רילי ווילו על ענת הראל וחציית גבולות

ברשותך, רק תיקון קטן

דווקא את העליהום שהיה על גבריאלי במועצה, היתה זו אנה שהרגיעה.

אני פשוט זוכרת ת'מקרה הזה כאחת הפעמים הבודדות, אם לא הבודדת,
שאנה הפתיעה אותי לטובה.
 

Im All That

New member
הנה את שוב מעוותת לפי רצונך..

הוא לא אמר סוף סוף, הוא רק אמר לא יורקים עלי ואני אומר שזה גשם - חד וחלק.
תפסיקי עם זה כבר - זה מעצבן!
 

רוקסין

New member
תמשיך לשמוע בצורה סלקטיבית

כי תמיד אתה שומע רק מה שאתה רוצה לשמוע, ולא את מה שאני וכל העולם ואשתו שומעים.

שים לב לקטע הבא מהדקה ה17:20 בפרק 25 חלק ב' מה אומר אלילך שגב: "סוף סוף אני לא פראייר, אני לא פראייר. לא יורקים עלי ואני אומר שזה גשם."

ועוד לפני זה שים לקטע מהדקה ה15:10, שבה שגב אלילך פונה למצלמה ואומר: "אחת המטרות שלי במשחק הזה היא לשפר תכונות שחסרות לי בארץ, שהן אסרטיביות ולדעת לעמוד על שלי, ולהיות יותר קשוח." ומיד אח"כ הוא פונה לבנות ומתחיל לשקר להן במצח נחושה שלא ידע על גניבת הפסלון עד הדקה התשעים, ולאחר שהן מתעמתות איתו, הוא משנה את הגירסה לשעתיים לפני המועצת שבט. ואף טוען להגנתו שבוקי סיפר לו בכלל שמדובר בפסלון שאותו הוא מצא בעצמו ולא בפסלון הגנוב של ענת.

ואם גם אחרי זה תמשיך לטעון שהוא לא אמר את זה ושאני מסלפת את דבריו, אז כנראה שאתה זקוק בדחיפות לרופא אזניים.

כמובן שאתה יכול להמשיך ולהתעלם מהקטעים הללו שכנראה סיננת בצורה סלקטיבית, כי הם לא מתאימים בצורה הסלקטיבית שבה אתה רואה את המשחק, לאלילך, שאותו ציירת בראשך כמושלם וחף כליל מכל טעות אפשרית.
 
אף אחד לא צייר את שגב למושלם

הוא לא שחקן אלוהי כמו שאת חושבת שעושים ממנו. שגב הוא פשוט השחקן הכי טוב בעונה הזאת ולכן הוא מקבל קצת יותר סופרלטיבים מהפייבוריטים שלך שפשוט *לא שיחקו את המשחק*
 

רוקסין

New member
כן ממש... הפכתם אותו למינימום אל בפורום הזה

החוסר אובייקטיביות שלכם לגביו כבר כל כך מגעילה שבא להקיא. וכל מי שלא חושב כמוכם מבחינתכם מחלל את קודש הקודשים.
 
אבל למה את הולכת ראש בקיר

אני בדיוק אמרתי לך שאת בטוחה שעושים ממנו אל בפורום הזה וזה לא נכון. יש לך את היכולת הזאת לפתוח ראש ולקבל מה שאחרים אומרים? אולי אם כולם אומרים משהו ואת אומרת הפוך, זה אומר שאולי את טועה ואנחנו צודקים?
יש המון שלא מסכימים לגבי שגב, אבל הם מכבדים את הדעות שלנו בניגוד אלייך.
 


