רק בשבילכם הפסקתי את הנקיון...

רק בשבילכם הפסקתי את הנקיון...

לא, עוד לא קנו לי ספריה חדשה, אם בכלל. פשוט נמאס לי אז זרקתי את כל הדברים מאיפה שהם היון לכיוון הרצפה, עכשיו החדר שלי מתחיל להראות מסודר... בכל אופן- למזלנו המשותף הספר שהבטחתי לכם ("והילד הזה הוא אני") נמצא בארגזים הקטנים שמעל הארגז הגדול ולא בארגז הגדול (מסובך, הא?) לא משנה- ראיתי כמה דפים וישר זיהיתי את ספרי האהוב רפרפתי ומצאתי ואפילו אוסיף לכם בונוס קטן ששכחתי ממנו כבר... אם כשמלבישים לי סודר אני מחזיק את השרוול של החולצה קצת לא בסדר, אז נפתחות האצבעות והשרוול בורח הלאה, עד למעלה. אז כשאמא אצבעות שולחת פנימה, ותופסת ומושכת חזרה- זה כיפ נורא. אביגיל יקירתי- אפשר לעדכן את הטאגליין
הבונוס ששכחתי: אפילו הייתי שמן, כזה שלא נכנס בדלת ומאה קילו הייתי שוקל- אמא היתה שואלת: "למה אתה לא אוכל?" אין מה לומר, ספר נהדר
חזרתי לעבוד
-פורג´
 
../images/Emo6.gif יקירתך

מודה לך שחשבת עלינו בזמן הספרים
אנחנו (אני
) אהבתי גם להקריא לג´וניור את "אני רוצה שאמא" של יודה אטלס. "יָם כָּחֹל גַּלִים וְחוֹל. לֹא אִמָּא, אֳנִי לֹא רוֹצֶה לֶאֱכוֹל" סגרתי ת´אצבע בתוך מגירה. אמא,אמא, כואב לי נורא. וגם: נזלת זוחלת, נוזלת טיף-טף, מרוב ניגובים כבר כואב לי האף. נזלת נוזלת, סותמת כמו פקק, ילד מילד מילד נדבק. נזלת נוזלת ונזלת סתם: צד אחד נפתח, צד שני נסתם.
 

אנאבלית

New member
אביגיל-יש לך עדיין את הספר הזה?../images/Emo63.gif

נשמע לי ספר יפה... אני גרועה בספרים, ויש לי די הרבה מילדיי הגדולים, אבל הייתי שמחה לקבל קצת המלצות. אולי כדאי שארענן את הספריה שלנו. המלצות לספרים שקל וכייף לקרוא לקטנים-מגיל שנתיים וחצי תתקבלנה בברכה! אפשר לשלוח לי גם לאימייל. תודה!
 
לא בעיה

האינטרנט משופעת בחנויות ספרים וירטואליות (מקל מאוד בימים טרופים אלו) אפשר לחפש גם לפי קטגוריות בנושאים שונים ובחתכי גיל שונים. יש כמובן גם אתרים לילדים עם קריאה און-ליין. לנושא הספציפי שלנו יש כמה המלצות על ספרים במאמרי הפורום. יש עוד כמה על הכוונת אבל טרם הספיקותי. כשאחזור אתמקד בזה קצת יותר.
 

אנאבלית

New member
אביגיל אני אשמח מאד לקבל קישור../images/Emo63.gif

לאתרי ספרים לילדים בקריאה באונליין. לא ידעתי שזה קיים. תודה. יש לי די הרבה ספרי ילדים בבית אבל, ישנם ספרים שכתובים יפה ובפשטות, שמובאות בהם סיטואציות מהחיים שאפשר ללמוד מהן, ואת זה אני מחפשת. ספרים עם מוסר השכל קטן, קצת חינוכיים, רגשיים וכו´. זה יכול להתאים גם לגילאים יותר גדולים. אם אתם מכירים גם קלטות וידאו/אודיו שכוללות כאלו סיפורים אני אשמח לקבל המלצות. תודה.
 
למעלה