שאלה אחת קטנה...

cool miki

New member
שאלה אחת קטנה...

ניסיתי לשלוח דרך האינטרנט שבסלולרי שלי רינגטון לחברה, לחצתי "שלח לחבר" ואחרי שהזנתי את המיספר שלה, היה כתוב ש "החבר שלך יחוייב (ישלם) על עלות שיחת הנתונים בלבד" מה זה אומר? מה זה שיחת הנתונים ומהי העלות שלה?
 

marik

New member
אני מבין שאתה לקוח של פלאפון

אתה משלם את עלות הצלצול, 3.90 שח והחברה שלך משלמת את הגלישה בפורטל להורדת הרינגטון. הצלצול שוקל בערך 10K, ומחיר המקסימום ל-1K הוא 10 אג'. משמע היא תשלם סביב השקל לצורך ההורדה.
 

ג1לש

New member
אפשר לקבל לינק או..

משהו דומה בשביל לדעת מאיפה אתם ממציאים את המחירים המטורפים האלה לגלישה באינטרנט? לפחות תבססו את הדברים שלכם על משהו.
 

marik

New member
בוודאי

כאן תוכל ללחוץ למעלה על "כמה זה עולה" ולגלות שצלצול או אנימציה עולים 3.90 שח. וכאן תוכל ללחוץ ולראות את עלויות גלישה בפורטל הסלולארי. כמובן שאתם תראו את שיטת המדרג. ככל שתגלוש יותר תשלם פחות. ואם אתה זוכר מה כתבתי בהודעה הקודמת - כתבתי "במקסימום ולכל היותר תשלם 10 אג' ל-1KB". כמובן שאם הגולש גלש 600KB בחודש, הוא לא ישלם 60 שקל, אלא הרבה פחות. 150*0.1 + 150*0.055 + 200*0.025 + 100*0.015 = 29.75 שח בלבד כולל מע"מ.
 

marik

New member
אוקיי הקישורים לא עובדים

אבל באתר של פלאפון, עמוד על ZOOM וכנס לצלצולים ומולטימדיה. לחץ למעלה על כמה זה עולה. לגבי התעריפים, גש בתפריט הראשי ועמוד על שירות לקוחות, ובחר תעריפים. בחר בלינק האחרון "תעריפים גלישה במכשירי 1X ". באתרי סלקום ואורנג' המידע חסום למנויים בלבד. אי אפשר לראות אותו מי שאינו לקוח שלהם... חבל שמסתירים מידע.
 

ג1לש

New member
אה.. אני רואה,

בכל מקרה לגולשים שגולשים קבוע עדיף לבחור בשיטת חבילות שזה הרבה יותר משתלם..
 

marik

New member
ברור...

מסכים איתך לגמריי. המחירים בחבילות זולים בכ-50%.
 

marik

New member
אהההה טוב

אז אני לא יודע... מה שכתבתי נכון ללקוחות פלאפון. בסלקום לפי מיטב ידיעתי, כשאתה שולח רינגטון למישהו, הוא מקבל אותו ישירות למכשיר שלו, ללא צורך להתחבר לאינטרנט. אז זה קצת מוזר לי... סורי.
 
למעלה