רשיון טיפול

אסתר86

New member
רשיון טיפול ../images/Emo206.gif

לפי החוק החדש האים רשיון טיפול הכרחי לעבודה במערכת חינוכית או רק במשרד הבריאות? אני מרפאה בעיסוק מהדור שלא קיבלו רשיון. רציתי להתחיל כבר ללמוד למבחן לרשיון ומרפאה בעיסוק אחת אמרה לי שעוד לא יודעים מה יהיה במבחן. האים יש ספר שאתם ממליצים ללמוד בכל זאת?אני לא רוצה להשיאר את הכל לרגע האחרון כי יהיה לי מאד קשה ללמוד ככה. בפסח אני נוסעת לארצות הברית ועכשיו אני יכולה להזמין ספרים שיגיעו למשפחות שאבקר בארצות הברית ורציתי לדעת אם יש ספר מומלץ למבחון. אולי הספר של william וspackard? איך הספר נקרה ואיך כותבים את שמות המחברים? יש לי גם manual עם ידע מאד בסיסי על המון מחלות ועל נוירולוגיה. האים מומלץ לעבור על זה? האים מומלץ לעבור על ספרים של שנה א באנותמיה ופיזיולגיה? אני עובדת בתחום הילדים. האים אני אבחן רק על תחום בו אני עובדת? אני יודעת ששאלתי המון שאלות ואלי אין עדיין תשובות ברורות אבל אשמח אם תוכלו לכוון אותי.
חג פורים שמח!!
 
אסתר, שלום

לפני שלומדים למבחן צריך להירשם אליו. הבנתי השבוע שקיומו של המבחן גם תלוי במספר הנרשמים, לכן כל אלו שצריכים לעבור אותו על פי תקנות המעבר - כדאי שקודם יירשמו. ובקשר לשאלת ההכרח. כן, רישיון לטיפול הוא הכרחי לטיפול כמו שרישיון נהיגה הכרחי לנהיגה. כשפג תקפו של רישיון הנהיגה ברור לכולם שצריך לחדשו, נכון? אותו הדבר כאן. מהרגע שעבר החוק בו הוגדר מי רשאי לקרוא לעצמו "מטפל" ו"מרפא בעיסוק" החוק מחייב את כולנו... גם את המעסיקים וקוני השירותים.
 
לסניף של משרד הבריאות

הקרוב למקום מגורייך עם כל הטפסים שצריך להוריד מאתר משרד הבריאות + אלו שלך שצריך לצרף ההנחיות להרשמה באתר משרד הבריאות כאן
 

אסתר86

New member
יש מספר טלפון של מישהו שאפשר לפנות אליהם

במשרד הבריאות בורושלים-לא הצלחתי להשיג אף אחד. מתי הבחינה במועד קיץ? האים עולה כסף להירשם למבחן? למי לשלוח את הטפסים להרשמה? אני עדיין מבקשת להתייעץ לגבי ספרים באנגלית שאפשר להזמין כדי ללמוד למבחן. יכול להיות שאחר כך לא אוכל להזמין. אני מאד מתוסכלת לגבי חוסר המידע בעניין זה. כמובן שזה לא מאמישה אותך. איך מצפים שנלמד למבחן ברגע האחרון?
 
לא מצפים שתלמדי ברגע האחרון

בבקשה פני לאורלי בוני עם כל השאלות שלך. האימייל שלה מפורסם באתר משרד הבריאות.
 
למעלה