רעיון נחמד לדיון

שחור2

New member
רעיון נחמד לדיון

בעקבות זה שאני מתענין בצי בגוף ופחות בסביבא לכן זה לא הייה משנה לי. אבל הנה השאלה, לדעתכם הכול קבועה למשל שסגול זה צבע לאהבה וצפון זה יותר אנגיה ושירותים זה רעה. סתם המצאתי דברים כדי להדגים את הכוונה מה דעתכם
 

avivaht

New member
לא הכל קבוע מראש

המטרה היא איזון בין כל היסודות בבית שכולו סגול (שראיתי) לא אוסיף סגול אלא אמתן את השתלטותו של הסגול כל דבר שמופיע בצורה מוגזמת יש לו השפעה שלילית על האדם שאלה אליך: איך יכול להיות צ´י בגוף ללא צ´י בסביבה? קיימים יחסי גומלין הדוקים בין האדם לסביבתו השתקפות האדם היא בסביבתו וסביבתו משפיעה עליו הגלגל הזה כל הזמן חוזר על עצמו איזה צ´י תהיה בגוף ללא אדמה, אור, מים, ועוד?
 

שחור2

New member
אני עסוק ואני עוסק באומניות לחימה

וצי זה חלק לא נפרד מזה. ופיתוח צי בגוף יכול להיות יותר טוב, עם אני יפתח את הצי בסביבה. אבל ניסית ואני לא יכול לסדר את הבית אני ילד. וגם אני עסוק. אז אני עושה מה שאני יכול.
 
לפי דעתי...

לפי דעתי כל ה"תיאורים" האילו הם בעצם דברים שאנחנו חושבים דברים שאמורים להסתדר לנו... בקיצור: אני חושב שזה לא דברים קבועים!! אלא דברים שאנחנו מחשיבים אותם נגיד לרעים או טובים או שזה מסמל לי זה וזה מסמל לי זה.. -הבנתם את הרעיון? (דיי קשה לי לתאר מה אני חושב\=)
 

שחור2

New member
זה גם הדעה שלי

נגיד עם למישהוא אדום זה מעלה את המוטבציה ואת האנריה למישהוא אחר זה יכול להוריד. גם לחזק את הגוף אפשר בכמה דרכים אפשר לתת מכות לשק איגרוף או לקיר או לקבל מכות מה דעתכם
 
למעלה