ריבוי סככות בתחנה גורם טירטור עבור הנוסעים
ריבוי סככות בתחנה גורם טירטור עבור הנוסעים
זה לא נושא חדש בפורום, אבל בכל זאת..
כמה זמן לוקח לסוע באוטובוס מתחנות האוטובוס ליד רכבת מרכז, על גשר פרשת דרכים (מזהה תחנה 27010), לזבוטינסקי ברמת גן?
זה אמור לקחת דקה, אבל אני חיכיתי היום לאוטובוס חצי שעה (!), לא פחות.
זה לא קרה בגלל שיבושים בתנועה, או באמצע הלילה. זה קרה באמצע השבוע, באמצע היום. ולמה זה קורה? מפני שתחנות האוטובוס ברכבת מרכז מחולקות ל 4-5 סככות שונות, וקווי האוטובוס בהם מפוזרים ללא היגיון. קווים הנוסעים במסלול כמעט זהה מחולקים לסככות שונות, רחוקות אחת מהשנייה, חלק מהקווים רשומים בשתי תחנות שונות, והנהגים בעצמם לא תמיד יודעים לצד איזו סככה לעצור. כך אני מוצא את עצמי שוב ושוב רץ בין סככה לסככה והאוטובוסים מדגלים עליי. תחנות האוטובוס האלה על הגשר משפילות את הנוסעים יום יום.
זה מסוג הדברים שכנוסע, אתה מרגיש חסר אונים, בעיקר כי אתה יודע שאין למי לפנות. הרווח בין הכיסאות גדול מאוד.
ריבוי סככות בתחנה גורם טירטור עבור הנוסעים
זה לא נושא חדש בפורום, אבל בכל זאת..
כמה זמן לוקח לסוע באוטובוס מתחנות האוטובוס ליד רכבת מרכז, על גשר פרשת דרכים (מזהה תחנה 27010), לזבוטינסקי ברמת גן?
זה אמור לקחת דקה, אבל אני חיכיתי היום לאוטובוס חצי שעה (!), לא פחות.
זה לא קרה בגלל שיבושים בתנועה, או באמצע הלילה. זה קרה באמצע השבוע, באמצע היום. ולמה זה קורה? מפני שתחנות האוטובוס ברכבת מרכז מחולקות ל 4-5 סככות שונות, וקווי האוטובוס בהם מפוזרים ללא היגיון. קווים הנוסעים במסלול כמעט זהה מחולקים לסככות שונות, רחוקות אחת מהשנייה, חלק מהקווים רשומים בשתי תחנות שונות, והנהגים בעצמם לא תמיד יודעים לצד איזו סככה לעצור. כך אני מוצא את עצמי שוב ושוב רץ בין סככה לסככה והאוטובוסים מדגלים עליי. תחנות האוטובוס האלה על הגשר משפילות את הנוסעים יום יום.
זה מסוג הדברים שכנוסע, אתה מרגיש חסר אונים, בעיקר כי אתה יודע שאין למי לפנות. הרווח בין הכיסאות גדול מאוד.