שאלה בנושא הנדסת חשמל

Magic1987

New member
שאלה בנושא הנדסת חשמל

שלום לכולם, אני חדש כאן
אני מתכוון להתחיל את לימודיי בשנה הבאה, ואני מתלבט במה לבחור. קודם כל, ברור לי שאני הולך ללמוד בטכניון. הסכם שלי הוא גבוה למדיי, ועומד על 94.125. אני לא מעוניין ברפואה, ולכן, ההתלבטות שלי היא בין "הנדסת חשמל" לבין תואר כפול של "הנדסת חשמל - פיזיקה". רציתי לשאול כמה שאלות בנוגע לשני המסלולים: 1. האם התואר הכפול יתן לי עדיפות על פני אחרים בשוק העבודה? כלומר, מבחינה תעסוקתית, האם התואר הזה מהווה יתרון? האם בוגר התואר הכפול ירוויח יותר מאחד שסיים הנדסת חשמל בלבד? 2. כמה מרוויח בערך מהנדס חשמל מיד עם סיום התואר? ואיך המשכורת גדלה עם השנים? *הערה: השאלות הללו הם בהנחה שאני אשיג בשני המקרים הצטיינות בתכניון! תודה מראש לכל העונים! כל פיסת מידע תעזור.
 
תואר משולב

תואר משולב חשמל - פיזיקה או חשמל - מתמטיקה לא נותן כלום מלבד הרחבת אופקים. אם נורא מעניין אותך פיזיקה ואתה רוצה לעשות בתחום זה - לך ללמוד פיזיקה. אם נורא מעניין אותך פיזיקה בתור נושא לימוד מעניין, לך על התואר המשולב. בכל מקרה בתחום התעסקותי בתחום הנדסת החשמל זה לא יעזור לך כהוא זה. לגבי שאלה 2 התשובה היא מיליון דולר לשנה ועליה אקספוננציאלית עם השנים. או במלים אחרות, נו באמת.. הדבר הכי חשוב, אל תהיה חנון ותשתדל גם לחיות קצת בזמן הלימודים שלא תגמור בוילה של היפה והחנון
 

היונתן

New member
לך על חשמל פיסיקה

תואר מצויין והאנשים שמסיימים אותו חזקים בטירוף (אני מדבר על ידע וגישה מדעית לא בהכרח על שכר). משכורות אתה יכול לראות באתרים של חברות השמה.
 
../images/Emo127.gif

איך שהוא יוצא שההכשרה המדעית בפיסיקה היא הכי איכותית שיש. לבוגרי פיסיקה יש משהו, שקשה להבין בדיוק מהו, בעניין של תפיסת עולם מדעית. באת"א הקבוצה של המשולב הם באמת תותחים, ואני מניח שזה גם בטכניון ככה. אז הייתי הולך על זה, מתוך מודעות לכך שצריך באמת להשקיע, גם אם זה אומר לא לעבוד רוב הלימודים. שווה.
 

PooKiPsiT

New member
ייתן לך עדיפות לאיזה תפקידים?

לדברים שקשורים לפיזיקה זה יתן לך עדיפות. לדברים אחרים לא. אם אתה מספיק מתעניין בשני התחומים בשביל לעשות תואר כפול,, תעשה תואר כפול. אם לא אז לא. כל השאר לא עקרוני מספיק בשביל לבחור על פיו.
 
למעלה