DanBus43Maalit72
Active member
הצעה טובה אך אני בעד מספור שונה לקווי הרכבת
שהינו דומה למספור הנסיעות הנוכחי של הרכבת.
לכל נסיעה מספר של 4 ספרות כאשר המספור אינו כולל מספור מיוחד של נסיעות שישי ושבת כך שגם בימים אלו הנסיעה תקבל מספר זהה בדומה לימי חול.
לדוגמא 1156. כאשר שתי הספרות הראשונות הן מספר הקו ושתי הספרות האחרונות הן מספר הנסיעה בקו. כאן לדוגמא מספר הקו הינו 11.
שיטת מספור מספרית זו יכולה להוסיף מקום לקווים נוספים ברכבת עקב כך שהמספור הקיים מתמלא.
הנה ההצעה שלי למספור מחדש של הקווים:
קו נהריה באר שבע: 10.
קו כרמיאל י"ם האומה: 11.
רכבת מהירה חיפה באר שבע: 15.
קו בנימינה אשקלון: 20.
קו הראשונים נתניה: 21.
קו הרצליה י"ם מלחה: 30.
קו מודיעין י"ם האומה: 31.
קו מודיעין הרצליה: 32.
קו אשקלון ראשל"צ משה דיין דרך השרון עם כיוון השעון: 40.
קו אשקלון ראשל"צ משה דיין דרך השרון נגד כיוון השעון: 41.
קו דימונה באר שבע: 44.
קו עפולה דרך המסילה המזרחית למרכז הארץ: 50.
קו בית שאן חיפה: 51.
קו לילה נתב"ג נהריה: 88.
אופציות לקווי לילה נוספים: 80 - 89.
קווים מיוחדים: מספרים פנויים תלוי באיזור.
רכבות משא: 90 - 99.
מספרים אלו יהיו את מספר הקו ושני הספרות הראשונות במספר הנסיעה.
לדוגמא נסיעה 924 בקו הראשונים נתניה תשנה מספרה ל 2124 ומספר זה יהיה בכל ימות השבוע ללא הבדל במספר הנסיעה בימי שישי ושבת.
מקסימום ניתן לעשות קידומת פנימית בתוך רכבת ישראל עצמה שלא יראה לנוסעים למספור הנסיעות בימי שישי ושבת למשל נסיעה 2101 בימי שישי תהיה 6-2101.
הצעה טובה אך אני בעד מספור שונה לקווי הרכבתרעיון למספור קווי רכבת
כאן
שהינו דומה למספור הנסיעות הנוכחי של הרכבת.
לכל נסיעה מספר של 4 ספרות כאשר המספור אינו כולל מספור מיוחד של נסיעות שישי ושבת כך שגם בימים אלו הנסיעה תקבל מספר זהה בדומה לימי חול.
לדוגמא 1156. כאשר שתי הספרות הראשונות הן מספר הקו ושתי הספרות האחרונות הן מספר הנסיעה בקו. כאן לדוגמא מספר הקו הינו 11.
שיטת מספור מספרית זו יכולה להוסיף מקום לקווים נוספים ברכבת עקב כך שהמספור הקיים מתמלא.
הנה ההצעה שלי למספור מחדש של הקווים:
קו נהריה באר שבע: 10.
קו כרמיאל י"ם האומה: 11.
רכבת מהירה חיפה באר שבע: 15.
קו בנימינה אשקלון: 20.
קו הראשונים נתניה: 21.
קו הרצליה י"ם מלחה: 30.
קו מודיעין י"ם האומה: 31.
קו מודיעין הרצליה: 32.
קו אשקלון ראשל"צ משה דיין דרך השרון עם כיוון השעון: 40.
קו אשקלון ראשל"צ משה דיין דרך השרון נגד כיוון השעון: 41.
קו דימונה באר שבע: 44.
קו עפולה דרך המסילה המזרחית למרכז הארץ: 50.
קו בית שאן חיפה: 51.
קו לילה נתב"ג נהריה: 88.
אופציות לקווי לילה נוספים: 80 - 89.
קווים מיוחדים: מספרים פנויים תלוי באיזור.
רכבות משא: 90 - 99.
מספרים אלו יהיו את מספר הקו ושני הספרות הראשונות במספר הנסיעה.
לדוגמא נסיעה 924 בקו הראשונים נתניה תשנה מספרה ל 2124 ומספר זה יהיה בכל ימות השבוע ללא הבדל במספר הנסיעה בימי שישי ושבת.
מקסימום ניתן לעשות קידומת פנימית בתוך רכבת ישראל עצמה שלא יראה לנוסעים למספור הנסיעות בימי שישי ושבת למשל נסיעה 2101 בימי שישי תהיה 6-2101.