רוסיה נגד ישראל?

coaxcable

New member
רוסיה נגד ישראל?

במשך מספר ימים לא התעדכנתי אז סליחה עם הנתונים האלה לא נכונים יותר אבל אתם מאמינים שרוסיה מתכננת לתקוף את ישראל עם היא מוכרת נשק למדינות מוסלמיות? שוב סליחה עם אני לא ממש מעודכן אבל בכל זאת מה דעתכם? הרי רוסיה היא מדינה מאד חזקה ויש סיכוי שהיא תתקוף את ישראל ויתערבות של מדינות נוספות אף עלולה להתחיל מלחמת עולם חדשה או פשוט להתחיל מלחמה קטנה באזור הזה של הגלובוס אז שוב מה דעתכם?
 

מורנא007

New member
צ'צ'ניה לא מספיק?

למה לה לפתוח חזית שניה ברחק גדול מהמדינה? יתכן שסוריה תתקוף ואני מקוה שיש מישהו בצבא שלוקח אפשרות כאת בחשבון.
 

Ruki V verh

New member
מסטול?

באיזה סרטים אתה חיי רוסיה לא תתקיף את ישראל אין לה שום סיבה להתקיף את ישראל זה תהיה התאבדות מצעד רוסיה כי התקפה של רוסיה על ישראל גוררת את ארצות הברית למערכה וכמה שאני אוהב את רוסיה אין לרוסיה סיכוי פוטין לא מטומטם הוא לא יעשה שטות כזאת לפחות לא בשלב הזה אולי אם בשלב מסוים הוא יצליח להתחיל לאחד את ברית המועצות אז זה היה משהו אחר וגם אז הוא לא יתקיף את ישראל כי זה נטול היגיון כאילו ישראל נגד איראן הגיוני הקרב על המזרח התיכון אבל מה יש לרוסיה להתקיף את ישראל מה בדיוק זה יתן לה? ישראל לא מאיימת עליה משום בחינה.
 

Molly Whuppie

New member
נו באמת...

ואיך זה מתיישב עם כל "הניתוחים הפסיכולוגיים" שלך בהודעות הקודמות. רוסיה לא תתקיף כי אין לה סיבה להתקיף? אז פתאום מנהיגי מדינות כן עובדים לפי הגיון רציונלי בריא? פוטין לא מטומטם? נכון, רוב הדיקטטורים הפשיסטיים לא מטומטמים. אז?
 

Ruki V verh

New member
אתה מפסיד את הבסיס

נכון לעכישו רוסיה היא חייה פצועה היא עוד לא התאוששה מהתפרקות ברית המעוצות עכשיו ישראל בשביל רוסיה היא כמו זבוב קטן ולא חשוב הוא יכול להיות מעצבן אבל אין שום סיבה להתחיל לרדוף אחריה עם נעל פוטין עסוק תאמין לי שהוא מתכנן להחזיר את ברית המועצות למרות שנכון לעכשיו הוא לא מצליח במיוחד אבל הוא מנסה ישראל לא חשובה במערכה הזאת אין לו סיבה להתקיף את ישראל גם סטלאין שהיה הרבה יותר חכם מפוטין כמו כן הרבה יותר משוגע ממנו לא היה עושה מהלך כזה תוך סיכון רוסיה כי ארה"ב יותר חזקה מרוסיה נכון לעכשיו והדבר שמניע כול דיקטטור גדול זה הצורך לשרוד. ואם כבר קצת פילוסופיה מהצעד מקווה שאתה מכיר את ניטשה (או נשטה אני לא בתוך איך השם הולך בעיברית) את תורת הגזע שלו הפכו לכול הבסיס למפלגה הנאצית אבל הבסיס של תורת הגזע שלו אומר שבשלב מסוים יבוא האדם העליון אדם שלא מושפע מהנורמות החברתויות והוא ישלוט דיקטטור זה שלב אחד לפני האדם העליון יש לו את הבסיס הוא משנה את הנורמות החברתיות לפי רצונו אבל לדקטטורי יש בעיה אחד מאוד מאוד פשוטה הם לא למדו היסטוריה כולם עושים אותם טעויות נופלים על אותם שטויות בין אם זה לנסות לכבוש את רוסיה או להחזיק מדינה שלמה על תפוח אדמה ליום כול המעצמות נופלות בדרכים מאוד מאוד דומות לכן ברגע שיבוא דיקטטור עם קצת יותר "סטייל" הכול היה הרבה יותר מצחיק :)
 

Major Thom

New member
"לתקוף את ישראל"

נו באמת. הרוסים מוכרים נשק כי הם צריכים כסף. יש נשק - אין כסף - מאד מתבקש. למה שהרוסים יתקפו את ישראל? למה שנעניין אותם מספיק בשביל שהם יתקפו אותנו בכלל? לאנשים בארץ הזאת יש בעיה מאד קשה של אגוצנטריות - תמיד הכל עלינו, נגדנו, קשור אלינו איכשהו. צאו מזה.
 

rubinon

New member
העולם לא עובד ככה יותר

רוסיה לא יכולה לתקוף את ישראל, צאו מהסרט
 

coaxcable

New member
ישראל=מוקד הבעיות בלי קשר

להיותה מדינה יהודית או של העם היהודי וכדומה.מוסכם. שטפו את הראש שלנובקקי כמו שאומרים. אין פלא ששונאים אותנו ושנאו אותנו.
 
למעלה