שאלה באקסל של אופן אופיס

einat8

New member
שאלה באקסל של אופן אופיס

שלום יש לי שאלה לגבי סינון באופן אופיס אקסל איך אפשר לעשות אותו מקובע כלומר כל יצירה שנוספת לאקסל תרשם בחיצים האוטמטיים אשמח אם משהו יעזור לי רק אנא אל תשלחו אותי אל פורום השני שנקרא פורום אופיס פשוט היחס שם מזלזל ולא נעים להיות שם אשמח אם משהו יחזור אליי עינת הנה הקובץ
 
פרטים נוספים

נראה לי שלא הבנתי את השאלה. הסתכלתי על הקובץ ולא ברור לי מה השאלה.
 

שוּלה

New member
האם חשבת פעם שגם היחס שלך מזלזל?

לדעתי את מזלזלת בי כשאת לא כותבת עם סימני פיסוק! זה מעליב אותי, כי את כותבת בלי להשקיע מינימום מאמץ כדי שאני אבין אותך! ואת מזלזלת גם כי את לא משתמשת במילים שלך באופן מדויק. בבקשה תקראי את ההודעות שלך פעם שניה אחרי שאת כותבת אותן, ותקדישי כמה דקות כדי לתקן, להוסיף סימני פיסוק, לבחור מילים נכונות יותר, ללחוץ ENTER בסוף כל משפט, כדי שיהיה קל, ברור וגם מובן לאנשים אחרים מה כתבת. חוץ מזה, האנשים שכותבים בפורום אופיס ובפורום "אופן אופיס" הם בני אדם. חלקם אנשים סבלניים וחכמים מאד. אם נדמה לך שהם מזלזלים בך, אולי ממש עלית להם על העצבים בלי ששמת לב.
 

einat8

New member
סליחה לא מקובל עלי כל הקרקס הזה

מיכאל הוא זה שפגע הוא זה שלא נתן את המידע שדרוש לי כמשהי שדי מתקשה במחשב לגבי פיסוק אניני יודעת על מה את מדברת אני כותבת כמו שכל אחד כותב כאן אף אחד לא נהיה כאן אבשלום קור ואחד לא מבקר אף אחד איך כותבים אז תעשו לי טובה תהיו אמיתיים ותתעסקו רק במה שאתם מבינים בשביל לעזור וזה לא הרבה דורש מאמץ להיות קצת אדם וקצת להבין זה רק יועיל לכם. ולגבי האקסל שנתתי התכווני לסינון אך אפשר להפוך אותו לקבוע במקום כל הזמן ללחוץ סינון בכדי שיכנס לשם עוד משפט מה יותר קשה מלהבין את זה ,אני גם בבפירוש שלחתי קובץ . אל תתנסו להיות יותר חכמים מאחרים פשוט תהיו אתם ככה אפשר יהיה לגשת אליכם כשהעזרה היא הדדית ונחמדה ולא מתנסת או נגררת על ידי פורום אחר שפגע אני נפגעתי מכם .
 
תרבות תקשורת בפורום אופן אופיס

קודם כל , אני חושבת שבפורום שלנו, אנחנו משתדלים לתת מענה לשאלות בלי לפגוע באף אחד. מותר לכל אחד לכתוב איך שהוא רוצה בתנאי שגם הוא מכבד את אחרים. ברור שאנחנו מנסים לתת מענה לכל הפניות, גם משתמשים מתחילים וגם מנוסים. עינת, לגבי שאלתך. אני לא הבנתי אותה. מה את רוצה לעשות ? סינון הוא כלי שמוסיפים כל פעם שצריכים אותו.הוא לא בא אוטומטי עם בניית טבלה. תשובה זו מתאימה גם לאקסל וגם ל-CALC מה כוונתך ?
 

