רעיון מעולה לאפליקציה לאייפון

טולי1810

New member
רעיון מעולה לאפליקציה לאייפון

יש לי רעיון דיי מדהים שיכול לשנות את אופן הגלישה באייפון אני מחפש מתכנת שיפתח את האפליקציה עם האיפיון שעשיתי(יש לי ניסיון באיפיון) אבל יש לי 2 בעיות: איך אני אדע שהמחיר שהוא ייתן לי עובר הפיתוח הוא לא מופקע? דבר נוסף אני חושש שייקח לי את הרעיון כי הוא באמת רעיון טוב נא עזרתכם בבקשה בפורום או לפנות במייל ל [email protected]
 

guyiphone

New member
יש לך כמה אפשרויות ...

מחיר לשעת פיתוח תוכנה נע בין 40 -60 דולר לשעה, מפתחים מנוסים מאוד יבקשו יותר - מכיוון שהם צפויים לעשות את העבודה בזמן קצר יותר. שימי לב שאת מקבלת אחריות על הבאגים בתוכנה וכן תחזוקה במידה ותצטרכי !! זה חשוב. יש לך במאמרים משהו שדומה למסמך NDA שאותו צריך להחתים את האדם לו את תספרי את הרעיון. תמיד תוכלי לתקשר במסרים איתי או עם כל אחד מהמפתחים בפורום. שיהיה בהצלחה !!
 

guyiphone

New member
לא ממש ואני אסביר ...

אני לא אוכל לתת לך את רשימת המפתחים מפאת צניעות המידע. תוכלי תמיד לשאול כאן למפתחים פוטנציאלים ומי שיראה לנכון יחזור אליך, במייל או בפורום. שיהיה בהצלחה !!
 

BravoMan

Active member
על תעלבי,

אבל כשאני רואה הודעות מהסוג הזה, העניין קצת מצחיק אותי. יש לך רעיון "מהפכני" אבל לא נשמע שיש לך ידע טכני מספיק אפילו כדי להעריך האם הוא בר יישום או לא, שלא לדבר על ליישם אותו. את מצפה, שמפתח יהיה כמו נגר - את תגידי לו "תבנה לי שולחן" והוא יעשה את זה במחיר כמה שיותר נמוך ואז תיפרדו לשלום. אין ספק שיש מפתחים פרילנסרים שייקחו עבודות כאלה, ותלוי בעבודה עצמה אולי גם ישלימו אותה לשביעות רצונו של הלקוח, אבל ככה לא מפתחים מוצרי תוכנה רציניים. את פוחדת ש"יגנבו לך את הרעיון" כי הלכה למעשה אין לך שום דבר להציע. אם היה ברשותך משהו ממשי, משהו שבלעדיו הרעיון לא יצא לפועל אזי לא היה חשש שמישהו "יגנוב" לך אותו. אבל אם זה רעיון נטו, ייתכן שמישהו יממש, או כבר מימש אותו לבד, בלי להכיר אותך בכלל משום שלו היו הקישורים והמשאבים הדרושים. בכל אופן, לפני שאת משקיעה כסף בפיתוח, כדאי מאוד שתבדקי אם מה שאת רוצה לעשות מותר במסגרת הרישיון של Apple. לטענתך, הרעיון מתייחס לגלישה מהמכשיר, אבל Apple אוסרת על שינוי בממשק ותפקודיות של תוכנות מובנות כגון הדפדפן וגם על יצירת תוכנות מתחרות. ככה שאם חשבת על דפדפן חלופי, או משהו שמאפשר למשתמש לעקוף את הדפדפן המובנה או יישנה את אופן השימוש בו, רוב הסיכויים שלא תוכלי לשווק זאת בצורה רשמית דרך החנות של Apple. כמו כן, לפני שתסגרי חוזה, כדי שתבקשי בדיקת היתכנות. יכול להיות שישנן מגבלות טכנולוגיות שלא מאפשרות את יישום הרעיון שלך. נ.ב. לא ממש ברור אם אתה גבר או אישה. לפי הפרופיל את אישה אבל ההודעה מנוסחת בלשון זכר. לא שזה משנה, אבל על תעלב\י אם התגובות יהיו מנוסחות בגוף לא נכון.
 

