שאלה בנושא הבגרויות

שאלה בנושא הבגרויות

שלום אני תלמיד יב. רציתי לשאול - במידה ולא נרשמתי למועד ב' [שלי] באזרחות, האם אני יכול לבוא ביום הבגרות ויתנו לי לעשות אותה .. (לרשום ת"ז וכל זה) תודה מראש !
 
למה אני לא רשום זה לא הבעיה פה..

השאלה היא אם אני אבוא כשאני לא רשום יתנו לי לעשות אותה ע"י רישום ידני ?
 
מצטערת

אתה חייב לתת לי פרטים יותר מהיימנים וברורים. אם הינך טוען שאתה בכיתה יב' , כתלמיד מן המניין שרשום במנב"ס ביה"ס ממלכתי עפ"י רשומות משרד החינוך , אז הינך רשום אוטומטית במשרד החינוך לבגרות באזרחות שתהיה מחר. (אלא אם ביה"ס הגיש אותך בחורף ) האם ניגשת בחורף לאזרחות? באם אינך תלמיד מן המניין , אז זו בעיה . מי מגיש אותך? מהו ציון השנתי שלך? האם הינך תלמיד אקסטרני? נבחן אקסטרני? בכל מקרה , אתה צריך לברר דחוף עם מדור בחינות בביה"ס שלך באם הינך רשום לבגרות שתהיה מחר , אם לא , תבקש שיירשמו אותך - דחוף! (יש אפשרות שכזו , בהחלט ) שתהיה לך מחברת נבחן. כולל שמדור בחינות ייקלוט אותך ברישומיו. אם הינך רוצה תשובות ברורות, היה יותר ברור ונהיר. בהצלחה מחר.
 
אז ככה

בית הספר שלי מגיש לחורף - מה שאומר שכבר יש לי ציון והכל. אני פשוט רוצה לעשות מועד ב' , ולא נרשמתי אליו כפי שצריך לעשות ולכן לא יהיו את המדבקות שלי מחר וכל זה. השאלה שלי היא כזאת ראיתי בעבר בבחינות שעשיתי שיש תלמידים וגם סתם אנשים שבאים ועושים את הבגרות, ופשוט רושמים אותם במקום [מבקשים מהם לרשום את ת"ז הזהות שלהם וכו'] רציתי לשאול אם גם אני אוכל לעשות את זה?
 
../images/Emo13.gif

כן. רק אל תגיע על הרגע האחרון. מדור בחינות נפתח מחר על הבוקר . בעוד המבחן הוא ב 14:30 . גש על הבוקר למדור בחינות בבית הספר שלך והירשם . יש להם מדבקות .
 
כלומר

בית הספר מחוייב לתת לי מדבקה באופן ידני ולאפשר לי להיבחן? [סליחה על החזרה, אני פשוט רוצה להיות בטוח]
 
למעלה