רכבת ישראל תחת התקפת כלי התקשורת

מצב
הנושא נעול.

ערן שחר

New member
רכבת ישראל תחת התקפת כלי התקשורת

רכבת ישראל תחת התקפת כלי התקשורת
אתמול היה תחקיר לא מחמיא לרכבת בידיעות אחרונות היום יש כתבות שמוציאות רע את הרכבת גם בערוץ 10 וגם בערוץ 2 בנושאים שונים
 

traiNir

New member
הכתבה בחדשות 10

רכבת ישראל תחת התקפת כלי התקשורת
אתמול היה תחקיר לא מחמיא לרכבת בידיעות אחרונות היום יש כתבות שמוציאות רע את הרכבת גם בערוץ 10 וגם בערוץ 2 בנושאים שונים
הכתבה בחדשות 10
בכתבה התראיינו מהנדסים ועובדים אחרים בעילום שם, והתריעו בחומרה שהנזק לחוגוני הקורונעים עלול לגרום להישמטות הרכבת מהמסילה ולאסון כבד. כמו כן נאמר שם, שהקו אינו מתאים לציוד החדש הקיים (קרי לקרונועים), אלא רק ל"מערכות הישנות".
 

ערן שחר

New member
עד היום ניזוקו 40 חוגונים

הכתבה בחדשות 10
בכתבה התראיינו מהנדסים ועובדים אחרים בעילום שם, והתריעו בחומרה שהנזק לחוגוני הקורונעים עלול לגרום להישמטות הרכבת מהמסילה ולאסון כבד. כמו כן נאמר שם, שהקו אינו מתאים לציוד החדש הקיים (קרי לקרונועים), אלא רק ל"מערכות הישנות".
עד היום ניזוקו 40 חוגונים
עלות כל חוגון כ מליון ש"ח בכתבה הערוץ 2 התברר שבמשך השנים רכבת ישראל שפכה בתחנת התדלוק בחיפה מליון ורבע ליאר סולר שמזהמים את מי התהום של חיפה ועכשיו הרכבת תשקיע עשרות מליוני ש"ח כדי לשאוב את הדלק
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
עכשיו אפשר

עד היום ניזוקו 40 חוגונים
עלות כל חוגון כ מליון ש"ח בכתבה הערוץ 2 התברר שבמשך השנים רכבת ישראל שפכה בתחנת התדלוק בחיפה מליון ורבע ליאר סולר שמזהמים את מי התהום של חיפה ועכשיו הרכבת תשקיע עשרות מליוני ש"ח כדי לשאוב את הדלק
עכשיו אפשר
להבין מדוע החיפאים כל כך מדליקים
 

בועז ל

New member
../images/Emo6.gif

עכשיו אפשר
להבין מדוע החיפאים כל כך מדליקים
 

urilei

New member
הקו לא מתאים גם למערכות הישנות

הכתבה בחדשות 10
בכתבה התראיינו מהנדסים ועובדים אחרים בעילום שם, והתריעו בחומרה שהנזק לחוגוני הקורונעים עלול לגרום להישמטות הרכבת מהמסילה ולאסון כבד. כמו כן נאמר שם, שהקו אינו מתאים לציוד החדש הקיים (קרי לקרונועים), אלא רק ל"מערכות הישנות".
הקו לא מתאים גם למערכות הישנות
ובכל אופן, אם ה-IC3 יעשה את הדרך במהירות שבה הציוד הישן היה עושה אותה, לא הייתה שום סכנה אגב בנסיעה בהרי ירושלים אפשר ממש לשמוע את החוגונים מתפרקים. כמה עצוב לחשוב שר"י התקמצנה לרכוש רכבות טייטלינג ופתחה למרות זאת את הקו עם IC3
 

OMER G17

New member
באמת עצוב...הלוואי שייכנו רכבות מתא

הקו לא מתאים גם למערכות הישנות
ובכל אופן, אם ה-IC3 יעשה את הדרך במהירות שבה הציוד הישן היה עושה אותה, לא הייתה שום סכנה אגב בנסיעה בהרי ירושלים אפשר ממש לשמוע את החוגונים מתפרקים. כמה עצוב לחשוב שר"י התקמצנה לרכוש רכבות טייטלינג ופתחה למרות זאת את הקו עם IC3
באמת עצוב...הלוואי שייכנו רכבות מתא
ימות
 
"בנסיעה בהרי ירושלים אפשר ממש לשמוע

הקו לא מתאים גם למערכות הישנות
ובכל אופן, אם ה-IC3 יעשה את הדרך במהירות שבה הציוד הישן היה עושה אותה, לא הייתה שום סכנה אגב בנסיעה בהרי ירושלים אפשר ממש לשמוע את החוגונים מתפרקים. כמה עצוב לחשוב שר"י התקמצנה לרכוש רכבות טייטלינג ופתחה למרות זאת את הקו עם IC3
"בנסיעה בהרי ירושלים אפשר ממש לשמוע
את החוגונים מתפרקים"- אתה מתכוון לדפיקות החזקות?
 