 

רוקסין

New member
לא. זה אומר שיש כאן לחץ חברתי

ואני אולי היחידה פה שלא מוכנה להיכנע לו. למרות שזה הגיע כבר לרמה ממש שפלה. אם מור מנהלת פורום כ"נ שנכנסה לפורום הזה לראות עד כמה מה שסיפרתי לה נכון, אומרת לי שלדעתה המצב בפורום הזה יותר גרוע אפילו ממה שהיא דמיינה, זה אומר דרשני. אני לא אוהבת את שגב ולא הסתרתי זאת אף פעם. אבל מהרגע שהעזתי להגיד את זה, חל עלי עליהום שלא מהעולם הזה. ולמרות זאת, עמדתי בו באומץ ולא נכנעתי ללחץ החברתי שהפעילו עלי פה.
 
אויאויאוי גיבורת מלחמה

אף אחד לא מנסה לעשות עלייך כאן לחץ חברתי. ברגע שאת זלזלת בדעות שלנו והתנגדת לזכות שלנו לחופש הביטוי השבנו לך באותו מטבע.
רוצה דוגמה? יחפהבפארק ממש לא בדעות שלי. אבל היא מכבדת את הדעות שלי, אני את שלה, הכל טוב ויפה. כשאת תתמודדי עם זה שיש אנשים עם דעות אחרות משלך ותביני שזה לגיטימי לאהוב מישהו שאת לא אוהבת, המצב הזה יהיה גם איתך.
 

רוקסין

New member
נהפוכו, אתם אלה שלא מכבדים את הדעות שלי

אני כן מכבדת דעות של אחרים, וגם אמרתי בצורה שאינה משתמעת לשני פנים שכמו שזכותי לאהוב ולשנוא את מי שאני רוצה, גם זכותו של כל אחד אחר לאהוב ולשנוא את מי שהוא רוצה. אבל ממש לא זכותו לעשות עליהום על מי שלא חושב כמוהו.
 

Im All That

New member
כי הדעות שלך זה..

"שגב לקקן שגב לקקן" במקום לומר "אני חושבת (בגלל שזו דעה שלך ולא עובדה) ששגב דיי מתחנף לאחרים כדי להעלות את מעמדו בשבט וזו התנהגות שלא מוצאת חן בעיניי"- שאת זה אנשים יקבלו ברוח הרבה יותר טובה. במקום זה את אומרת טיעונים לא מוסברים, קובעת את הדעות שלך על שגב כעובדות שכולם צריכים לקבל - וזה מה שלא מקובל עלינו, לאף אחד לא אכפת אם את אוהבת אותו או לא - זה רק בגישה שבה את כותבת את ההודעות שלך שמפריעה לנו.
 

רוקסין

New member
אני אומרת מה שאני רואה וזה מה שאני רואה אצלו

שהוא לקקן ומתרפס. אפילו הבנות בפרק האחרון אמרו עליו ששלמה יש לו ביצים אם הוא בכלל לא משתמש בהן.

כך שאם אתם לא רואים את זה, זו בעיה שלכם, לא שלי. כי אנחנו צופים באותה תוכנית שמשודרת באותו ערוץ.
 

Im All That

New member
אבל את מעצבנת..

לא הערתי לך על מה את רואה אצלו - אבל שוב - זה מה שאת רואה וזכותך להביע את הדעה שלך, וכמו שאמרתי את יכולה להיות יותר מתונה, ולהשתמש בסמנטיקה אחרת - ככה את סתם מעצבנת אנשים, אני באמת שאומר את זה למענך, שיהיה לך יותר נעים בפורום, שלא תעצבני איזה עוד אחד וישלח לך מסרים קללות...
זה כאילו את לא יכולה לשמוע ביקורת על עצמך , את משהו..
 

רוקסין

New member
אז עכשיו אתם גם מכתיבים לי איך לכתוב

מה השלב הבא: איך לנשום? האם אני אמרתי למישהו מכם פעם איך לקרוא למתמודד שהוא לא אוהב או כן אוהב? מה זה השטויות האלה? מה אנחנו בגנון?
 

Im All That

New member
את היחידה שמתנהגת בגנון...

