רכבת גני אביב

רכבת גני אביב

יכול להיות שאני טועה או שלא שמתי לב אבל...לא יוצא לי לראות רכבות שנכנסות לגני אביב. לפני שבועיים בערך הייתי בעזריאלי ורציתי לחזור ברכבת לגני אביב....וידאתי באתר של הרכבת את השעה של הרכבת לשכונה...ברמקול לא אמרו את מסלול הנסיעה - שעת הרכבת הגיעה ורק הודיעו ברמקול שהתחנה הסופית היא בת"א הגנה.... מבולבלים? גם אני...
 

Jen74

New member
אז ככה...

הרכבת שעוצרת בתחנת גני אביב היא הרכבת שנוסעת מכפר סבא לראשונים מכיוון צפון לדרום והרכבת שנוסעת מראשונים לכפר סבא מכיוון דרום לצפון. לכיוון צפון יש רכבת כל שעה החל מ- 6:34 והרכבת עוצרת ברציף שקרוב לכניסה לתחנה. לגבי לוח זמנים מת"א לגני אביב או מראשונים לגני אביב - אני צריכה לבדוק בחוברת שיש לי. אפשר לקנות חוברת של לוחות זמנים של הרכבות בקופות.
 

Jen74

New member
דרך אגב, גם אני לא שמעתי את הכרוז

בפעם הראשונה שחיכיתי לרכבת לגני אביב בתחנת ת"א מרכז (ארלוזורוב) והסתבר לי בדיעבד שהרכבת יצאה מרציף 5 כשאני הייתי ברציף 4 שאי אפשר לעבור ביניהם אלא רק אם עולים חזרה לגשר המעבר. מאז שפספסתי בלילה את הרכבת האחרונה לגני אביב אני תמיד שואלת בקופה או בודקת בשלטים הדיגיטליים באיזה רציף הרכבת לראשונים וככה אני יודעת איפה ומתי תהיה הרכבת.
 
היה לי מקרה ש...

עליתי לתחנה רכבת ליד גני התערוכה וביקשתי כרטיס לגני אביב והבחורה בקופה נתנה לי כרטיס ללוד (יש לציין שבזמן שהיא קיבלה ממני כסף ונתנה לי כרטיס היא דיברה בפלאפון!!! תודה על היחס)...הבהרתי לה את זה והתעקשתי לדעת אם יש רכבת לגני אביב - למה היא נותנת לי ללוד??!@.... היא מלמלה שזה לא משנה - בסדר שזה לא משנה...אבל היא לא ידעה לענות לי שיש רכבת...ושוב בכרוז לא אמרו דבר על גני אביב ונאלצתי שוב! לרדת בתחנת לוד...... מעצבן!
 

Jen74

New member
כמו שזה לא משנה לאיפה בת"א

גם לא משנה לוד או לוד-גני אביב. אותו מחיר, אותו כרטיס. השירות שנותנים בהרבה מהקופות של תחנות הרכבת הוא ממש גרוע. יש קופות שבשעות מסויימות אין בכלל שירות ומפנים אנשים לאוטומטים. ומה אם האוטומט יתקלקל?
 
למעלה