רמדיה - מלאך או שטן?
רמדיה עברה ועדיין נמצאת במשבר גדול מאוד ועושה רושם שייקח לא מעט זמן בכדי לשנות את הנתון. אך יחד עם זאת צריך להבין שלרמדיה ישנם לא מעט מוצרים שחלקם נחשבים למוצרים הטובים בשוק ובענף תחליפי החלב, הכשל והבעייתיות הייתה על מוצר אחד בלבד, וישנם עדיין צרכנים ולקוחות שנשארו נאמנים למוצרים אחרים של רמדיה. אז נכון מספיק מוצר אחד גרוע בשביל להרוס חברה שלמה וכמובן שצרכנים חדשים שנכנסים לשוק תחליפי החלב וכו' לא ירכשו רמדיה - אות הקין עדיין מהדהדת וקשה להאמין שאם טרייה תיקח סיכון ותרכוש מוצר עם עבר מפוקפק. לעיניינינו, לאור ההקדמה, ניתן להבין שבראש ובראשונה, צריך לשמר ולטפח את הלקוחות הנאמנים, שעדיין צורכים את מוצרי החברה, הפרסום צריך להיות מאוד נקודתי וממוקד - על כן הפירסום הראשוני צריך להיות דיוור ישיר, אישי, מתחנף וכמובן מחוזק ב"גיב אוואי" (מתנות, הנחות וכו'). ניתן לחשוב על איזו שהיא אופרציה של חבר מביא חבר, (כשחברה ממליצה על המוצר היא הופכת להיות שגרירת נאמנות לרמדיה - לכן זה צריך להיות מאוד משתלם לממליצה) עד כאן טיפלנו בלקוחות הנאמנים ואולי גם בלקוחות רדומים שניתן להתנהג איתם באותה דרך של דיוור ישיר, לקוח רדום זה לקוח שרוכש מוצר פעם ב- ולא באופן קבוע, לכן מתנות ומחיר כנראה ישפיעו עליו לרכוש שוב את המוצר. הבעייתיים: לקוחות נוטשים ולקוחות חדשים. יש פרסומאים רבים שאומרים שלא משנה הקריאייטיב ולא התחכום בפרסום, אלא ככל שתגיד את מה שאתה רוצה יותר פעמים כך תוכל לשנות ולהשפיע, שטיפת מח טובה-זאת הדרך להשגת המטרות. לכן, הפירסום הארצי, צריך לשדר אמינות בדרך הכי רצינית שיכולה להיות וכמה שיותר, פרסומת במדיום גדול, כמה שיותר, למשל כל שעה - עולה פרסומת של בדיקות מעבדות שבודקות את המוצרים של רמדיה בצורה כזאת שאין עוררין ויחד עם זאת להראות עוד לקוח מרוצה שלא מחליף את רמדיה. לאחר מכן עולה פרסומת של אישיות פופולרית ציבורית (סלאבס) שרוכשת רמדיה למרות הכל, כבר ידוע שהציבור הוא עדר ודמות ציבורית זה עדר מצויין שישפיע בעיקר על לקוחות חדשים. קידום מכירות - יכולה להיות דרך מאוד מסוכנת שיכולה להחמיר את מצבה של רמדיה במקרה זה, מכיוון שעדיין לקוחות מסתייגים מהמוצר ודבר כזה יכול לגרום לאנטיגוניזם קשה והדרך חזרהתה הף יא ואולי אפילו בלתי הפיכה. עזה היה על קצה המזלג, אפשר עוד להרחיב בנושא, אם יהיו לך עוד שאלות השגות ושאר ירקות - אני כאן. מקווה שעזרתי - המשך יום טוב בינתיים.