רון עבר לפורום של I.O.L

רון עבר לפורום של I.O.L

זיו, האם יתכן הדבר?? ישנן שמועות עקשניות על בגידתו ועריקותו של רון לפורום המתחרה. ישוחזר רון והגיגיו לאלתר!
 
בשם דור המייסדים..

(וסליחה מראש על היומרנות), אני לוקחת את החירות להרים- במעמד זה- קריאה נרגשת: רונצ`וק, רונצ`וק שוב הביתה!! כי, אלוהי התפוז עדי, שעברנו הרבה ביחד, ועדיין לא נאמרה המילה האחרונה. אז רונצ`וק יקר, היעלמותך היא עונש לנו, העם, ולא למנהלי הפורום (כמו שאולי התכוונת). הגיגיך חסרים!! וסליחה נוספת מראש, על הסטנדרטים הכפולים שלי. ונילה הקאל``כ (הקוראת-אך-לא-כותבת).
 
ונילה המתוקה מכל, ובקבוק גם,

כמה כיף לארח אותך ככה מדי פעם. ושלומך? לגבי רון ואייאואל, אני לא רואה מה הבעיה. הרי רון כתב כל הזמן בו זמנית בשני הפורומים. כתיבתו שם היא לא על חשבון שתיקתו פה. הייתי רוצה להצטרף לקריאה לחזרתו של רון, אבל אני די מתבייש בשם תפוז והעובדה שהם לא טורחים להתייחס לעניין הזה בעצמם. עניין של סדרי עדיפויות, אני מניח. אז רון, אם תרצה, כשתרצה, בשבילנו ולא בשביל אף אחד אחר, אתה תמיד מוזמן לשוב. זיו ``מן-בוקר-סנטימנטלי-שכזה`` ליינונד
 
איך את יכולה להיות מדור

המייסדים? אני לוחץ על עשר הודעות אחרונות שלך ומקבל רק הודעה אחת. אז איך את מהמייסדים? אהה ונילה הקאל``כ (הקושרת אליה ללא כתר)
 

mingusit

New member
מייסדת ועוד איך...

הפורום הזה, יקירי, קצת יותר ותיק מרשומות ההיסטוריה - אולי הבחנת שאנחנו מקטרים על הזלזול בהיסטוריה שלנו כבר כמה זמן... ונילה בהחלט מעמודי התווך, אבל כמו כמה מאיתנו (כולנו?) השתתקה בזמן הכבר לא אחרון. אפילו שם ואלכס, שנדמה שהיו כאן תמיד בעצם הצטרפו רק באמצע... ומדור המייסדים נותר רק זיו (שהוא המייסד האמיתי) שקצת יבשה הדיו במקלדת שלו, רון שמסרב לכתוב, ונילה (שטוב לשמוע שהיא עדיין כאן) ואני - שכבר לא נמצאת ליד מקלדת כמו פעם (אבל ליד מסך דוקא על בסיס קבוע - כלומר פחות כותבת ויותר קוראת). אז בתפקיד הדם החדש - עורר בנו רגשות ישנים... (-: נ.ב. בעזרת פלאי הטכנולוגיה חזרתי לעצמי עם i ולא y ...
 

alex

New member
ונילה ומינגוסית...

או מינגוסית וונילה. ברוכות השבות לפורומנו. אתן לא יודעות כמה הייתן חסרות.מקווה שאתן הסנוניות שמבשרות את חזרתו של רון. ורון - תראה איך כולנו משפילים את עצמנו כדי לקרוא את הגיגיך. אין לך לב ? ובקבוק בראש - אני , שהצטרפתי לפורום בדיוק יומיים אחרי פתיחתו ( 1 במרץ ) נחשב על-ידי הבנות לעול ימים אז תאמין לי - הן לא רק מהמייסדות - הן מאבני היסוד, ויותר מכך - מאושיות הפורום.
 
בק-בוק, של נעליך...

ונילה המתקתקה היא ממייסדי, אבני, קשקשי, וגבשישויותי הפורום השיכור הזה. אני מבסוט מהצטרפותך הרעננה, אבל למה לא תביא אותה בהתנהלות קצת פחות פילית, אה?
 
חיפשתי חיפשתי חיפשתי

ולא מצאתי בפורום IOL אפחד בשם רון. אם הוא משתמש שם בשם בדוי בבקשה תגלו לנו מה השם כדי שנוכל לקרוא את הגיגיו. למרות שמקריאת כל ההודעות שם בחודשיים האחרונים לא מצאתי אפחד שבסגנון שלו דומה לסגנונו המיוחד של רון ואפחד שם גם לא כותב בחרוזים. הכצעקתה.
 
למעלה