סך הכל הצעתי לך למתן את הכתיבה שלך, שבואי נודה בזה - היא דיי מזלזלת בשגב ובמשתתפי הפורום שאוהדים אותו. זה הכל - תעשי עם זה מה שבא לך. רק אל תבואי בטענות שאנשים מתעצבנים עלייך, ושוב זה לא בגלל שאת לא אוהבת את שגב, לאף אחד לא אכפת את מי את לא אוהבת.
 

omer719

New member
אבקש לעצור את הויכוח כאן.

לפני שזה מתדרדר למקומות לא נעימים.
 
אני חושב שאת צריכה לדפדף אחורה בפורום

ולראות איך הכל התחיל

וסתם הערה שאמרנו לך 1000 פעם ואני אגיד שוב: הוא מלקק לבנות מתוך אסטרטגיה (שעובדת לו) ולא מתוך אופי או משהו כזה. הבעיה שלך זה שאת שונאת את המונחים של "הישרדות", "אסטרטגיה" ו"שכל".
 

IDGAD5

New member
לי יש ספק גדול

כי במידה ובוקי לא מודח אני חושבת שהוא יעבור את שגב באסמסים התמיכה בו היא ממש מטורפת. האנטי כלפיי השלישיה הוא כל כך עצום שאנשים שוכחים כל מה שהיה לפני המהלך הזה.

אבל עדיין לתורג'י ואנה יש המון מעריצים מלפני הישרדות. אז אני מאמינה שהם יעברו באסמסים. לשגב לדעתי יש סיכוי באסמאסים רק אם הוא יהיה מול ענת וגם אז בספק
 

black scar1

New member
יש לי ספק, לצערי.

קודם כל, עדיין יש לי ספק כלשהו שהוא מגיע בכלל לגמר (אם כי ספק קטן). ואז, כן יש לי ספק שהוא לוקח, כי זה תלוי עם מי הוא מגיע. אני מתחילה לחשוש שבוקי עלול לנצח אותו בסמסים לאור גל ההערצה המטורף שהוא זוכה לו פתאום (ובוקי לא ראוי לזכות, לא בגלל הגניבה, אלא בגלל ההתנהגות שלו לאורך כל המשחק- שהיא לא הייתה לא חכמה משחקית, ולא נכונה מוסרית עם ההתבטאויות שלו).
גם אנה ומשה יכולים להיות איום על שגב בסמסים לדעתי. אנה - בגלל קהל המעריצים שלה, ומשה- בגל שכביכול היה "איש מוסרי ולא התלכלכך".

אם שגב צולח את שלב הסמסים ומגיע עם 2 מתוך ברית טיניום- נראה לי דיי בטוח שהוא יזכה. עם הוא מגיע יחד עם בוקי/משה + מישהו מטיניום לשלב של אחרי הסמסים, אז גם פה יש לי חשש שקולות שונאי השלישיה יתפצלו בין שגב לבוקי/משה - ודווקא זה מטיניום ינצח.

דבר אחד שבו אין לי ספק- לשגב הכי *מגיע* לזכות! גם מבחינת איך ששיחק את המשחק, וגם מבחינת האישיות שלו, שלדעתי הייתה הכי מוסרית מכולם. (רוקסין, אנא אל תגיבי להודעה זו.)
 

רוקסין

New member
מצחיק כשאני נזכרת איך היללו ושיבחו פה את ענת

היא אפילו היתה יקירת הפורום כמה שבועות, והובילה בסקר הפופולאריות. מה שרק מראה עד כמה שיקול הדעת של אנשים בפורום הזה קלוקלת... אני ראיתי את פרצוה האמיתית כבר מהתחלת העונה במשימת הביצה. כבר אז הבנתי בדיוק מי זו ענת הראל... לא סתם לא סבלתי אותה ואני עדיין לא סובלת אותה. היא ושגב, כל אחד מסיבות שונות, הכי בלתי נסבלים בעיניי מכולם שם.
 
למעלה