רק למכורים רציניים של חברים

נמרה

רק למכורים רציניים של חברים

אני מחפשת אתר שיביא לי את הציטוט שאני הכי אוהבת, אבל רק את הציטוט לא את הפרק! דברים שאני יודעת על הציטוט: זה היה בפרק מתי שרוס ורייצ´ חזרו להיות ביחד אחרי ה we were on a break! המיתולוגי רייצ´ל קשמה לרוס מכתב ענק עם 18 עמודים (משני הצדדים!) והוא לא רוצה לספר לה שהוא נרדם... ואז.. אז.. מתי שהוא אומר לה, היא מביאה את המשפט הגדול ביותר בכל הזמנים: you fell a sleeeeep? אני מחפשת נואשות את המשפט הזה, אין לי מושג איך קוראים לפרק, אבל אני יודעת שזה היה פרק התחלה או סיום של איזושהי עונה פליז תעזרו @נמי

נמרה

קצת צומי וגם שאלה

הפרק שנקרא מתי שרייצ´ל מגלה, זה הפרק מתי שכולם מגלים?

~*~gaL

לא נראה לי

אני חושבת שרייצ´ל מגלה פרק לפני שפיבי ורוס מגלים..

liranon

שם הפרק הוא

the one with the jellyfish זה הפרק הראשון של העונה הרביעית זה הפרק עם ??you fell asleep

נמרה

רגעעעעע תנו לי להבין

זה עם הג´ליפיש, זה הקטע עם היו פל אסלייייפ? זה TOW where everybody findout זה כשפיבס מפתה אותו, אז מה קורה בזה TOW where rachel finds out?

liranon

כנסי ללינק

באתר תלכי ל-EPISODE GUIDE ותבחרי איזה עונה ואיזה פרק שאת רוצה

~*~gaL

אישה

אני מקווה שהבנתי.. זאת הסצינה?..: Rachel: Oh-hooo, I missed you. Ross: I missed you too. Rachel: Ooh, I was soo nervous about that letter. But the way you owned up to everything, it just showed me how much you’ve grown. Y´know? Ross: (getting miffed) I suppose. Rachel: You have! Ross, you should give yourself credit. I mean my Mom never thought this would work out. It was all, “Once a cheater, always a cheater.” Ross: (getting angry) Umm-hmm. Rachel: Ooh, I just wish we hadn’t lost those four months, but if time was what you needed just to gain a little perspective... [cut to Monica cleaning the floor in the kitchen] Ross: (yelling from the bedroom) WE WERE ON A BREAK!!!!!!! Chandler: (entering with Joey) (to Monica) Coffee house? Monica: You bet. [cut back to Rachel’s bedroom with both of them hurriedly getting dressed] Ross: And for the record, it took two people to break up this relationship!! Rachel: Yeah! You and that girl from that copy place, which yesterday you took full responsibility for!! Ross: I didn’t know what I was taking full responsibility for! Okay?! I didn’t finish the whole letter! Rachel: What?!! Ross: I fell asleep! Rachel: You fell asleep?! Ross: It was 5:30 in the morning, and you had rambled on for 18 pages. Front and back!! (they go into the living room, trapping Monica, Chandler, and Joey in the kitchen) (to Rachel) Oh-oh-oh, and by the way, Y-O-U-apostrophe-R-E means ‘you are,’ Y-O-U-R means ‘your!’ Rachel: Y´know I can’t believe I even thought about getting back together again! We are so over!! Ross: (starts to cry) FINE BY ME!! (he opens the door and traps Chandler behind it) Rachel: Oh, oh, and hey-hey-hey, those little spelling tips will come in handy when you’re at home on Saturday nights playing Scrabble with Monica!! Monica: Hey!! Rachel: (to Monica) Sorry!! (to Ross) I just feel bad about all that sleep you’re gonna miss wishing you were with me! Ross: Oh, no-no-no don’t you worry about me falling asleep. I still have your letter!!! Rachel: And hey! Just so you know, it’s not that common! It doesn’t happen to every guy! And it is a big deal!! Chandler: I KNEW IT!!!! אם לא.. אז הפרק נקרא The One With The Jellyfish וזה הפרק הראשון של העונה הרביעית התסריט: http://4.21.237.213/season4/401jelly.htm אני בכלל מקווה שזה מה שבקשת..

נמרה

אוי.. לא הייתי ממש ברורה

התכוונתי לקובץ אודיו... אני גם לא צריכה כזה קטע ענק.. אולי רק את Ross: I didn’t know what I was taking full responsibility for! Okay?! I didn’t finish the whole letter! Rachel: What?!! Ross: I fell asleep! Rachel: You fell asleep?! מצטערת @נמי

~*~gaL

אההה חח טוב נו..

לא נורא. תנסי אולי באיזו תוכנת מוזיקה..

MoRibisi

לפרק קוראים

TOW The Jellyfish זה פרק מספר 1 בעונה הרביעית ואת יכולה למצוא את התסריט המלא שלו פה: http://friends.tktv.net/Episodes4/summaries/1.html

נמרה

עוד כמה שאלות..

למה אני לאמוצאת בשומקום את הפרק שבו רייצ´ל מגלה? לפחות בלינק שפרסמו כאן.. או שאני סתם סתומה.. ועוד שאלה איך קראו לפרק המדהההההים עם המתג שלא עושה כלום? @נמי שמצטערת על ההטרדות

MoRibisi

TO Where Rachel Finds Out

הנה התסריט של הפרק: http://friends.tktv.net/Episodes1/summaries/24.html

אוקיי, אז ככה

יש לי את הדיסק של חברים.. יש שם ציטוטים מפרקים .. אחד הקטעים זה שפיבי מגלה שזאת לא היא ששרה את סמלי קט.... וגם עוד קטע ענק... שרייצ´ל ורוס יוצאים בפעם הראשונה ורייצ´ל מספרת לבנות ורוס לבנים... טוב בטח לא הבנתם אותיאבל לא משנה...אין לי מושג איפה את יכולה למצוא... אבל אם את רוצה את יכולה את מה שאמרתי לך.... אין קשר.... טוב עזבי רוני

למעלה