שאלה בנוגע לטרילוגיית הסרטים שהיתה

שאלה בנוגע לטרילוגיית הסרטים שהיתה

.. רשמת פה.. כמו שכולם יודעים למי שראה את טרילוגיית הסרטים בקולנוע.. שחתכו את החלק של טיהור הפלך מהסרט.. ואני שתמיד רציתי לראותו בעיני הויז'ואליות.. ולא בעיני רוחי שקראתי את הספר.. תמיד שמעתי שמועות וסיפורים שאחרי זמן מה יצאו הסרטים ברסה הלא מצונזרת או המלאה בDVD ויהיה שם גם הסצינה-או החלק הזה והאחרים שהושמטו מהסרטים שיצאו בקולנוע.. עכשיו השאלה שלי האם באמת היו אי אילו תוספת בDVD שבאו אחרי הסרט בכללי.. והאם צילמו בכלל את "טיהור הפלך" והסצינות שבו והשמיטו אותם בחדר העריכה של הסרט השלישי אבל הן כן מופיעות בDVD לקנייה בחנויות .. ספציפית ?
 

maglor

New member
צולמו מספר שוטים שהופיעו בסרט

הראשון כאשר פרודו מסתכל במראה של גלדריאל, מעולם לא הייתה כוונה לצלם את טיהור הפלך במלואו.
 
ומישהו.י יכולים לספר מה התוכן האקסטרא בDVD ?

כלומר מה כל התוספות או השוטים או הסצינות שמקבלים רואים בגירסה שקונים בחנויות ? כי אני זוכר שאולי חוץ מטיהור הפך.. דיברו על הסצינה עם סרומאן שיושב ונועל את עצמו במגדל כאשר העצים המגודלים תוקפים אותו.. ועוד כהנה וכהנה .
 

maglor

New member
יש המון

הם הוסיפו חצי שעה לסרט הראשון, 40 דקות לשני ו-50 דקות לשלישי, זה נע בין תוספות קטנות לסצינות קיימות לסצינות חדשות שלא הראו בעבר, יש יותר מדי מכדי לפרט, אבל זה לא כל מה שיש לך בגרסאות המלאות, יש לך בערך 5 (אם לא יותר) של סרטים דוקומנטרים על איך עשו את הסרטים, וזה 5 שעות לכל סרט, לא לכל הטרילוגיה.
 

Nienna17

New member
ושכחת גם את ה-COMMENTARY

שמתלווה לכל הסרטים. ויש כמה וכמה COMMENTARIES
 
למעלה