רוחניות על חומריות

david999

New member
רוחניות על חומריות

שלום לכולם . חשבתי לשתף אותכם בשאלה שנשאלתי לגבי : חלום צלול , מסע אסטראלי , חיזיון האם זה תוצר של אותו נמגנון ומה הם ביחס למציאות . התשובה שנתתי כהרגלי מסובכת , אבל הייתי מעוניין לשמוע את תגובתכם לתשובתי . תוך כדי התכתבות נשאלתי איך התופעות הנ``ל מתיחסות למציאות , ותשובתי הייתה שאין מציאות . יש רק מנגנון המקבל שמות תואר שונים ובהתאמה ישנם הרגלים של תפישה יחסית , המיצרים עבורינו מציאות יחסית. וזה כמובן הגיון לוגי מעגלי , אשליה של הבנה שאינה מסבירה כלום . וחשבתי לעצמי מה יכול להסביר או לתאר מצב של תודעה נטו בו מודעותי נמצאת בתוך מנגנון לוגי מעגלי שבו מציאותי היא חומרית , לצורך הדגמה של הדילמה , כאשר בפיזיקה מדברים על נפח מסה משקל תנועה יחסית של גופים , ההגדרות והתיאורים הנשענים אחד על השני כאשר אף אחד מהם אינו מוכח בפני עצמו , אז יש לנו מעגל טיעונים שאינו אומר דבר . ואז כיצד אפשר לתאר את מעגל הטיעונים כמעגל טיעונים היוצר את מציאותינו התפישתית כטענה משולבת אחת . וכהרגלי הלכתי למקורות הקבליים , ושם התשובה הופיע כך , כאשר יש תודעה אחת נטו . ונכנסים לתוכה דהיינו יורדים לתוכה , אז כל התודעה המקיפה אותך תהיה כמרחב מועצב ,הפועל באופן יחסי כתוצאה מפעילותי היחסית בתוך המרחב , וזו הגדרה הקבלית למונח רמ``ח איברים , המתארת מצב קיומי של טיעונים מעגליים . אז איך זה מתקשר למנגנון ולמציאות המשכתי להתעמק במקורות , ונתקלתי בהגדרת ה``שסה גידי אור`` . ופירושה היה , בתוך אותו רמ``ח איברים , (המרחב הפנימי היחסי של התודעה המקיף אותי ומעוצב באופן יחסי ובהתאמה לפעילויותי) פעולותי המצטברות מיצרות שינויים יחסיים במרחב הפנימי . המצטירים כיחסיות פנימית , המסובבת על ידי פעולותי, ויוצרים פרישה חדשה של מודעותי ,וזאת בתוך מרחביה הפנימיים של התודעה האחת . צורת זו של התחדשות הפרישה של מודעותי היחסית במרחב, היא בהתאמה להבדלות שאני מייצר עקב תנועותי היחסיות במרחב . וזה כבר נשמע לי דומה מאוד לפיזיקה , וגם מתחיל להישמע כמו מנגנון תפישתי , המשכתי להעמיק , נאמר שם , שאותה פעילות , היוצרת במרחב את החידושים, של פרישת מודעותי ובכך את פנימיות המרחב הנתפשת על ידי דהיינו תפישתי , היא צורת תפישה הנקראת מרכבת אברהם , כאשר אברהם = 248 = לרמ``ח . תגלית מרעישה זו עבורי של הגיון מעגלי המשולב בהגיון מעגלי בתור צורת היגיון משולבת ומאוחדת היא כמו להצליח להגדיר פאי ביחסיות שבתוך מעגל , ללא מיליון מספרים אחרי הנקודה העשרונית . המשכתי להעמיק ומרכבת אברהם זו המרעישה הנ``ל , נקראת מרכבת ה-חסד . כלומר צורת תפישה בתוך המרחב המעוצב בו אני פועל כמשנה את תפישתי את מודעותי המשתנה , כלומר יש פה כבר מנגנון של קיבעון תפישתי של הרגלי מודעותי בתוך התודעה האחת , מה שחיפשתי מהתחלה , סיקרן אותי לדעת איך כל זה משתלב אם השסה גידי אור . אז עד פה יש מנגנון קבוע של הרגלי התפישה , של התחדשות תפישתי שבה אני משנה את המרחב היחסי הפנימי שבו אני נמצא לפי קצב של התגברות הבדלותי היחסיות . ופה נתקלתי בנתון שיחסיות כלשהיא המתקיימת בתוך המרחב הפנימי נקראת יום . כלומר יש שסה גידי אור הבאים לידי ביטוי כימים . שסה = 365 ימים זו שנה , רק רגע זה הפוך מכל מה שלמדתי בבית הספר , בגלל מצב תודעתי לשנה יש 365 ימים . אז הבילבול כגדול , ופה הופיע ציטטה המסבירה באריכות את הנושא של סובב ומסובב , האם אני מסובב או אני מסובב , האם אני אינדבידואל סובייקטיבי או פריט שולי מותג בעולם ,(ובהקצנה מספר במחנה ריכוז) . וזה כבר סוגיה שתבחרו מה נכון עבורכם בעצמכם . אבל יאמר בזכות תפישה זו שהיא נותנת גיבוי חד משמעי ומדוייק שהרוחני הוא מעל לחומרי . נו אז מה דעתכם גם על הסגנון החדש והארוך . דוד
 
למעלה