שאלה בנוגע להדרדרות הבריאות בגלל הצבא...

שאלה בנוגע להדרדרות הבריאות בגלל הצבא...

שלום לכולם. אני משתחררת בעוד כ-4 חודשים. למעלה משנה שאני משרתת אמנם במשרד, אך משרד לא בריא בכלל.. מקום רווי קרינה וחיידקים. במשך השנה הזו החלו אצלי סחרחורות באופן קבוע, כאבי ראש, נשירה חזקה מאוד, ירידה במשקל, בעיות בעור ועוד ועוד שלא ממש רלוונטי לכאן. הלכתי כמובן לרופאים צבאיים, אך כהרגלם של רופאים צבאיים- אין חום משמע אין כלום. אני ממש מאמינה שהמקום בו אני משרתת אשם בלא מעט מהדברים הנ"ל.. אך אין לי שום הוכחה לכך.. רופאי מרפאת הבסיס לא מתאמצים לאבחן אצלי כלום, מסתפקים באופטלגין. שולחים אותי להפניות ובדיקות דם אבל אחרי ניסיון גם עם זה לא עשו יותר מידי, מטפלים ספציפית בבעיה מסויימת ולא בבעיה הכוללת. אז כמו שאמרתי, אין לי שום הוכחה שהמקום אשם, אבל אני יודעת שהוא אשם כמו שאני יודעת שמחר בבוקר השמש תזרח. מה גם שלא מעט אנשים שמשרתים במקום שאני, חלו בדרכים שונות- אסטמה וכ'ו. איך אני יכולה לבקש לצאת מהמקום הזה רפואית? לאן אני אמורה לפנות? איך אני גורמת למערכת הזו להאמין לי!?!??!? תודה רבה מראש..
 

kdani

New member
קשה, אבל אם את באמת מאמינה בזה... תלחמי

תפני למקרפ"ר ותבקשי ביקורת במקום (בדיקות קרינה למשל) לגבי חיידקים, אם ידוע לך מקורות הזיהום , תוציאי דגימות למעבדה חיצונית, כשיהיו לך הוכחות קונקרטיות על אי עמידה בתקנים, תוכלי להפעיל לחץ לשינוי סביבת העבודה, ואם זה לא יעבוד מפנים... תמיד יש את נקח"ל, ואח"כ עיתונות. מה שכן - כדאי שתשללי גם בעיות רפואיות אישיות שלך. אם יש כמות גדולה של חיילים עם אותם תסמינים זה יעניין את גורמי הרפואה.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
../images/Emo101.gif

נשמע שאת מרגישה שאת צריכה להילחם עם הצבא, להוכיח להם שאת לא מרגישה טוב.. והתשישות הפיזית הופכת גם להיות תשישות נפשית.. מניסיונות לגרום להם לטפל בך כמו שצריך.. וזה יכול להיות כל כך מתסכל, לצעוק בלי שאף אחד שומע.. יקרה, אולי תוכלי לפנות לקפ"צ (קצינת פניות הציבור) ולספר על מה שקורה בבסיס.. תוכלי גם לפנות למוקד התלונות של חיל הרפואה: פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-20:00. טלפון: 03-9489999 שלוחה 3 פקס: 03-7376348 כתובת : ד.צ 02149, מפקדת קצין הרפואה הראשי, מדור הפניות. (המידע נלקח מאתר נציב קבילות החיילים)
 
למעלה