רוצה הסבר

רוצה הסבר../images/Emo2.gif

אנו בפורום נטוריטיסטים הדוגל בערום לא? איך יתכן שנעודד ערום עם פירסינג?היכן הגבול? ערום חייב להיות ערום מלא,מה השלב הבא ערום חלקי?כל תוספת לגופנו ולא משנה מה היא מורידה מחשיפת הערום ומחיבורנו לטבע ולבריאה. מאמר זה נכתב כשאני ערום לשיפור יכולת החשיבה לכל המתענינים.
 

tamirzak1

New member
ומה עם סוודרים טבעיים? האם הגוף לפי דעתך

צריך להיות מגולח (ועירום נטו) או עם פרווה (כפי שיש לחלק מהאנשים)? מה קשר בין עגיל לבין עירום? האם איפור נחשב גם ל"לא עירום"? האם לק על ציפורניים הוא "לא עירום"? האם משקפיים הם פריט לבוש? לדעתי פירסינג,משקפיים,תכשיטים,שיער טבעי ואיפור הם אינם פריטי לבוש (וחז"ל בחו"ל אומרים "ללא טקסטיל" , זאת אומרת שבאתר נודיסטי תהיה ללא טקסטיל - בגדים).
 
חיבור למקור זה מהות הערום!!!

מגולח בדיוק להפך,שיער הוא מלבושנו הטיבעי פרי יצירת האל כך שאין בעיה. האם עמיתי לערום הנכבד האל ברא אותך עם פירסינג?עגיל?משקפי שמש,או מאופר שתיהיה יפה ביום בריתך. נולדת ערום ועריה ותמות ערום ועריה,כל תוספת מעבר לגופך שלא נולדת עימה פסולה. השאלה הנשאלת כמובן היא מה מטרתך דרך הערום? אם מטרתך היא התפשטות נטו בלי מהות אז סבבה,תענוד פירסינג ,משקפי שמש ומה שבא לך. אבל אם המטרה להתחבר לטבע אז תתחבר כמו מי שאתה בלי שום תוספת ערום נטו. בהמשך מה יווצר הופעה למיפגשים נודיסטים לבושים בטענה שמתחת לבגדינו אנו ערומים לחלוטין,מה שנכון לחלוטין ברמת העיקרון. ערום זה ערום נטו,כל תוספת לגופנו זה כבר לא ערום!!!
 

tamirzak1

New member
זאת אומרת שהגענו לנקודה הכאובה של "נטוריסט" מ

מושלם. נטוריסט מושלם שעצם היותו עירום הוא התחברות עם הטבע (ולא סתם עירום למטרת עירום , כמוני) , לא רק שאסור לו לבצע שינויים בגופו , אלא שאסור לו לבצע שינויים גם בטבע. לא לנסוע בכלי תחבורה ממונעים,לא להשתמש בחשמל ומים זורמים,לא לזהם את הסביבה בפסולת שאינה טבעית וכו'. מאחר שהחיים האלה מבוצעים לרוב רק ע"י שבטים מרוחקים מציויליזציה , וחלקם אף הולכים בעירום, הם הנטוריסטים האמיתיים. וכל האחרים (כמוך,שמזהם את הטבע ע"י שימוש בחשמל (לפחות יש לך מחשב) ) אינם יכולים להכליל את עצמם כנטוריסטים מושלמים. מה שאתה רוצה זה עירום מושלם ולא נטוריזם מושלם. ולכן זה שאתה יושב בבית וכותב במחשב (לפי דבריך המפורשים) , ההתפשטות שלך אינה קשורה בכלל ל"התחברות עם הטבע" ולכן דבריך סותרים את תורתך ודעתך האישית. מטרתי דרך העירום זה נוחות (ולכן כשקר אני לבוש) ותו לא.
 
העיקרון נכון אבל...../images/Emo45.gif../images/Emo31.gif

המושלמות בערום כמו שאתה מציין ברמת החיבור לטבע היא ברמת הילידים המתחברים לטבע כמו שהוא מעולה.
ההבדל בינינו הוא המטרה! אני מתפשט לשם חיבורי עם הטבע,אתה מתפשט מטעמי נוחות. מובן שאני משתמש בחשמל,מחשב,נוסע ברכב ומזהם את האוויר,ויתרה מזאת גם מורח על עצמי קרם הגנה בימי הקיץ הלוהטים,אולם כשאני בטבע ערום אשתדל כמה שיותר להתחבר לטבע על ידי היפטרות מכל דבר אפשרי והישארותי במצבי הטיבעי ערום נטו.
 

Fair game

New member
ערום זה בלי בגדים

פרסינג או כל דבר אחר שאינו בגד שמסתיר חלק מהגוף אינו נחשב
 

TatyanaS

New member
I Agree

and I think extreme ideas can never really represent a real principle - to me extreme ideas represent a person who thinks holding a principle is a principle on its own. i am not a naturist and i have never experienced that my friend is. and he can walk naked at home, or wear clothes when it is cold. what he told me about the locations in europe is that, it is not that they forbid piercing because it is not "real" naturism, but becasue some people see it as an expression of sexuality, and that may cause them to feel uncomfortable. and because naturism isn't about sex - they want to avoid it. that's all.
 

AlteX

New member
אני אישית מעודד חופש

וערום בשבילי הוא קודם כל חופש. אבל אם אני מתחיל להגדיר גבולות לערום, איזה ערום הוא "בסדר" ואיזה לא - מלא/חלקי, עם/בלי פירסינג וכו', אז באותו רגע החופש נעלם מהמשוואה. ערום חופשי משמעותו שערום הוא אפשרות. אפשרות שאני יכול לנצל אם אני רוצה, בצורה ובדרך ובזמן ובמקום שאני רוצה. אני יכול לבוא למפגש נטוריסטי כשבא לי ואח"כ לפספס 10 מפגשים כשלא בא לי, כי אולי באותו רגע דווקא בא לי להשאר לבוש. אני יכול להתגלח לפני או לא (אגב, מה לגבי גילוח הפנים?), אני יכול להגיע ולהתפשט על ההתחלה או לחכות קצת, לקחת את הזמן שלי (כמו שרבים עושים) ורק בהמשך להתפשט. יש בחורות שמורידות הכל ויש כאלה שמורידות רק חלק עליון, וגם זה בסדר - זה עניין שלהן. בקיצור - חופש. אני מאוד אוהב את ההגדרה של פסטיבל פשוט: הערום אינו חובה, הוא זכות! וזו באמת זכות גדולה שניתנה לנו. מה שבטוח, לעולם לא אהיה נטוריסט מושלם כי כבר יש לי קעקוע ואותו אני ממש לא מתכוון להוריד, להפך - אני רוצה לחדש אותו ולהוסיף עוד כמה... אגב, גם החיבור לטבע הוא משהו מאוד אישי, פנימי ובלתי ניתן למדידה או שיפוט אובייקטיבי. זאת בסה"כ הרגשה פנימית שכל אחד יכול להגיע אליה בדרך אחרת. אני בטוח שיש אנשים לבושים בעולם שמרגישים מחוברים לטבע לא פחות מאשר חלק מנטוריסטים שלא מתגלחים ולא שמים פירסינג.
 
למעלה