רשימת סוף שנה

ביג דיל

New member
רשימת סוף שנה ../images/Emo139.gif

לרגל סוף השנה הבאה עלינו לטובה, החלטתי לשתף אותכם ברשימת 10 השירים שלא יכולתי להפסיק לשמוע. השירים לאו דווקא יצאו השנה, אלא משקפים את מה ששמעתי. והזוכים הם....אופס, התבלבלתי. והשירים הם:
kylie - can´t get you out of me head המנון מושלם. יש האומרים קאמבק, אבל יודעי דבר יודעים שהיא אף פעם לא נעלמה. קליפ חושפני בדיוק כמו שהיא יודעת לעשות. מתי כבר יגיע השיר הבא?
train - drops of jupiter בלדת רוק במיטבה, כוללת כינורות, בדיוק כמו שאני אוהב. הקליפ טיפה סתמי, אבל השיר... הלהקה הזאת יודעת מה היא עושה, ויודעת איך לעשות את זה. האלבום השלם מושלם!!!
zero 7 - destiny אהבתם את להקת air? הנה המתחרה. את הקליפ לא ראיתי אפילו לא פעם אחת, אבל שתי זמרות אורחות בשיר גורמות לי הצטמררות קלה כל פעם שאני שומע אותו. סימפול תופים רך, כלים חיים וקול שספק שר, ספק מדבר.
s club 7 - don´t stop movin 7 חבר´ה עם תוכנית טלויזיה משלהם ממשיכים להוציא שירים שמוצאים את עצמם תמיד במקומות הראשונים במצעד הבריטי. את הקליפ לא ראיתי, רק את ההופעה בתוכנית totp. שיר עם מקצב של שנות השיבעים בעיבוד חדשני. פופ במיטבו.
alicia keys - falin ההבטחה החדשה של עולם ה r&b. שיר מקסים, קול חזק ובחורה כישרונית אש. מלחינה, מנגנת ומפיקה בעצמה את השירים, והיא רק בת 19.
esthero - country livin להקה קנדית לא ידועה (עד כמה שאני יודע) שהוציאה דיסק בודד, קרוב לשלמות. נלי פורטדו שרה איתם שיר ב b-side של הסינגל i´m like a bird. שיר שקט, מדבר על מה שיכול היה להיות אם...
duncan sheik - mouth on fire זמר/יוצר אמריקאי צעיר, שממשיך לשתף פעולה עם הסימפונית של לונדון. שואב את ההשראה מניק דרייק. בדרך כלל שקט, עש שהתזמורת "מפוצצת" את השיר. הזמר האהוב עלי ביותר.
moloko - absent minded friends מתוך אלבום עמוס להיטים, דווקא השיר הזה לא נחשף, וחבל.
kate bush - the man with the child in his eyes שיר מהדיסק הראשון שלה שיצא בשנת 78. מרגש מאוד. מכיר בזכות חבר טוב שברגעים אינטימיים גרם לי לבכות ממנו.
portishead -roads להקה יוצאת דופן, עם סולנית יוצאת דופן עוד יותר. שיר שגורם לי צמרמורת, דמעות וכאבי בטן בו זמנית. ברשימה לא נכלל אף שיר ישראלי, מפני שזאת סוף השנה הלועזית. בראש השנה אעשה רשימה דומה של שירים ישראליים.
 

GEL

New member
השירים הנבחרים שלי:

2 השירים הטובים ביותר של השנה לדעתי הם 1)כריסטינה אגילרה וחבורתה בחידוש ה-מ-ה-מ-ם ללידי ממרמלד כרסטינה הוכיחה שוב שיש לה קול מדהים 2)IIO-RAPTURAE השיר הזה הוכיח שבעזרת מיקסים מעולים אפשר להפוך כל שיר בינוני לאחד השירים הגדולים של השנה .בסביבות חודש מאי שמעתי אותו פעם ראשונה במועדון ועד היום הוא לא יוצא לי מהראש פשוט ענק!!!!שיר שללא ספק ייכנס לקלאסיקה של שנות 2000 .לקח לו זמן עד שהוא תפס גם מחוץ לעולם המועדונים וסופו של דבר הוא הצליח להגיע אל המקום ה-2 במצעד הברטי המרכזי,ומשודר בתדירות גבוה באמ טי וי
 
חידוש מהמם?

אני מפנה אותך לשנת 98 עת חידשו האול סיינטס את הלהיט האמור, להראותך שחברותיה הפרחות של מיסי אליוט לא חידשו דבר וחצי דבר.
 

GEL

New member
שוב הכל עניין של טעם...............

ובטח שאני מכיר את החידוש של אול סינס לשיר הזה אבל לדעתי הוא היה בינוני מינוס............בחידוש של מיסי אליוט היה משהו מרענן ומקפיץ הם ניגבו את הנפטלין שהיה בשיר הזה וביצעו אותו בצורה היפה ביותר....עוד אחד מהשירים היפים של השנה (והפחות מוכרים לפחות כאן בארץ) מדונה-IMPRESSIVE INSTANT את הטעות הגדולה ביותר בקרירה שלה עשתה מדונה שלא שיחחררה את השיר הזה בתור סינגל בכל העולם ...זה אחד השירים הכי יפים שלה בכל הקרירה המפוארת שלה......מדונה רצתה דוקא לשחרר את זה בתור סינגל חברת התקלטים סירבה ובסוף הוחלט לשחרר מיקסים שלו רק למועדונים בארצות הברית :( שיר ענק מיקסים מדהימים
 
אני מאד אהבתי מהאלבום שלה את השיר

שאני לא זוכר את השם שלו אבל הפזמון שלו היה nobodey´s perfect. יש בו משהו מאד היפנוטי.
 

GEL

New member
זה גם שם השיר

אבל אם כל הכבוד לשיר הזה אין וגם כנראה שלא יהיה על IMPRESSIVE INSTANT שהוא מבחינתי מדונה בשיאה הקול שלה עובר סיחרורים למעלה ולמטה,המוזיקה של השיר מהפנטת ולא יוכלה שלא לגרום לך לזוז.ששמעתי אותו בפעם הראשונה הוא עשה לי מה שמעט מאוד שירים עשו לי:הוא פשוט היפנט אותי ושהמקסים שלו הגיעו זה גרם לי להלם נוסף כאן לדעתי הגיעה מדונה לנקודת שיא בקרירה שלה שיהיה קשה מאוד לעבור ..אפילו לה בעצמה!!
 
למעלה