רמדיה - איך מפרסמים

g a z e l l e

New member
רמדיה - איך מפרסמים../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

היי ....בתור מומחים .... אם אתם הייתם פרסומאים של חברת רמדיה - באיזה סוג של פרסומת הייתם משתמשים עכשיו לאחר המשבר הגדול, כדי להחזיר את אמון הקהל שלהם
ובאיזה ערוץ תקשורת הייתם מפרסמים
 

MaleMan

New member
אני מציע לך לחפש

את האנשים שניסו להחיות את החלב עמיד של תנובה לאחר "פרשת הסיליקון".
 

סנטה

New member
רמדיה - נולדים מחדש

אני חושב שסלוגן כזה של דבר יכול להתאים נולדים-מבחינת תינוקות וכמובן ההולדות מחדש כביכול של רמדיה כארגון שעבר משברים גדולים . אני חושב שפרסומת שמשדרת אמינות זו הפרסומת היחידה שיכולה להתקבל בלי חרטות,בלי יותר מדי קשקושים . מסמכים וממצאים , סקרים וסטטיסטיקות שמראות בבירור שרמדיה היא מוצר אמין ואיכותי. לקחת את האמרה "נולדים מחדש" ולפשט אותה למגוון סוגים . בקשר לערוץ תקשורת ... אני חושב שבטלוויזיה הייתי הולך במיוחד על ערוץ בייבי לתינוקות
למרות שכרגע לפי מיטב הבנתי הוא לא משדר פרסומות בנוסף , מגזין "להיות הורים" ושאר מגיזינים יכולים להתאים .
 

gesus

New member
נולדים מחדש?../images/Emo5.gif../images/Emo54.gif

יש סלוגן יוצר ציני מזה? אם לחפש קמפיין שיוציא אותם מחושך לאור,אז צריך לראות איך ג'ונסון אנד ג'ונסון עשו את זה. אמנם ההתנהלות שלהם הייתה שונה בטיפול בבעיה ("מדען מנהל את ג'ונסון את גונסון,בגלל זה הציבור לא נפגע..." ,ציטוט עלוב מהסרט "המקור" שבו מוזכרת הפרשה),אבל גם שם היה קמפיין אחרי שהפרשה התפוצצה.
 

zorakani

New member
נולדים מחדש?!?!?!

יש כמה תינוקות שלא ייוולדו מחדש. הם מתו כי ההורים שלהם סמכו על רמדיה.
 

thalia2

New member
עדיף להם שיעברו למאדים..

או שיחליפו עיסוק במשהו שלא יכול להרוג..אולי מקרמה. למרות שציבור הצרכנים הישראלי הוא שכחן ומדחיק כפייתי. עדיין מוקדם לחשוב שמישהו שכח את התינוקות שמתו ונפגעו קשה בגללם. מזעזע לחשוב שהם עדין מתעקשים למכור מזון תינוקות. רוצחים!
 

niro8

New member
רמדיה - מלאך או שטן?

