שאלה בנושא גדר מסביב לבית

eliav56

New member
שאלה בנושא גדר מסביב לבית

בתכנון מסביב לבית מופיע לי גדר היקפית באורך 80 מ"א וגובה מטר וחצי בהצעת מחיר קיבלתי מחיר זהה לבלוק וליציקת בטון הקרקע חרסיתית מה כדאי לבחור תודה מראש
 
לא זה, ולא זה...

גבה מטר וחצי לגדר מבלוקים, זה חומה, מבטון מזויין מבצר ממש. בכל מקרה, צריך טיח או חיפוי כלשהו, וקופפינג למעלה, שישמור על המבנה, מול גשם. אינני יודעת, איזה רשות מקומית מאפשרת לבנות דבר כזה... פרטיות, אתם לא תקבלו מגדר מטר וחצי, כי זה מתחת לגובה עיניים של האנשים. המלצתי: תבנו יסוד טוב, מבטון מזויין, עד 20 ס"מ מעל פני האדמה, ותרכיבו רשת עד גובה 180. מבפנים אפשר לשתול צמחים שמתאימים לגדר חייה, שיש להם ריח טוב...עד שהם יגדלו, אפשר לפרוס בר, או "שטיחי עץ" שיכולים לקנות מוכן בהרבה מקומות, כמו הוםסנטר או אחר... גם יותר זול אולי, אבל העיקר, שהתחזוקה של הגדר לא דורש מאמץ במשך שנים.
 

פ123

New member
גדר היקפית

מסכים עם אווה ב100%. ביסוד, אין לשכוח חורים לניקוז בגובה פני הקרקע של החצר. מומלץ להשאיר ביציקה חורים מראש להכנסת עמודי הגדר, ולא לקבע מאורח יותר עם ברגים לראש הייסוד.
 

רוקוקו

New member
גדר מיציקת בטון היא....

גדר מיציקת בטון היא לא סלחנית כל כך וכל שינוי שתבקשו לעשות זה סיפור יקר שדורש עבודה רבה. אני אישית תמיד ממליץ ללקוחות שלי גדר מחומרים קלים יותר שניתנים לשינוי עם הזמן. בהצלחה. רוקוקו (ערן).
 

מאגר

New member
../images/Emo91.gif גדר סביב הבית

באם אמנם קיבלתה הצעת מחיר לגדר בלוקים ולגדר בטון באותו המחיר חושבני כי מאחר שבשלב זה או אחר הקיר יוצפה באיזה חומר כל שהו אשר יסתיר את הבסיס עליו הוא הודבק עדיף קיר ביציקת בטון רק יש לוודא כי הקיר יקבל את היסודות המתאימים ויעשה מבטון בתבנית נקיה שיראה חלק
 
למעלה