kisin

New member
אל תעלב

הדבר היחיד שמעליב פה זה השגיאות כתיב שמופיעות אצלך.
 

guyiphone

New member
בואו נשמור על תרבות דיון מכובדת...

kisin תוכל להעביר ביקורת אישית במסרים אישיים, אין צורך אמיתי באמירות שכאלה. אבל, אשמח אם תוכל להתיחס לדברים שנאמרו ... אני חושב שזה נוגע להרבה מחברי הפורום ... הלא כן? שיהיה המשך יום מוצלח !
 

kisin

New member
צודק

לא התכוונתי לתקוף, פשוט הציק לי כל השגיאות כתיב. בסך הכל הוא אמר דברים נכונים.
 

BravoMan

Active member
כמה דברים:

1. למען האמת, העובדה שבניגוד לפורמים אחרים בתפוז לא ניתן לערוך הודעות מפריעה לי יותר מהערות על שגיאות כתיב. תאמינו או לא, אני משתמש בבודק איות וקורא את ההודעה פעם נוספת לפני שליחה, אך הדבר עדיין לא מונע טעויות. אגב, מחקר אקדמי כלשהו בדק ומצא, לפחות לגבי אנגלית אם כי אני מאמין שזה תקף גם לשפות אחרות, שכל עוד האות הראשונה והאחרונה במילה נכונות ושאר האותיות הן בערך מה שאמור להיות, בקריאה רגילה לא נבחין כי המילה שגויה. איני זוכר את הקישור, אבל הוצג שם קטע טקסט והיה צריך לקרוא ממש לאט ולהתאמץ כדי לשים לב שהחליפו סדר אותיות בתוך מילים. זה קשור לאופן שבו המוח שלנו משלים פרטים חסרים, כמו כל מיני אפקטים אופטיים שגורמים לנו לראות דברים בצורה שונה ממה שהם באמת. 2. נראה לי שהמצאתי מילה חדשה: "תפקודיות". זה מה שקורה כשחושבים "פונקציונליות" ומתחילים לכתוב "תפקוד"
3. נראה לי שקצת הגזמתי בהודעה הקודמת, אבל אני כן עומד מאחורי מספר נקודות: א) כדאי מאוד לבדוק היתכנות של פרויקט הן מבחינה טכנית והן מבחינת תנאי שימוש של Apple לפני שמשקיעים בפיתוח. ב) הדרך הכי טובה להבטיח שאנשים שמבצעים את העבודה לא "יגנבו ויברחו" היא לספק תנאי עבודה טובים ושכר הוגן (ולא בהכרח לחפש את ההצעה הכי זולה) ג) פרויקט תוכנה רציני דורש תחזוקה ופיתוח מתמידים. לא מספיק לכתוב את התוכנה פעם אחת ולשכוח ממנה. בכל אופן, למי שמחפש מפתח לעבודה חד פעמית או פרויקט וגם רוצה הצעה משתלמת יש נם אתרים כגון http://www.rentacoder.com אתרים כאלה מאפשרים למפתחים ואלה שרוצים לשכור אותם להציעה את מרכולתם, לתת הצעות מתחרות וגם משמשים כמתווך בהעברת כספים. יש גם שיטות רייטינג כמו ב-ebay. כמובן, שאין כל אבטחה לאיכות, ובאופן אישי מעולם לא התעסקתי עם אתר כזה (רק קראתי כדי להבין מה הולך שם). אם תראו חלק מההצעות המפורסמות באתר (כמו הצעה לכתוב מערכת הפעלה שלמה מ-0 תמורת 200$) אולי תבינו את תגובתי הקודמת. חג שמח לכולם!
 

AYELET1

New member
מה לעשות החיים קשים...

יש אנשים שעברית היא לא שפת אימם יש כאלו שדיסלקטים או בעלי ליקויים דומים אחרים ויחד עם זאת דבריהם דברי טעם. אז מה עושים? מתגברים על הסבל משגיאות הכתיב
(ומפיקים תועלת מהתשובה)
 
למעלה