רוצה לשאול שאלה... מקווה שתהיה לי תשובה....

litzuf

New member
רוצה לשאול שאלה... מקווה שתהיה לי תשובה....

אז ככה.... אני סוחבת כעס שהצטבר כבר המון זמן.... הכעס היה חבוי בתוכי כמעט 14 שנה... תמיד חייתי במסכה חיצונית שאצלי הכל בסדר... והייתי מפעילה את כולם כאילו לי אין בעייה... יש חי יחדים עם בעיות... הילדה בגיל 10 עם הפרעות קשב וריכוז ונמצאת בכיתה קטנה.. בבית ספר רגיל... והילד בן 14 עם דימוי עצמי נמוך... שלוקחים ממני המון המון סבלנות.... ובעל שלא יודע שום דבר להחליט עם אני לא מעורבת... לא יודע להעניק אהבה לא יודע לתת מעצמו כלום... אבל כל החיים זה לא הפריע לי כי הייתה לי סבלנות לתת ולתת ... פתאום לפני שנתיים בערך הכל התפוצץ אצלח... הלב התחיל לדרוש את האהבה שהיה חסר לו... וגוף התחיל לסרב לרצון שלי לקבל את מה שיש... הייתי בוכה המון ונהרסה לי כל שמחת החיים שהייתי לי.... לעוד פרטים אפשר להכנס אלי לבלוג... שם הכל מפורט... והשאלה שלי.... היום אני מטופלת בשיחות אצל פסיכולוגית טחת לשבוע... ומקבלת שלושה סוגים של כדורים לדיכאון והרגעה... אחרי קושי שהיה לי בלקחת אותם... לפי המוח אני יודעת שאני צריכה לחמשיך לקבל את מה שיש ולהמשיך לחיות איך שחייתי כל השנים האלה כי ככה כולם רגילים... אבל איך מוציאים את כל המתח הזה שקיים אצלי בפנים... המתח הזה לא נותן לי לבצע את כל הרצון של המוח....????
 
שלום לך

אני חושבת שהגעת למקום אותנטי וחשוב, מקום בו אינך מוותרת על עצמך ורוצה לקבל ולא רק לתת. גם דרכי הטיפול שמנית הינן נכונות. מציעה לך להמשיך להלחם, לחפש אחר תשובות בטיפול שיספקו אותך ולמצוא את הדרך לקבל את מה שאת חשה שאת ראויה לו. היי סבלנית עם התהליך והדרך הטיפולית, גם אם היא מעט ארוכה היא עשויה להשתלם לך. טל
 

litzuf

New member
מה עושים שכבר נגמר הסבלנות...????

אין לי כוחות לסחוב עוד... את עצמי....
 

מממאיה35

New member
הי אולי טיפול בתנועה יוכל לעזור

לשחרר את מה שנמצא בגוף ואין לו מקום לצאת ביום יום וגם לא בדיבור.. זה לא חייב להיות טיפול פסיכולוגי בתנועה, יכול להיות גם "סתם" חוג שקשור לריקוד ותנועה חופשית שתוכלי לבטא את הגוף שלך בחוג הזה.
 
למעלה