רציתי להסב את תשומת לבכם לבעיה

jahnon

New member
רציתי להסב את תשומת לבכם לבעיה

כאובה זו: אתה מציע לבחורה לצאת והיא מסכימה (עד כאן אין בעיה) יוצאים לפאב/בית קפה/מסעדה (מחק את המיותר) שואלים אותה מה את רוצה לאכול (עוד לא עוד לא, רגע!) אם היא מסכימה להזמין לאכול (מקרה נדיר לכשעצמו) או לא תמיד אבל תמיד מגיע הקטע שאתה שואל אותה מה לשתות ואז.... (ח´ברה שימו לב פה זו הבעיה) היא מזמינה דיאט קולה what the f**k דיאט קולה? על מי את עובדת את עוד שנייה נעלמת את עומדת בפרופיל לא רואים אותך ואז תשובת המחץ אני אוהבת את הטעם !!? מה זה?! טעם של גועל יש לדיאט זה כמו לשתות שמן מנועים אז עזרי לי להבין אפי היקרה האם זהו קוד מסוים הדיאט קולה הזה או מה?
 
מה, זה קוד ידוע של דייט

ואני מתפלאת שאני היחידה שעונה לשאלה כל כך חשובה. אני, שמעולם לא הייתי זקוקה לבליינד דייטים, שהרי גברים מחזרים לפתחי יומם וליל, ועליי לגרשם במטאטא ארוך מקל. הדיאט קולה, ג´חנון יקר, קודם כל טעימה, ושנית, זהו קוד ידוע (כך סופר לי):היא מעבירה לך מסרים תת הכרתיים וסוב-פונקציונליים שהיא בעצם שומרת על עצמה ולעולם לא תשמין גם אחרי שתתחתן איתה, רצוי מחר. הווה אומר, אני בחורה שאוהבת שליטה, אני בחורה שיודעת מה אני עושה, אני בחורה שלא מסוגלת להנות מהחיים, אבל סדר יהיה בבית. קוד נוסף שעליך להכיר: בחורה שתזמין בפגישתכם פסטה/חסה מטפטפת/עוגת שוקולד עתירת קלוריות- אנא היזהר: הרגלי הנקיון וההגיינה שלה לוקים בחסר. והסיכוי גדול הוא שבסוף פגישתכם תיאלץ לשלם עליה, כי גם הרגלי החסכון אצלה לוקים במעט. קוד נוסף הוא הפלאפון המצלצל כ-10 דקות לאחר שהתיישבתם: לא, ג´חנון יקר, זוהי אינה שיחה אקראית מחברה קרובה. זוהי "שיחת ההצלה" הידועה: בחורה שיוצאת לפגישה עוורת שכזו (כך השמועות אומרות) מתאמת עם חברתה הטובה שעת צלצול מדויקת. "למה" תשאל,ובכן. נאמר, וקשה לי להאמין שזה יקרה בפגישתה איתה, אבל נניח שהבחור שהופיע לפגישה הוא סוג של בבון תת-אנושי, שמנגוץ (שמן וגוץ) אמורפי, או סתם רואה חשבון. מיד הטלפון יצלצל (בשעה הנכונה) ועל הקו תקשקש החברה שטויות שהוסכם עליהם מראש. הבחורה, מצידה, תעשה קולות של: "די, אני לא מאמינה. מתי זה קרה? את בסדר? את צריכה שאני אבוא לעזור לך להעביר את הדברים מהדירה שלו לדירה שלי?". אוויל (שלא כמו במקרה שלך) יאכל מייד את הלוקש, ישלם ואולי אף יסיע את הבחורה לביתה, כי הלא מדובר במקרה חירום. נדמה לי שמספיק חשפתי סודות מעולם הרווקות (ושוב, כך שמעתי).
 

jahnon

New member
שכחת כמה קודים

ונזכיר כאן אחד מהם הקוד שהיא חייבת לאחר במינימום 10 דקות דבר שאומר (כך סופר לי): אני כאן הבוס אתה תשב ותחכה לי כמו טאטאלה (כן טאטאלה) כי אני צריכה לפחות שעתיים להראות ככה ומה אתה חושב שזה טבעי כל זה?
 

שרוניק

New member
אז אתה כן יודע כמה קודים

ואני אשאל אותך שאלה, כגבר: מה זה אומר אם בפגישה הראשונה הוא מדבר יותר מדיי על האקסית שלו? זה אומר שאני צריכה להתרחק ממנו, כי הוא בריבאונד,או שהוא מנסה לרמוז לי שהוא יודע מה זה מערכת יחסים?
 

jahnon

New member
תעשי מה שאני עושה

במקרים כאלה בורח רחוק ככל שאני יכול מהסיבה הפשוטה ש... אל תדברי על אריק או במקרה שלך אל תדבר על אריקה בן/ת אדם יבש/ה שמגדיר/ה את עצמו על פי החבר/ה הקודם/מת טושטשתי עם הפוליטקלי קורקט
 
למעלה