רמדיה עברה ועדיין נמצאת במשבר גדול מאוד ועושה רושם שייקח לא מעט זמן בכדי לשנות את הנתון. אך יחד עם זאת צריך להבין שלרמדיה ישנם לא מעט מוצרים שחלקם נחשבים למוצרים הטובים בשוק ובענף תחליפי החלב, הכשל והבעייתיות הייתה על מוצר אחד בלבד, וישנם עדיין צרכנים ולקוחות שנשארו נאמנים למוצרים אחרים של רמדיה. אז נכון מספיק מוצר אחד גרוע בשביל להרוס חברה שלמה וכמובן שצרכנים חדשים שנכנסים לשוק תחליפי החלב וכו' לא ירכשו רמדיה - אות הקין עדיין מהדהדת וקשה להאמין שאם טרייה תיקח סיכון ותרכוש מוצר עם עבר מפוקפק. לעיניינינו, לאור ההקדמה, ניתן להבין שבראש ובראשונה, צריך לשמר ולטפח את הלקוחות הנאמנים, שעדיין צורכים את מוצרי החברה, הפרסום צריך להיות מאוד נקודתי וממוקד - על כן הפירסום הראשוני צריך להיות דיוור ישיר, אישי, מתחנף וכמובן מחוזק ב"גיב אוואי" (מתנות, הנחות וכו'). ניתן לחשוב על איזו שהיא אופרציה של חבר מביא חבר, (כשחברה ממליצה על המוצר היא הופכת להיות שגרירת נאמנות לרמדיה - לכן זה צריך להיות מאוד משתלם לממליצה) עד כאן טיפלנו בלקוחות הנאמנים ואולי גם בלקוחות רדומים שניתן להתנהג איתם באותה דרך של דיוור ישיר, לקוח רדום זה לקוח שרוכש מוצר פעם ב- ולא באופן קבוע, לכן מתנות ומחיר כנראה ישפיעו עליו לרכוש שוב את המוצר. הבעייתיים: לקוחות נוטשים ולקוחות חדשים. יש פרסומאים רבים שאומרים שלא משנה הקריאייטיב ולא התחכום בפרסום, אלא ככל שתגיד את מה שאתה רוצה יותר פעמים כך תוכל לשנות ולהשפיע, שטיפת מח טובה-זאת הדרך להשגת המטרות. לכן, הפירסום הארצי, צריך לשדר אמינות בדרך הכי רצינית שיכולה להיות וכמה שיותר, פרסומת במדיום גדול, כמה שיותר, למשל כל שעה - עולה פרסומת של בדיקות מעבדות שבודקות את המוצרים של רמדיה בצורה כזאת שאין עוררין ויחד עם זאת להראות עוד לקוח מרוצה שלא מחליף את רמדיה. לאחר מכן עולה פרסומת של אישיות פופולרית ציבורית (סלאבס) שרוכשת רמדיה למרות הכל, כבר ידוע שהציבור הוא עדר ודמות ציבורית זה עדר מצויין שישפיע בעיקר על לקוחות חדשים. קידום מכירות - יכולה להיות דרך מאוד מסוכנת שיכולה להחמיר את מצבה של רמדיה במקרה זה, מכיוון שעדיין לקוחות מסתייגים מהמוצר ודבר כזה יכול לגרום לאנטיגוניזם קשה והדרך חזרהתה הף יא ואולי אפילו בלתי הפיכה. עזה היה על קצה המזלג, אפשר עוד להרחיב בנושא, אם יהיו לך עוד שאלות השגות ושאר ירקות - אני כאן. מקווה שעזרתי - המשך יום טוב בינתיים.
 
דעתי האישית...

תראי, אני אישית נחשפתי להתלבטויות של רמדיה עוד בשלב הראשון שאחרי הפרשה, ושמעתי על הרעיון ליצור מסמך אמינות שישולב בכל מוצרי החבר'ה ויהווה מעין "תו תקן" למוצרי החברה ובכך יבדיל אותה מכל חברה ישראלית אחרת שכביכול אינה מבצעת "בדיקות מחמירות" כמו שרמדיה מבצעת. כבר אז התפרסמו דברים שמנהלי החברה אמרו כביכול להורים של ילדה שנפתרה כתוצאה משימוש בתחליף החלב של "רמדיה". אי לכך עוד לפני שהרעיון הנ"ל יצא לפועל (והתרסק לרסיסים כשהתברר שמשרד הבראיות לא מכיר בתו התקן ש"רמדיה" "המציאה"), כבר סלדתי מהחברה. למי ששכח (אם יש כאלה בכלל): מנהלת החברה התעקשה להיפגש עם הורי ילדה שנפטרה, וכשאלה הסכימו והגורמים נפגשו, מצאה המנהלת לנכון להשוות את סבל ההורים לסבלה שלה, בטענה "אתם איבדתם ילדה, ואני איבדתי מפעל חיים". זה נשמע הרבה יותר טוב מלהגיד: "אתם איבדתם חיים, ואני איבדתי מפעל חיים", לא? אז עכשיו אחרי כל מה שקרה, המפרסמים צריכים לשאול את עצמם, לראשונה בהיסטוריה שאלה אתית אמיתית: ----- האם אני, כמפרסם, צריך להציל ~מפעל חיים~ של בנאדם שהשווה את אותו ~מפעל חיים~ לחייה של ילדה קטנה ומסכנה שנפטרה כתוצאה מניהול כושל של אותו ~מפעל חיים~? האם בעוד 15 שנה כשאני אפגוש את אותם תינוקות שסובלים היום מפגיעות מוחיות, אני אהיה גאה בכך שהצלתי לפחות את ה~מפעל חיים~ הזה של הבנאדם שאחראי לכל העניין, אחרי שהוא עצמו התנער מכל אחריות למרות שהמוצר חתום בשמו? אז דעתי היא שבעלי חברת רמדיה צריכים לעשות אחד מהשניים: או לסגור את החברה ולהתאדות איפשהו במדבר סהרה, או למכור את החברה לזוג אחר וקצת יותר ~אנושי~, ואז דבר להתאדות איפשהו במדבר סהרה. מיותר לציין שהזוג הקצת יותר ~אנושי~ ישנה תיכף ומייד את שם החברה לצמיתות, וימחק כל זכר וקשר לזוג בני הבליעל שייצגו בעבר את החברה. במצב שהחברה הזאת נמצאת כרגע אפשר אפילו לשנות את השם ל-"מנגל'ה פוד" ולא להזיק במיוחד.
 

