רשת חברתית של מט"ח לאנשים עם צרכים מיוחדים

עמיקםרז

New member
רשת חברתית של מט"ח לאנשים עם צרכים מיוחדים

בעקבות הרצאה ששמעתי בכנס הארצי של האגף לטיפול באדם עם הפיגור השכלי: "מִי פֹּה ?" – רשת חברתית לתלמידים עם צרכים מיוחדים רשתות חברתיות הפכו כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מהתרבות העכשווית, אולם מה שמהווה שעות של כיף והנאה עבור מרבית בני הנוער אינו פשוט עבור בני נוער ומתבגרים עם צרכים מיוחדים. משום כך יצר מטח את "מי פה?" – רשת חברתית בטוחה ומוגנת שפותחה במיוחד עבור תלמידים עם צרכים מיוחדים– תלמידים עם פיגור, תלמידים על הרצף האוטיסטי ואחרים. יתרונה של רשת "מי פה?" עבור אוכלוסיות אלה הוא כפול: מחד קלות הפעלה ושימוש ומאידך הגנה מפני החֳלָיִים של רשת רגילה. "מי פה?" היא רשת מוגנת, שניתן להצטרף אליה רק באמצעות מורה או הורה היוצר קשר עם מנהלי הרשת במטח. הכניסה ל"מי פה?" מתאפשרת רק לאחר רישום המשתמשים ע"י מנהלי הרשת. מיעוט המסיחים, פשטות העיצוב והאפשרויות להגדלת הטקסט הופכים את הרשת לידידותית וקלה להתמצאות ולשימוש. ב"מי פה?" החברים ברשת בונים דף אישי, יוצרים קשרים עם חברים מוכרים ועם חברים חדשים. משתתפים בקהילות עניין מזכויות בעלי חיים ועד לתכנית הריאליטי כוכב נולד, ומשוחחים בצ'אט. "אורנה היקרה," כתבה מורה מבית ספר בנתניה המיועד לתלמידים עם פיגור קל עד בינוני ולאוטיסטים ברמת תפקוד גבוהה, למנהלת הפרויקט במטח, אורנה פרלשטיין, "את לא מתארת לעצמך איך החבר'ה שלי נהנים מ'מי פה?'. אצלי בשיעורים הם מצ'וטטים ביניהם ועם אנשים אחרים שמחוברים באותו זמן, עונים על דואר, מוסיפים תמונות... מתעסקים עם הפרופילים שלהם ומצטלמים במיוחד לתמונה ב'מי פה?'. שמח!... יש לי זוג שפרסם את החברות שלו ב'מי פה?', הצטלם יחד והכניס לגלריית התמונות ובבית זו דרך ההתקשרות ביניהם, כי לא מרשים להם לדבר הרבה בטלפון, וב'מי פה?' זה בחינם!" לפרטים ולהרשמה לרשת: אורנה פרלשטיין טל': 03-6460016 [email protected] ראו להלן את הקישור אל הרשת החברתית "מי פה?"
 
נראה נחמד

מאוד מעניין ,, אולי זה מה שיעשו הילדים בחופש ,, ואו שיש פעילות נוספת מי יודע
 
לא יודעת אי אפשר להיכנס

מבלי להירשם רציתי להיכנס להיתרשם ולא הצלחתי כי דורשים להרשם ואני כרגע לא מעוניינת ההודעה למעלה התייחסתי לקומיקס טעיתי ( טל"ח) ועלה לי במקום אחר ולכן אתקן
 

עמיקםרז

New member
הצעה

אני מציע לך לפנות ל:- אורנה פרלשטיין טל': 03-6460016 [email protected] יתכן שהיא תוכל לאפשר לך הרשאת אורח זמנית כדי להתרשם.
 
למעלה