רוח -חומר-שחור

רוח -חומר-שחור

ר-בירידה ו- כקיום ח-המרחב המעוצב , דהיינו תוך כדי השתלשלות יש אפיון של האור היורד , שמקיים מרחב מעוצב של אור . כאשר נופחים באדם נשמת חיים זו אינה רוח. כך שהרוח מלווה את האור הפנימי (הרמ"ח) בפריסתו( בשס"ה)עד קצה העולם והבריאה. כאשר יש תולדה , דהיינו חיבור של אור רמ"ח עם מרחק פריסה מסויים של אור השס"ה , נוצרת יחסיות של רוח מקומית , חלקה באה בתוכינו חלקה בחיצוני לנו , כאשר מרכיבי הרוח מסודרים מהפנימי לחיצוני , ובחיצוני ביותר הרוח מתהפכת ,=חור . מצב זה של רוח הפוכה כאשר הוא חיצוני לנו ובעל מקיפים קבועים אנו קוראים לזאת חומר . וכך אם יורדים להיבט רוחני הפוך אז יש מציאות חומרית . שלא נדבר על כך שאם מהות האדם נדבקת לרוח ההפוכה הוא מקבל מאפיינים כאלה כגון שיער שחור או עור שחור , דבר שבחלקו נובע מ"חורבן" הבית , אה גם רוח הפוכה במילה הזו . זה לא כמות המלנין בעור אלה רוח הפוכה .היבט הנקרא בשם כולל ש חור (לא הצבע, ש' בשווא ) וכמה אתה תפוס ברוח הפוכה בחומר בסביבה ,ומה זה הרוח הישרה אם כן , והאם יש מישור מציאות של רוח שהיא לא הפוכה ? ומכיוון שהחומר הוא רק רוח , אז האם אני יכול להשפיע עליו לעצב וליצור איזה חומר שבא לי ? ואולי יגמר המחסור של האנושות אם נוציא מהכוח אל הפועל רמה שמעל הרוח ההפוכה , שבמגביל ובהפוך יבוא כאפשרות טכנולוגית של שליטה על הכל . דוד
 
מנהג ותובנתו

לאחר שדנו במרכיב הרוח , נתייחס למרחב המעוצב של האור =ח . פסח= הפנימיות שמסובבת את אותו מרחב מעוצב , דהיינו איך האור הפנימי מעצב ומסדר את המרחב ואז במשך 49 יום מסתדר היבט זה בנו לעומת החיצוני . וסידור החיצוני כעולם המתקיים במקיף היורד נקרא עומר . דהיינו מסתדר לעומתינו היחס הפנימי לחיצוני של הרוח ומכאן איך פנימיותינו באה לעומת הרוח וכמובן החומר . איזה נתיבים פנימיים מקיימים אור ובריאות ושלמות של מודעותו הפנימית, של האדם ובהתאמה החיצוני לו הבא כעולם קרי המציאות . לשלמות ובדיקה של מצב האור לא מתגלחים בעומר או קוצצים ציפורניים , ונותנים לנביעה והסידור הפנימי לבוא לידי ביטוי , כחיזוק והארת מצבינו הפנימי והחיצוני . ואז ניתן לאבחן ולראות את ההיטל של הפנימי בחיצוני , ולתקן דרכינו הפנימיות , בהם התנהגותיות הרגליות או איך אנו מביעים את עצמינו לאלהינו לעצמינו לזולת ולעולם וכו' . ואפשר לזהות את נתיבינו הפנימיים של הכרתינו מודעותינו ותודעתינו . וזאת בהתאמה להתפלגות הרוח והרוח ההפוכה , וכמובן את מרכיב השפעתינו . דוד
 
למעלה