רוצה ילד אבל...

ana11

New member
רוצה ילד אבל...

אני יודעת שזה בטח נראה לכן לא קשור לפורום אבל אני צריכה סיוע! פוטרתי מעבודתי אבל אני ממש ממש רוצה ילד וכך גם בעלי, ההתלבטות שלי היא: האם להכנס להריון למרות שאין עבודה ומי יודע מתי תהיה? ובעצם, מי ירצה להעסיק אשה הרה (תשובה: אף אחד!) . אני יוצאת מדעתי, גם בעלי מאד רוצה ילד. בעלי מרוויח די טוב אבל אני נורא דואגת מה יהיה בעתיד? ילד זו הוצאה ענקית ויש גם משכנתא, לימודים וכו´... למישהי יש אולי רעיון איך למצוא את הצדדים החיוביים שבעניין? אני שוקעת לי לאיטי לתוך דכאון - עזרו לי בבקשה.
 

TIK TUK

New member
אני נכנסתי להריון הראשון

בדיוק חודש לפני שעברנו איזור מגורים כך שכבר לא מצאתי עבודה, ובעלי בדיוק סיים את הלימודים והיה צריך לחפש עבודה. כל מה שאני יכולה להגיד לך זה שקל זה לא, אבל מסתדרים. רובנו היום גם עם 2 משכורות לא מצליחים לגמור את החודש, אבל למרות שאין ספק שהריון וילדים זו הוצאה כבדה- האושר שווה את זה. חוץ מזה, אנחנו כמעט את כל הציוד שלנו קנינו יד שניה או קיבלנו מחברים וכך חוסכים עוד.
 

shleva

New member
אנה

גם אני, כשהגעתי לשלב שבו הרגשתי פחות או יותר בשלה להרות ולהביא ילד לעולם הייתי לאחר התפטרות ממקום עבודה כושל וחיפשתי עבודה ללא הצלחה יתרה, נושא ההיריון נדחה בשנה כי מצאתי עבודה זמנית לכ- 8 חודשים שבה הייתי צריכה להחליף מישהי אחרת שיצאה לחופשת לידה. ואז לאחר סיום משרתי הזמנית כשהיה לי ברור שאני לא מצליחה למצוא עבודה נוספת התחלתי לנסות להרות והריתי אך הייתה לי הפלה שבעקבותיה נפתחה לי תיבת פנדורה כזאת שעד עצם היום הזה אין לי ילדים ואני לאחר ניתוחים והפלה נוספת בשבוע 19 (אי ספיקת צוואר הרחם). לא ידעתי שיהיו לי כאלו בעיות בתחום ההיריון והלידה רופאי נשים שבדקו אותי בביקורות שוטפות לא אמרו לי מעולם שיש לי בעיה כלשהי. אך הסתבר שבדיקות ידניות של גינקולוגים נותנות מעט מאוד אינפורמציה. הסיפור שלי נמצא בפורום אובדן היריון בתפוז. אינני יודעת מה מצבכם הכלכלי אך היום אני יודעת שעשיתי טעות מרה שלא התחלתי עם נושא ההיריון בגיל צעיר יותר. חלון הפוריות של האישה הוא צר מאוד . מעל גיל 41זה הופך לסיפור כמעט בלתי אפשרי ואני כבר בת 35 . מאחלת לך הצלחה בהמשך הדרך בכל דרך שתבחרי.
 
למעלה