רק אוהד לראשות העירייה

רק אוהד לראשות העירייה

בעוד 44 יום אנו עומדים לבחור במועמד ראוי לחלוטין מועמד אשר ינהיג את העיר קדימה. ויראה את פניה של העיר אחרת ממה שהייתה. אורי אוהד אשר היה ממלא מקום ראש העיר במשך שנתיים בהתנדבות. ניצח את איציק אוחיון בבחירות למועצת העיר. מוביל למאבק צודק לטובת התושב. נלחם למען התושב. רוצה שיפרצו את "הריבוע" שבד"כ ראש עיר שרוי בו. לא סגר דלתותיו בפני התושב. רק אהד יכול לנהל עיר. הוא גדל בה ומכיר אותה. אינו מנהיג שחיתות עשר שנים עברו די לאותו ראש עיר חייבים להחליף חייבים להוקיע את השחיתות מקרבנו. רק אוהד יכול שמים בקלפי שיא למועצת העיר ואת אורי אהד לראשות העיר. חייבים להחליף ראש לעיר
 

NYMets Man

New member
תגיד...

מה עמדתו של אורי אוהד בנוגע לבניה בכפר גנים ג'?
 
עמדת אורי בנושא כפר גנים החדשה

יש להמשיך לטפח בצורה נכונה. ולא לבנות לגבוה כמו שעושה איציק אוחיון אלא להצמד לתוכנית המקורית בניית בתים פרטיים. יותר מזה אורי ביקר שם והיה נורא מזועזע לראות את הקרוואן שאמור להיות כתת לימוד. והשאלה הראשונה ששאל את איציק איך ראש עיר כמוך מרשה לכניס אוכלוסיה לאזור שכעת וכרגע אינו מוכן מבחינת תשתית לקבל אזרחים? את האמת עד היום מחכים לתשובה מאיציק.
 

NYMets Man

New member
אתה סותר...

לא להצמד לתוכניות המקוריות שמדברות על בתים פרטיים? אבל לא להכניס אוכלוסיה? קיצור, להרים מגדלים לכל הדורש או לא?
 

borshevsky1

New member
להמשיך לטפח את השכונות העשירות?

מדוע ולמה אין אתה מדבר על פיתוח שכונות העוני בפתח תקווה לדוגמת תקומה ופג'ה? אם נתן לעיר שלנו להיות מנוהלת על ידי בנאדם שרוצה לטפח אך ורק את השכבות החזקות שלה לאן נגיע?
 

NYMets Man

New member
הוא ענה על שאלה

לא הציג אג'נדה אלוהים, למה לא נותנים רשיון לכתיבה באינטרנט?
 
מישהו אמר שלא נרצה לטפח את פג'ה או תקומה?

פשוט דיברנו כאן על שכונה בבנייה שזה עתה קמה. ברור שרוצים להמשיך ולבנות תא פתח תקוה אך בצורה נכונה ולא בצורה פראית ולא מובנת כפי שעושה איציק היום. למשל הזכרת את פג'ה. כיום בסיס סירקין אמור לעבור לאזור אחר בארץ. האם היה מקובל עליך שיהיו שם 200 שכנים חדשים בבניין גורדי שוחקים במקום בסיס סירקין. לא יודע איפה אתה גר אבל לאחרים זה היה מפריע מבחינה של חנייה ואזור מגורים גרוע ועדיין איציק דוגל בשיטה הזו דבר שאורי לא ממש תומך ואם היית קורא למטה על מקרה נווה עוז. אולי היית מבין. אני רק יכול להגיד שאורי לא גר באזור של עשירים ולא גר בשכונה החדשה.
 

borshevsky1

New member
לא אמרת שאתה לא נציג של אהד?

אז למה זה תמיד נשמע במילים שלך שאתה מדבר כמו נציג של אורי?
 

borshevsky1

New member
תומך אבל מכפיש

כל הזמן רק שומעים ממך כמה כולם רעים וכמה אהד טוב ולא היה זכר לסיבות אמיתיות. אתה מנסה לשטוף לאנשים את השכל שאהד הכי טוב כשהוא בעצם לא מציע שום דבר.
 

borshevsky1

New member
"מישו אמר שלא נרצה לטפח את פג'ה או תקומה?"

