רוצה להתחיל לתכנת לפאלם ולא יודע אי

  • פותח הנושא urib
  • פורסם בתאריך

urib

New member
רוצה להתחיל לתכנת לפאלם ולא יודע אי

ך בעל רקע בתכנות בסביבת PC איך מתחילים לעזאזל? תודה
 

libal

New member
ממליץ להתחיל לעבוד עם BASIC

תוכל הוריד גירסה פשוטה ובחינם כאן . אני ממליץ על תוכנה יותר מקצועית שאינה בחינם בשם YBASIC שניתן להורידה לנסיון . מומלץ להוריד ולהשתמש במדריך המעולה שנמצא גם באתר .
 

AYELET1

New member
לינקים מעניינים שיוכנסו לקישורי

הפורום (או ל-PDACE... ) יש עוד?
 

eliram

New member
אני מאד ממליץ על תוכנת IZIBASIC

מאפשרת כתיבת תוכנות וקומפילציה והכל על הפאלם עצמו. יש באתר גם מדריכים לכלים מתוחכמים יותר. גרסה מוגבלת מאפשרת יצירת תוכנות בסיסיות. גרסה בתשלום מאפשרת מגוון גדול יותר של פקודות ואפשרויות.
 

AYELET1

New member
לגבי YBASIC הוא נחמד

אבל נדמה לי שמיועד למי שללא רקע תכנותי כלל אם הבחור תיכנת ל-PC, הרי מה שעליו לחפש אלו דברים אחרים וכמובן השאלה איך ובמה תיכנת ל-PC....
 

gabbiz

New member
../images/Emo207.gif תוספת לשאלות

1. מהי שפת התכנות "הטבעית" לפיתוח תוכנה לפאלם? לפוקט פי.סי. 2. האם ניתן לכתוב קוד יחיד (קימפול שונה כמובן) ירוץ גם על פאלם וגם על CE? 3. האם קיימת סביבת פיתוח על לינוקס?
 

udifpalm

New member
תשובות

1. שפת התכנות "הטבעית" לפאלם היא C, וכלי הפיתוח "הטבעי" הוא metroweks codewarrior, מבחינה זו שזה הכלי המשמש לפיתוח מערכת ההפעלה עצמה (למיטב ידיעתי), למרות ש- GCC עובד מצוין באותה מידה. אין לי שום נסיון עם פוקט PC אבל אני מניח שהתשובה תהיה ג"כ C (אולי ++C, או #C?) 2. אם תרצה לכתוב קוד יחיד לשתי במערכות תהיה חייב איזו שהיא סביבת תאימות שתרוץ על 2 המערכות. הסביבה היחידה שאני מכיר נקראת CASL והיא למעשה שפת תכנות עצמאית, לא סתם ספריה ב- C. 3. אם אתה שואל על סביבת פיתוח תחת לינוקס לפאלם התשובה היא שהסביבה המקובלת נקראת prc-tools והיא מבוססת על GCC. לפאלם יש סביבה לווינדוס שמבוססת על Eclipse ועל GCC+prc-tools ולכן יכול להיות שניתן לגרום להן לרוץ על לינוקס, אבל זה בטוח יחייב עבודה רבה (מעבר לקימפול מחדש של כל הכלים).
 

BravoMan

Active member
כמה מילים לגבי POCKET PC:

כפי שקודמי כתב השפה הטבעית למכשירים מבוססי WINDOWS MBILE (וגם CE) היא C++. עדיין אסור להתקרב לC# כי COMPACT FRAMEWORK כבדה מידי למכשירים האלה. (התוכנה תרוץ, אבל אם אתה רוצה יעילות תשאר עם NATIVE CODE) לפוקט יש סביבת פיתוח חינמית של MICROSOFT (לWINDOWS כמובן) הנקראת EMBEDDED VISUAL C++ 4 (ניתן להוריד מאתר MS). עם יצא לך לעבוד עם VISUAL STUDIO 6 כימעת ולא תרגיש בהבדל.
 
למעלה