לפעמים יש, ../images/Emo3.gifבדרך כלל אין ../images/Emo7.gif
שרון,אתחיל מהסוף. בהחלט יש הזדמנות שניה לרושם ראשוני, אולם, לא תמיד, ובודאי שהתיקון אינו קל. כמרצה/ מנחה במפגש חד- פעמי, או כזה שמטרתו מבוא לסדנא ארוכה יותר, הרושם הראשוני החיובי הוא MUST, אם לא נייצר אותו לא נוכל לכבוש/ להקסים/ לגייס או כל דימוי אחר שעולה במוחך- את הקהל להירשם להמשך. יד על הלב, מי מאיתנו מרצות/ מרצים, מנחות/ מנחים לא חווה/ חוותה חוסר הצלחה ביצירת הרושם החיובי הראשוני? ההזדמנויות לתיקון קיימות רק כאשר מזמינת/ מזמין העבודה מסוגלים להתעלות מעל לרושם הראשוני ומתוך אמון מלא בך וביכולתך לשנותו ממשיכים בהדרכה. ההתאמה שלך לקהל היעד- בציפיות שלו ממך הן בעוצמות האישיות, הן בכוונון העדין שלך לתפישה העצמית שלו, היכולת ליצור פתיחות רגשית מיידית מכריעה את הכף לטובת רושם חיובי או שלילי. אחד הפרויקטים שביצעה החברה שלי בשנת 2005 התחיל ביצירת רושם ראשוני שהרשים מקצועית אולם הרתיע בעוצמות המנחה. הפרויקט הזה הפך בזכות מזמינת העבודה ליצירת מופת ויש לו תוכנית המשך. מה דעתך את?