ריצה עם שק חול ( כושר קרבי )

matan5165

New member
ריצה עם שק חול ( כושר קרבי )

התחלתי להתאמן בכושר קרבי אני מאוד מאוד מרוצה והכול מצויין מה שכן אני רץ שם הרבה מאוד עם שק חול על הגב הרבה אמרו שזה לא טוב לברכים אבל שמעתי שאם זה בכושר קרבי וזה מבוקר אז לא אמור להיות בעיות.... בכול מקרה לא כולם שם רצים עם שקי חול רק מי שמיועד לגיבוש אני לא מיועד לגיבוש ואני מתגייס 25.7 ורוצה להיות מוכן לגיבוש יחטיות להמשיך לרוץ עם שק חול על הגב במשך כמה חודשים ? מחכה לתשובות תודה רבה מתן
 

xxMichaelxx

New member
לא נראה לי שזה טוב לבריאות

להתאמן במשך כמה חודשים עם שק חול...
 

Reign Of Chaos

New member
לא בריא, ואף מזיק.

את האמת זה תלוי גם באיך שאתה מרים את השק, בצורה הכי "טובה" זה מזיק לפי מיטב ידיעתי "רק" לברכיים.. וקצת לגב.. אם אתה סוחב אותו לא נכון זה מזיק מאוד גם לגב. בקיצור. לא מומלץ להתאמן הרבה עם שק חול. אבל אפשר פה ושם כדי "להרגיל" את עצמך כי משתמשים בדבר הזה הרבה מאוד בגיבושים (ספיישלי יח"טיות, לפי מה שאמרו לי)
 

matan5165

New member
אז להפסיק ?

אז מה אתם אומרים להתחיל לרוץ ללא שק חול וחודש לפני לחזור ..?
 

WrathAngel

New member
תשובה

להפסיק לרוץ עם שק ולא לחזור. לא יעזור לך אם יתחילו לך בעיות ברכיים אחרי שתתקבל ליחט"יות הא?? תפסיק להיכנס לסרטים. כולה גיבוש יח"טיות. תמשיך להתאמן אבל בכושר קרבי אם אתה חושב שזה עוזר לך.
 

Butza

New member
מה? מוזר מאוד...

אני יודעת שכולם רצים בד"כ עם שק חול. למי שמאוד מאוד קשה פשוט רץ קצת פחות זמן... מוזר לי. ואני חושבת שתסמוך על זה שהמדריך שלך אל רוצה לעשות לך נזק. אם יכאב לך או משהו יהיה לא בסדר בריאותית- תפסיק.
 

Anabol

New member
תפסיק עם זה

אם אתה רוצה להמשיך - בסימן הכי קטן של כאב תעזוב את זה. אני אולי נישמע כמו איזה הורה מודאג שסתם מזיין את השכל, אבל כשיגיעו הכאבים, השברי המאמץ והתנפצות החלום שלך אתה תבין כמה סתם השקעת.
 

silver hawk

New member
מיותר לחלוטין.

שום תועלת לא תצא לך מזה, רק נזק פיזי. תרוץ רגיל בשביל מה שק.. אז מה אם בגיבושים יש שק. השק גורם המון עומס על הברך, חבל לפגוע בה.
 
למעלה