רכישת דירה בקנייה

רכישת דירה בקנייה

שלום לכם, רוצה לשאול האם יש מבינכם שמכירים קצת חוקי /עיסקי נדל"ן בקנייה. האם זרים יכולים לקנות שם בית? יש איזה שהם הגבלות או חוקים מיוחדים לזרים בנוגע לבעלות על בית?משהו מיוחד -חושב -מדאיג- שצריך לדעת לפני שניגשים לחפש דירה בניירובי? כל עזרה תתקבל בהמון תודה.
 

לילית462

New member
סליחה על השאלה - למה לקנות דירה בניירובי

האם זה למטרת השקעה, לצורך מגורים? אין לי ידע בנושא אבל מענין אותי לדעת למה מישהו ישראלי רוצה לרכוש נכס בניירובי... למיטב ידיעתי / הבנתי. יש כסף יש עסקה....
 
פשוט מאוד../images/Emo13.gif

(גם אם ישמע לכם מוזר...)- אנחנו אוהבים את העיר, טוב, לא את כולה, אלא חלקים מאוד ספציפיים= מקלט הפילים, מרכז הג'ירפות ופארק ניירובי.כמו גם את נקורו ונאייבשה.אנחנו מבקרים שם מס' פעמים בשנה, והיינו מעוניינים לשהות חודש-חודשיים בשנה.עשינו חשבון שיהיה נוח יותר וזול יותר לאורך שנים להחזיק דירה, ואלי מתישהו אם תהיה אפשרות לרה-לוקיישן, אפילו לעבור. לכן חשבנו על דירה עם אפשרות להשכיר לתק' קצרות , ולהשתמש בה כמה שבועות בשנה. מה שמעניין אותי הוא האם חוקית יש איזשהו הבדל בבעלות על נדל"ן בין זרים למקומיים, ובכלל - מה המשמעות של החזקת נדל"ן מבחינת הבעלות (האם יש כמה צורות כמו בארץ, נניח חכירה ל 99 שנים או בעלות מלאה וכו")
 

לילית462

New member
זה יותר זול לקנות דירה מאשר לשכור ביא-יא

דירה כל פעם שאתם באים? אל תשכח כמה בלבול מוח יש בהחזקה של נכס... אבל נשמע שאתה צריך לדבר עם אנשים שגרים בניירובי. בעיני האמת היא שהפילונים מקסימים ושובי לב אבל לא עד כדי רכישת דירה.
 

לילית462

New member
טוב במקרה ביררתי לך

אין שום בעיה בנושא. נפגשתי השבוע עם חברה ישראלית שרכשה בית בניירובי.
 
למעלה