מיכאל אבידן

Member
מנהל
למי שלא טרח להציץ בפורום השכן . . .../images/Emo43.gif

הנה, הקרקס", במלוא הדרו - זאת ע"מ שגם מבקרי הפורום הזה ידעו, בדיוק, במה מדובר. למרות שאינני יודע לאיזו קטגוריה שוייכתי ע"י שולה [לסבלניים או לחכמים] הייתי שמח לו הייתם מדרגים את תגובתי, משעה 15:06, באשכול שלהלן, עפ"י רמת ה-: * זלזול * העלבה * חוצפה * זונגל [אני מניח שזה אמור להיות: ג'ונגל] * השתלחות * אויינות [אני מניח שזה צריך להיות: עויינות] וכמה שאלות/תהיות: * האם מישהו, מכם, באמת ובתמים מאמין ששלחתי - או אני זקוק - לשליחים, שיגיבו בשמי
* האם אני/אנחנו אמורים להתחיל לפחד מאיומים [ציטוט]: "אני לכאן לא חוזרת..." * האם המשפט "אם הוא מבין במחשבים אז [URL='http://']הוא צריך[/URL] לעזור על הצד הטוב ביותר" - הוא: נכון / לא נכון ? * האם תגובתי - בהתחשב בידע של השואלת, במחשבים, היא תשובה מקצועית ומספקת שעשוייה להציל אותה מלעשות שטויות. *** עכשיו אמרו לי, אתם, מי צריך להתנצל בפני מי
*** http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=62&MessageId=139757456
 

שוּלה

New member
למיכאל ולעינת: אני לא מתייחס בכלל לדיון שלכם

לא קראתי אותו והוא לא מעניין אותי. (אני יודע שמיכאל עלול להיות עוקצני לפעמים, אבל כמעט תמיד הוא עונה לעניין, אם השאלה מנוסחת ברור) אני מתייחס כרגע אך ורק לצורת ההודעות של עינת. עינת כותבת באופן שמקשה מאד להבין אותה, כמעט ללא סימני פיסוק, והיא גם משתמשת במילים שקשורות לחיים הפרטיים שלה, וכך אנחנו צריכים להתאמץ מאד ולהקדיש זמן מיותר רק כדי להבין אותה. בהודעה האחרונה עינת התחילה לפחות לשבור את השורות, ולכן כבר יותר נוח להבין למה היא מתכוונת. רק רציתי להגיד שמי שבא/ה לשאול שאלות צריכ/ה לכבד את האנשים שנותנים תשובות, לכבד את הזמן והמאמץ שהם משקיעים בקריאת השאלה ובמתן התשובה. הכבוד הזה מתבטא בלקראו פעמיים-שלוש את ההודעה שכותבים, לעשות אותה יותר ברורה, יותר חד-משמעית, כך שאדם זר יבין אותך בלי להתאמץ. לא צריך להיות אבשלום קור בשביל זה.
 

מיכאל אבידן

Member
מנהל
אם כך חבל מאד שהתערבת בדיון . . .../images/Emo43.gif

לא ניתן להתייחס לגופו של עניין מבלי לקרוא את ההשתלשלות. יש לא מעט גולשים שמתקשים בעברית - אם בגלל חוסר ידע ו/או בגלל בעיה אחרת שנקרא לה, לצורך הדיון, בעיה רפואית. דווקא גולשים אלו מקבלים, בדרך כלל, התייחסות מפורטת ועניינית יותר מאחרים. רוב רובם של גולשים אלו לא מודעים לעובדה שהם כותבים ללא סימני פיסוק, עם שגיאות וששפתם קשה להבנה. רוב השאלות של עינת הן כאלו ולמרות זאת היא קיבלה, בעבר, את מלוא תשומת הלב - וכך גם אתמול. מעולם לא חסכנו מאמץ וזמן כדי רק כדי להבין אותה אבל לאור מה שהיא הרשתה לעצמה אתמול - אני מכיר לפחות אחד ש"עשה פרסה" של 180 מעלות.
 

שוּלה

New member
לא התערבתי בדיון "שלך", או בדיון אחר

עניתי לעינת על מה שהיא חווה כגישה מזלזלת בפורומים (במקרה - גם בפורום שאתה מנהל)
 
למעלה