רוצים לראות את אואזיס בהופעה חיה?

sok777

New member
רוצים לראות את אואזיס בהופעה חיה?

אני יודע שרבים פה חולמים לראות את אואזיס בהופעה חיה, ובצדק. כאחד שהיה ב2 הופעות של הלהקה - זה באמת חלום שמתגשם, ובכלל כל החוויה הזאת מרגישה קצת עילאית , הם פשוט מדהימים.... זה ממש חלום. נכון, טיסה להופעה בטור הקיץ של אואזיס באנגליה כבר לא תצא לכם לפועל כפי הנראה... כרטיסים כמעט ולא נשארו, ומלונות תפוסים עד אפס מקום. למרות שמי שממש רוצה, אפשר עוד להשיג כרטיסים לכמה הופעות שיהיו בשבועיים הקרובים, לקנות כרטיס של הדקה ה90, להזמין מלון בדקה ה90 ולטוס ל4 ימים במחיר די זול... (אני מאמין שמי שרוצה יכול להגיע אפילו ל4500 ש"ח לבן-אדם) הנה כרטיסים: http://www.seetickets.com/oasisf/ יש עוד הזדמנות טובה לראות את אואזיס, ואולי אפילו פשוטה ונגישה יותר. בתחילת החודש הבא, חודש יולי, אואזיס יופיעו במספר פסטיבלים, אני אתמקד בשניים מהם ואסביר בסוף גם למה.
Rock Werchter - פסטיבל הרוק הידוע שנערך מדי שנה בגרמניה. מסטיבל מ-ט-ו-ר-ף שאורך כ4 ימים ובו מאות אלפי ליטרים של בירות, אוהלים, אנשים מכל העולם, וכמובן - הופעות מטורפות. השנה מופיעים שם: אואזיס כמובן, וגם - פרנץ פרדיננד, דה קילרז, פלסיבו, מטאליקה, קולדפליי, בלוק פארטי, קינגס אוף ליאון, יה יה יאז.... ועוד המון.
Rockilde - פסטיבל רוק שגם הוא ידוע לא פחות באיכויותיו. נערך בדנמרק מדי שנה ואורך כ3 ימים. גם בו יש אלכוהול בשפע, סקנדינבים (וסקנדינביות...(-;), והופעות מטורפות. השנה מופיעים שם: אואזיס כמובן, וגם - קולדפליי, ניק קייב, סליפנוט, לילי אלן, יה יה יאז זה נשמע חלומי, נכון? אבל נשמע קצת מסובך, גם, נכון? אז לא. יש דרך מאוד פשוטה להגיע לשני הפסטיבלים האלו במחיר מצחיק ! http://ontour.co.il/Default.aspx?tabid=53 האתר הזה מציע חבילות טיסה להופעות הכוללות: טיסה, לינה, הסעות מסודרות, כרטיסים להופעה ועוד (כאשר הפרטים מפורטים בתוך החבילה). לא נסעתי דרך שם, אך זה נראה לי אתר די אמין. שווה לבדוק אותו. טיסה לאחד מהפסטיבלים האלו (כולל טיסה, כולל לינה, כולל הסעות, כולל כרטיסים לכל ימי המופע וכולל לדעתי גם אוכל) תעלה לכם בין 4500 ל5000 ש"ח. בהצלחה :)
 

נירו32

New member
אני לא בגדר רוצה-אני בגדר נוסע!

ניתן להשיג כרטיסים כמעט לכל ההופעות,יש אחת בלונדון שכנראה מכורה(ב 11.7),לי יש כרטיס ל9.7 כל מה שנותר לי להשיג זה מלון...שזה לא באמת בעיה(יש מיליון מלונות בלונדון) השגתי טיסה ב444$ ומחיר טיסה עולה כיום בסביבות 500$. כרטיסים ניתן להשיג לכל המופעים כאמור חוץ מזו המתקיימת ב11.7(מדובר בכרטיסי ישיבה-כרטיסי עמידה אזלו). נ.ב-שירשרתי,לא?
 
למעלה