רוצה להפסיק ולא מצליחה

נשואה 3 3

New member
רוצה להפסיק ולא מצליחה

אני מעשנת חפיסה ליום מאז גיל 18 היום אני בת 33 וחצי הרבה זמן לא? עכשיו אני מנסה להכנס להריון וחייבת להפסיק לעשן אבל לא מצליחה, מה עושים?
 
אין מתכון פלא

דיקור סיני (לפי פרוטוקול עבודה מסויים)יכול להקטין באופן משמעותי את הסימפטומים הנילווים להפסקת העישון אך הוא בהחלט לא מהווה תחליף לעבודת עומק שקורס רציני אמור להציע לך ושבעצם אמור להפגיש אותך מול המשמעויות שלך לסיגריה ובעצם להבין על מה את מוותרת והאם באמת את מוכנה מבפנים לוותר מה שהסיגריה מציעה לך.כל קורס אשר מציע הוקוס פוקוס הוא חשוד בעיני.אם את בנסיונות להיכנס להריון אז כמובן שעדיף לעשות קורסים שלא מציאים כימיקלים.
 

s h a a ron

New member
גם אני

רוצה להכנס להריון ובמקביל מנסה להפסיק לעשן. השאלה שלי היא האם המדבקות והמסטיקים שמסייעים לגמילה מכילים את החומרים המזיקים שיש בסיגריות?? האם בהריון אסור להשתמש בתכשירים אלו (האם זה כמו עישון)? שרון
 
המדבקות והמסטיקים מכילים ניקוטין

הניקוטין עובר דרך השליה ואינו מומלץ . הסיגריה מכילהניקוטין כמובן ועוד הרבה חומרים נוספים אשר מזיקים לך ולעוברך ולכן הסיגריה עוד יותר אינה מומלצת . הייתי ממליץ לך לעבור את הגמילה באופן הכי "נקי" שאפשר בכדי לחסוך מהעובר חומרים מזיקים .
 

l i t a l y

New member
הכל שטיות !!!

את צריכה להאמין בעצמך זה הכל את סתם זורקת כסף על זבל כי הכל מתחיל בראש !!!
 

נשואה 3 3

New member
קורס???????.

לא שמעתי על קורסים למניעת עישון . אתה יכול לפרט מה עושים ? היכן זה מתקיים? האם אפשר דרך הקופה? (אני במכבי). תודה.
 
הכי טוב לברר בקופה שלך

לגבי קורסים .אני יודע שבקופת חולים כללית נערכים קורסים והם פתוחים לקהל הרחב .הקורס נותן תמיכה כמה שבועות ומעניק כלים להתמודדות עם הגמילה .פרטים נוספים בטלפון 700 707 700 1.תהיי בקשר .
 

l i t a l y

New member
רוצה להפסיק !!

תשמעי לי צריך הרבה כוח רצון זה כמו דיאטה את צריכה להאמין בעצמך אם בא לך סיגריה תוכלי פירות תשתי הרבה מים תילעסי מסטיק תחפשי לך תעסוקה אני כבר עוד מאט חודשיים לא מעשנת ותאמיני לי רק בחודש הראשון זה קשה אני הייתי בעצבים איזה שבועיים אז קניתי טיפות פסיפלורה שזה מרגיע והעצבים עברו גם הגוף עובר משהו ולאחר מכן תרגישי מזה טוב !! תאמיני לי ואם את צריכה תמיכה אז בכייף בהצלחה !!! זה קשה אבל אפשרי !!!
 
למעלה