ט ל ל ו י

New member
../images/Emo45.gif

אפשרות נוספת היא פשיטת רגל ופתיחת עסק שלא עוסק במזון או בכל דבר קריטי אחר... לא הייתי רוצה להיות במקום הילדה של מנהלת רמדיה, ולדעת שאמא מסוגלת להשוות ילדים למפעלים...
 
מסכימה איתך בהחלט

אני כאמא לתינוק וכאחת שעוסקת בתחום לא מצליחה לעלות בכלל רעיון שיווקי לחברה. כאמא אין לי כוונה להכניס הביתה מוצרים של רמדיה- לא מוצץ, לא דייסה ולא תחליף. כצרכנית אני מענישה כך גם חברות אחרות שסרחו (ראה מקרה זוגלובק שלא נכנס אלי הביתה). וכאשת שיווק אני מאמינה שאם הבוס שלי ירצה לעבוד עם רמדיה אני אבקש לא לעבוד עם לקוח זה כי אני לא מוכנה לתת יד ולעזור לחברה שגרמה נזק שאי אפשר אפילו לאמוד אותו. ההתנערות שלהם מאחריות גם כן מקוממת אותי עד כדי כך שקיבלתי מכתב מהם הביתה בנושא בדיקות האיכות שלהם וזרקתי אותו לפח. אני כבר לא מדברת מהלב אני מדבר מהרציונל. ועדיין אני באיזשהוא מקום רוצה שהחברה הזאת תשרוד כדי שיהיה לה כסף לשלם פיצויים.
 

lmatan1

New member
החטא ועונשו

אני עצמי חושב הרבה לפני שאני כותב תחשבו גם אתם. אפילו אנשים שהצליחו לשרוד את השואה,יש מביניהם שהפכו את השנאה המתפרצת, ליכולת לסלוח שאם לא,הם לא יוכלו לבנות חיים חדשים,היכולת לסלוח היא הדרך להמשיך ולשרוד את החיים. אני יכתוב את זה בעדינות,מה דעתכם שאפילו רק פרצי השנאה שאתם מבטאים, כאן בפורום,גורמים לתינוקות איפה שהוא למות םוד כמוס...העולם מתקיים מהבל פיהם של תינוקות. בכבוד רב.
 

HotGod

New member
הם חייבים להוריד את הראש עד יעבור

זעם. הנזק התדמיתי הוא כה גדול עד כי החלו לצוץ פארודיות על חשבונם (ובצדק). ההגיון אומר כי הם היו צריכים לזנוח את השם "רמדיה" ולהופיע בהתגלמות שם חדש, אולם, לדעתי, הציבור ניחן בזיכרון די קצר. כמה מליוני דולרים בעוד שנה שנתיים והתקרית תימחק. חבל.
 