ראיתי את שני התחקירים.

רכבת ישראל תחת התקפת כלי התקשורת
אתמול היה תחקיר לא מחמיא לרכבת בידיעות אחרונות היום יש כתבות שמוציאות רע את הרכבת גם בערוץ 10 וגם בערוץ 2 בנושאים שונים
ראיתי את שני התחקירים.
התחקיר של ערוץ 10- פשוט מחדל שלא יתואר, אסון פשוט, חייבים לתקן את המסילות: לסדר עיקולים וסיבובים חדים. התחקיר של ערוץ 2- מה אתם מצפים משירות בישראל הא? שיטפח את הסביבה??? בושה וחרפה על הזיהום מתחת לאדמת חיפה.
 

OMER G17

New member
כל הכבוד לערוצי התקשורת על החשיפה!!

ראיתי את שני התחקירים.
התחקיר של ערוץ 10- פשוט מחדל שלא יתואר, אסון פשוט, חייבים לתקן את המסילות: לסדר עיקולים וסיבובים חדים. התחקיר של ערוץ 2- מה אתם מצפים משירות בישראל הא? שיטפח את הסביבה??? בושה וחרפה על הזיהום מתחת לאדמת חיפה.
כל הכבוד לערוצי התקשורת על החשיפה!!
אם כל אהבתי לרכבת ככלי תחבורה...המחדלים שמתגלים ברכבת ישראל ראוי שייחשפו כולם לעיני כל הציבור וראוי שיתקונו...תמשיכו ככה!
 

אוהד11

New member
אם הדברים נכונים - מי יתן את הדין ?

כל הכבוד לערוצי התקשורת על החשיפה!!
אם כל אהבתי לרכבת ככלי תחבורה...המחדלים שמתגלים ברכבת ישראל ראוי שייחשפו כולם לעיני כל הציבור וראוי שיתקונו...תמשיכו ככה!
אם הדברים נכונים - מי יתן את הדין ?
 

levikon

New member
הכוונה שלך על קו בית שמש - י-ם.

האם זה נכון שארבעים חוגונים נשברו
רק על קו ירושלים תל אביב? והאם זה נכון שפגיעה בחוגון יכולה לגרות לשימוט מיידי?
הכוונה שלך על קו בית שמש - י-ם.
כנראה כן, למרות שהעיתונאים נוהגים להגזים. וגם רוב הסיכויים שלא נשברו, אלה נסדקו, נכפפו, נשחכו וכ"ו. בנוגע לשאלה השניה שלך, איזה פגיעה? יש פגיעה, ויש פגיעה. וגם איך המסילה יושבת על הקרקע באותו המקום, המהירות של הרכבת, המשקל שלה וכ"ו מאוד משפיעים. ולכן, אין תשובה אחת לשאלה שלך...
 
אז הם פשוט מנפחים הכל..

הכוונה שלך על קו בית שמש - י-ם.
כנראה כן, למרות שהעיתונאים נוהגים להגזים. וגם רוב הסיכויים שלא נשברו, אלה נסדקו, נכפפו, נשחכו וכ"ו. בנוגע לשאלה השניה שלך, איזה פגיעה? יש פגיעה, ויש פגיעה. וגם איך המסילה יושבת על הקרקע באותו המקום, המהירות של הרכבת, המשקל שלה וכ"ו מאוד משפיעים. ולכן, אין תשובה אחת לשאלה שלך...
אז הם פשוט מנפחים הכל..
כולנו בפורום ידענו שהחוגונים נשחקים, אבל מכאן ועד לקבוע ש-40 חוגונים נשברו, ובכלל, לומר באופן נחרץ שחוגון אחד שנשבר במהלך נסיעה יכול לגרום לשימוט של כל הרכבת- זה כבר הגזמה.
 
אני לא מצליח להבין

רכבת ישראל תחת התקפת כלי התקשורת
אתמול היה תחקיר לא מחמיא לרכבת בידיעות אחרונות היום יש כתבות שמוציאות רע את הרכבת גם בערוץ 10 וגם בערוץ 2 בנושאים שונים
אני לא מצליח להבין
מה גרם לעשות פיתולים כה חדים בתוואי! יש שם חלקים של פשוט שדות שבתוכם יש פיתולים למה לא חתכו אותם?!!! אני לפחות מקווה שר"י תמשיך להחליף את החוגונים כי אחרת נראה כאן שימוט שאולי יהיה גם קטלני בעתיד הקרוב. נסיעה שלווה לכולם
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה