רו"ח בקנדה

Netali72

New member
רו"ח בקנדה

שלום,
בעלי ואני (והתינוקת שבדרך..) מתכננים לעבור לונקובר קנדה בקיץ הקרוב.
אני רואת חשבון במקצועי וחושבת לפתוח שם עסק עצמאי בתחום הנותן שרותי הנהלת חשבונות, שכר, הכנה לביקורת וכו'.
האם השירותים הנ"ל דורשים ממני לקבל רישיון קנדי?
אילו קורסים (ועדיף אונליין) אני יכולה לקחת על מנת לבצע את ההתאמות בין הידע שרכשתי בישראל לידע הנדרש בקנדה?
תודה רבה לעונים :)
 

Netali72

New member
תודה האתר מצוין! אבל

חיפשתי תשובה קצת יותר ספציפית, אנסה לפרט
באתר כתוב כי לשרותים מסוימים בתחום אין חובה בתעודה רשמית, ובמקרה שלי אני מתכננת לפתוח עסק עצמאי אשר נותן שרותי הנה"ח שכר וחשבות - כהכנה לביקורת, אני לא חותמת בעצמי על מסמכים, אז ראשית רציתי לוודא שאני לא מפספסת משהו.
לגבי לימודים - אני מחפשת קורסים אשר יעזרו לי להבין את השוני וההתאמות הנדרשות ולא לימודים מלאים למקצוע (שזה בעיקר מה שמצאתי דרך האתר).
האם מישהו מכיר קורסים מתומצתים אונליין שאפשר לקחת?
 

עטלפוני

New member
סביר שתצטרכי להמיר רישיון

לפחות אם תרצי לעבוד בצורה מלאה. יש כמה וכמה נותני שירות כזה כאן, וסביר שלקוחות פוטנציאלים יסתכלו אחרת על מישהו עם/בלי רישיון. לטוב ולרע, אין כאן קיצורי דרך. אבל, מכיוון שאני לא רו"ח, מה שאני מציע זה שתצטרפי בפייסבוק לאחת הקבוצות של הישראלים בוונקובר והסביבה, ותבקשי להתייעץ שם עם רו"ח אחרים (ויש שם כמה וכמה) לגבי הכוונה או חומרי קריאה/קורסים בסיסיים שיוכלו לתת לך רקע לפני המעבר.
 

Netali72

New member
אני מתכוונת ללמוד במקביל

רק רציתי לוודא שזה לא יעכב את פתיחת העסק.
אקח גם את העצה שלך ואחפש קבוצות נוספות בפייסבוק :) תודה
 
למעלה