1אורניתה

New member
הם חייבים ללכת הפוך על הפוך

ולעודד הנקה,בפעילויות הסברה,עלונים,עזרה ביעוץ למניקות וכדומה כדי ליצור רושם של חברה שמנסה לתקן באמת את העוול שנגרם וגם כדי שלא יתפסו ע"י הלקוחות הפוטנציאלים כמוכרנים בכל מחיר וחסרי רגישות, אני הייתי מקשיבה להם רק כך מהמניקה
 
שום יעוץ ושום עלונים!

עם השם "רמדיה" הם לא יכולים להמשיך!! איזה אמא תאמין להם?! ילד זה הדבר הכי יקר בעולם ושום אמא לא תיקח את הסיכון ולו הקטן ביותר להשתמש במוצר שהוכיח את עצמו ככישלון, ולא סתם כישלון! כישלון שגרם למוות! שום פרסום שבעולם לא יצליח לשכנע אמא להשתמש במוצר הזה שוב! מה שהם צריכים לעשות דבר ראשון זה לבדוק את המוצרים שלהם בקפידה ובדקדקנות לפניי שהם יוצאים שום בפרסום לשוק! אחרי שהמוצרים עברו בדיקה, לצאת עם שם חדש! מישהו פה אמר שחלק מהמוצרים שלהם הכי טובים בארץ אז בקמפיין החדש להתמקד בהם, או להתמקד במוצר אחד בהתחלה שימשוך קהל קונים ואז לצאת בחידושים! זה אומנם יוריד להם את הלקוחות הקבועים שעוד קונים רמדיה, אבל כמה יש כבר כאלה?! אחרי הפרסומת החזקה של מטרנה עם השיר "הכי קרוב אלייך אמא" יש להם המון עבודה קשה להצליח עם הפרסום שלהם!
 

1אורניתה

New member
לא הבנת אותי

בגלל שיש כאן בעית אמון קשה לדעתי אסור להם למכור את עצמם ,עליהם דווקא ליצור דימוי של מעודדי הנקה ולא צרכני פורמולות (בעקיפין הם כאילו פוגעים במכירות של עצמם אבל גם של המתחרים לא??)אבל מבחינה תדמיתית זה יכול לעשות את ההבדל כי הקהל יראה שאין אינטרס כלכלי מאחורי הקמפיין כי חיזוק תדמית,אגב כאם אינני משוכנעת שאני לא חסינה מפני אסונות כאלה ממוצרי מזזון אחרים,אנחנו גם כך צורכים רעל תעשייתי שמשרד הבריאות מאשר ולא מפקח כדוגמת צבעי מאכל ומייצבים,כבר הוכח בעולם שחומרים אלה מעלים את הסיכוי להפרעות קשב וריכוז בילדים וזו תופעה שעולה במספרים משנה לשנה אז מה אוסם שמוכרת במבה שיש בה כ-30% שומן יותר בריאה פחות מסוכנת??? נכון שהיא לא הורגת על המקום אבל היא בהחלט תורמת רבות למגפה הנוראה של המילניום והיא ההשמנה,אני לא מקלה ראש בעניין רמדיה אבל זה היה עניין של זמן שאסון כזה היה צריך לקרות וזה קרה לרמדיה,יכול להיות שזה היה קורה לחברה אחרת,רק שאנחנו עדיין לא יודעים מתי זה יקרה ואיזה עוד רעלים מכניסים לנו ולילדנו למזון,נחזור לעניין המקצועי בפרסום:לכן חשבתי שאם רמדיה תפעל למען הקהילה וקודם כל למען עידוד ההנקה שזה בעקיפין מהווה ניגוד אינטרסים מבחינת מכירות היא יכולה לשקם איך שהוא משהוא מהתדמית (אולי) זה רק הזמן יגיד ,הזיכרון האנושי קצר וכבר שכחנו איך תנובה הכניסה סיליקון לחלב שלנו,נראה לי שאני הייתי היחידה שעשתה בזמנו חרם צרכנים על מוצריה,תנובה באמצעות פרסום מאוד אגרסיבי השכיחה מליבנו את הרשלנות שבה היא נהגה בבריאותינו,
 
למעלה