רק אני הייתי אתמול במדיטק?

michali36

New member
רק אני הייתי אתמול במדיטק?

חשבתי שאצטרף ואוסיף אבל אם ככה, אעשה כמיטב יכולתי לתת את הסקירה המלאה... אתמול, חולון, מפגש מסדרת "תן למילים לעשות בך". הפעם התמקדו באלכסנדר פן וביונה וולך. על הבמה: דרור קרן ואפרת בן צור ולידם פסנתר, פסנתרנית - תום דרום, לא הכרתי אותה אבל היא מוצאת חן בעיני. מצידם השני - ערני, יהלי סובול, קרני פוסטל, אפרת גוש. ערן ביצע שירים מתוך "אתה חברה שלי": התחיל עם - כשבאתי לקחת אותה מהעננים, שלח לי שקט, אתה חברה שלי שעליו אמר שאינו מופיע בספר - תת ההכרה נפתחת כמו מניפה, רק בספר מופע - ועם אפרת בן צור שר את 'תותים'. הוא גם הקריא שיר אחד ארוך, אני חושבת שאדגר אלן פו כתבו. אני לא זוכרת את רשימת הביצועים המלאה אבל אפרת גוש ביצעה את "וידוי" מאוד יפה וגם את "היה או לא היה" של פן. קרני את "לאהוב" של יונה וולך. מה יהלי שר אני לא מצליחה להיזכר אבל בין השאר הוא שר שיר של בכט שנראה לו מתאים לאירוע. בין כל השירים ששרו והקריאו לא היו דיבורים על המשוררים או על השירים כמו שיש לפעמים באירועים מסוג זה. חשבתי שיסבירו למה איחדו את השניים האלה באירוע משותף אבל נותרתי חסרת מענה רשמי. ההשערות שלי ובהסתמך על הכותרת שנתנו לאירוע - לחיות על חד - הוא אהב לשתות, היא אהבה לחיות בהזיות, ל.ס.ד, קולנוע, הרבה יצר ביצירותיהם. למי יש עוד רעיונות מה הקשר ביניהם? ההופעה של ערן עשתה לי חשק לראותו גם בערב אבל מזג האוויר הכניע אותי. מתי ההופעה הבאה בת"א?! תיכף מעלה כמה תמונות.
 
נשמע מרתק, אני מאד מאד אוהבת מפגשים כאלה

תודה שכתבת עצוב לי שהפסדתי, מעניין לשמוע את אפרת גוש שרה את "וידוי" (כבר לא זוכרת למה, אבל אהבתי את השיר הזה שנים רבות...) כייף לך, זו חוויה מיוחדת ומאד אשמח לראות תמונות שבת נעימה :))
 

michali36

New member
אני רואה שכל 3 הקישורים מובילים לאותו מקום אז

אני מפסיקה. הלינק לוקח לאלבום שלי בפייסבוק.
 

michali36

New member
ואם מישהו לא מצליח לראות כי אין לו פייסבוק -

עדכנו אותי, נעשה משהו. הכל בגלל העצלות להקטין את התמונות לגודל שתפוז מאפשר להעלות.
 

osn

New member
מאוד אוהבת

גם את דרור קרן וגם את אפרת בן-צור, ובכלל הצוות נחמד. והתוכן גם נראה לי מעניין, ערן אוהב לקחת חלק חלק בכאלה אירועים. שמחה על האפשרות לבצע את השירים של יונה וולך שלא תמיד מתנגנים בהופעות באופן קבוע... איזה כיף לקרוא
 
למעלה