שאלה בנוגע לחידוש קשר

rain girl

New member
שאלה בנוגע לחידוש קשר

אני לא יודעת אם השאלה מתאימה לפורום זה אבל אני מאוד רוצה שמישהו שניתק איתי קשר יחדש אותו יש פרק בתהילים שכדאי לי לקרוא כדי לעזור לזה לקרות? וכמה זמן ובאיזה אופן עלי לעשות זאת? או אולי משהו אחר שמומלץ לעשות במקרה כזה? תודה
 
למה שלא תנסי את לחדש את הקשר?../images/Emo13.gif

פשוט תרימי טלפון וספרי מה על ליבך ועד כמה את מעוניינת לחזורלהיות בקשר. לא יודעת למה הקשר נותק, אבל אם צריך, זה ודאי יקרה. אם גם זה לא עוזר, הכנות והפתיחות, אולי כדאי פשוט לשחרר ולהמשיך הלאה בידיעה שעשית מה שיכולת... קריאת תהילים וכל מיני כאלה אולי תעזור לשקט הנפשי שלך, אבל אין זה פותר מלקחת אחריות ולעשות, פשוט לעשות. ברוכה הבאה, כבר אמרתי?
 

rain girl

New member
היי גילי

לעשות מה?ניסיתי לדבר איתו יותר מדי וזה פשוט לא עזר. הוא מאוד חשוב לי מבחינה אישית ולאו דווקא רומנטית כי עשה בשבילי המון , ועזר לי מאוד תקופה ארוכה. ותודה על הקבלה לפורום :)
 
לא עושים את זה

כמו שגילי רשמה תרימי טלפון או תנסי משהו אחר...כמו פגישה וכו". כישופים וקריאה בתהילים ממש לא דרך מומלצת. כישופים וכאלה דברים בהחלט יכולים להתגשם אך תאמיני לי שזה לא מה שתרצי. חידוש הקשר צריך לבוא מהבן אדם עצמו,אם זה כישוף או להתפלל תהילים את תתקעי עם בן אדם שרק תעשי הכל כדי להפטר ממנו. לפחות זה מה שההיסטוריה של המיסטיקה מספרת.
 
לפי קלפיי הרגשות שאיתם אני עובד היום ../images/Emo189.gif

יצא לך קלף אם המילה / הרפתקני / וזה מה שאת מחפשת בעצם יש הרפתקאות שסופם טוב ומעשיר וייש כאלה שלא חוזרים מהם בריאים תיבחרי
 
למעלה