מי זה אנחנו? אתה והמעסיק שלך אורי אהד?
 

borshevsky1

New member
תגובה בעקבות הכפשת שמו של גנאדי בורשבסקי

מדוע אותו בנאדם שמדבר על המועמד שהוא רוצה לקדם מכפיש את שמו של גנאדי בורשבסקי? ועוד בכזאת קיצוניות? "האם אנו הפכנו עצמנו לאנטישמיות של שנות האלפיים? האם אנו גרמניה של עצמנו?" כזאת קיצוניות במשפטי נאצה לא רואים כל יום, קחו דקה לחשוב מה מניע בנאדם לרשום דברים כל כך קיצוניים ולא הגיוניים. להאשים בנאדם בגזענות, אנטישמיות, ולהשוות אותו למנהיג גרמניה הנאצית לשעבר נשמע כמו דבריו של אזרח מודאג? או יריב קנאי?
 
אורי לא קשור לעמדותיי כלפיי בורשבסקי

עמדותיי נבעו מכתבה בעלת 3 דפים של עיתון מקומון ומה בפתח. ואם לא הוא מנהיג גזענות אז מי כן? חיים כהן?
 

borshevsky1

New member
אם אתה אומר שזה לא קשור לאורי אהד

אז למה אתה מפרסם את אורי ומצד שני מכפיש את גנאדי ואת אוחיון? הרי כבר קלטנו שזה הטריק של אהד, להכפיש את המתחרים ולעשות פנים של צדיק ולחייך.
 
אורי מהכרותי האישית איתו....

ידידי ומכובדיי האם ייצא לכם אי פעם להפגש עם ראש העיר מר איציק אוחיון? במקרים שבאמת הפריעו לכם? עמיתה שלי ומכרה שלי תמכה באיציק אוחיון לבחירות הראשונות שלו. ולאחר מכן לא זכר אותה כלל. תמיד אמר לה "כל מה שתצטריכ אי פעם בואי אליי." הייתה לה בעיה עם הבן שלה אשר היה מלומד אך הפריע בשעורים בשל כך בית ספר החליט להוקיע אותו משורותיו. האם ניסתה להגיע אל איציק אוחיון כמו שאומרים בפוליטיקה יד רוחצת יד. ולא העלתה כרס בידה. לבסוף הילד נרשם לבית ספר אנקורי ולא בזכותו של איציק לבחירות השניות היא כבר לא בחרה בו. והילד שלה שפעל למען איציק לצורך כספי. בעת פגישה עם איציק. כאשר איציק אמר: "אתם יודעים עבור מי להצביע בבחירות" הילד "ענה בטוח שלא לך". באחת הפגישות איציק נפגש עם האם וספרה לו שהיא בנה אז הוא אמר שיש לה בן חוצפן. על שום מה שאלה האם כי אמר את האמת?. יתרה מזו שימו לב רק שיותר לא מתקיימות בפ"תטקס פרסי אופיר או אנשי השנה. וזאת משום שאומנים רבים מצאו על רכבם לאחר הטקס. דו"ח (קנס). !!!!! האם זה חוקי?
 

מיקי169

New member
עובדי מטה

הכניסו לכם מילים, קוראים ומקלידים ומבלי להבין על מה...
 

borshevsky1

New member
זוהי כתבה שמלווה באינטרסים של אורי אהד להכפיש

הכתבה במקומון ובמה בפתח היא כתבה שמטרתה להכפיש את שמו הטוב של גנאדי בורשבסקי. כחבר של המשפחה אני יודע שגנאדי בכלל לא אוכל חזיר, שומר כשרות וצם ביום כיפור. כל ניסיון לעשות מגאנדי גזען הוא שקר,ומניפולציה של יריב קנאי שמעוניין למנוע מפתח תקווה הנהגה ראויה וחילוק הוגן ושיווני של משאבים תקציביים. למען ההיגיון אבקש מכל מי שקורא להכנס לאתר הבית שלנו, ולהווכח שלא רק שגנאדי לא גזען, אלא הוא גם מאמין שמנהיג צריך להתייחס לכל מגזרי הציבור השונים בעיר ולא רק לאחד. גנאדי מאמין שהגיע הזמן לשינוי אמיתי בפתח תקווה, שינוי באידאולוגיה, ולא שינוי שרק רשום על שלט של קמפיין בחירות. אתר הבית שלנו: http://www.genady.co.nr
 

cdcd1

New member
בקשה קטנה ממטה יצחק אוחיון

אולי מישהו יכול לעזור כאן או בפורום YNET?? איפה ההשגים של מר איציק אוחיון?? אני מבקש לקבל פרויקט אחד משמעותי (אפשר יותר) שיזם וביצע אוחיון והסתים בזמן ובתקציב, בלי דוח של מבקר המדינה ללא חקירות פליליות וללא הרס הסביבה וללא מכירת נכסי ציבור בתמורה נמוכה.
 
למעלה