רוצה לחזור ולשחק

אזרח111

New member
רוצה לחזור ולשחק ../images/Emo222.gif

היי .... לפני הרבה זמן הייתי שחקן די מכור .... אך מעולם לא התקדמתי לרמות הגבוהות באמת 50+. בכל אופן ... אני רוצה לחזור לשחק
יש לדעתכם איזשהו שרת משחקים שכדאי להירשם אליו? כלומר - שרת משחקים שיש שם מספיק פרטנרים ברמות נמוכות?
(איזה יופי שפתחו פורום כזה ......)
 

רוקי

New member
בשרתים הרשמיים

בכל השרתים הרשמיים כל הזמן יוצרים דמויות חדשות, הבעיה שזה תשלום חודשי, אבל לדעתי זה שווה. פעם ששיחקתי בשרת פרוץ היה די מבאס כי לא היו שחקנים. זה המחיר.
 

Sheli Sade

New member
נראה לי שתמצא בכל שרת...

הרי תמיד מתחילים מאיפשהו.... למשל לנו יש 2 דמויות 56 (בדיוק אתמול!
) ב-Horde ובנוסף התחלנו באותו השרת (Draenor) גם 2 דמויות Alliance נוספות (שכרגע כמובן אנו משחקים בהן פחות) שהן ברמה 14.... בקיצור הפואנטה היא שלכל שרת שתכנס תמצא דמויות בכל level... בהצלחה!
 

רוקי

New member
הוא דיבר על דמויות משני הצדדים

לא ניתן ליצור בשרתי PVP גם דמות ALLIANCE וגם HORDE, חייבים לבחור צד, לעומת שרתים רגילים שבהם אפשר ליצור כמה דמויות שרוצים ואיזה שרוצים.
 

Sheli Sade

New member
וואלה?? לא ידעתי...

ומה המטרה? הרי בכל מצב אי אפשר לשחק בשתיהן בו זמנית... מה, כדי שלא תקבע עם חברים מה-Alliance מראש ותכנס כ-Horde ותהרוג אותם שוב ושוב כדי לצבור נקודות?? לא מכירה את הנושא... אנחנו משחקים בשרת משולב....
 
אני מניח שזה כדי למנוע ריגול

מישהו מעצבן אותך אחרי שהרג אותך, אז אתה מוסיף אותו לרשימת החברים שלך עם הדמות מהצד השני ויכול לרגל אחריו. אפילו להתיידד איתו לסדר לו מלכודת. לדעתי זה לא כזה ביג דיל ואין לזה כאלה השלכות.
 
כל הזמן יש שחקנים ברמות נמוכות

גם לשחקנים ברמות הגבוהות בדרך כלל יש אלט (דמות משנית) ברמה נמוכה. חבילת ההרחבה הפכה את המשחק להרבה יותר ידידותי לשחקנים חדשים, ככה שלא תהיה לך בעיה לחזור.
 
למעלה