שאלה בנושא טאבו....

aug294

New member
שכר טירחה משלמים לעו"ד, עמלה למתווך

1) קחי לך עו"ד שייצג אותך בלבד. 2) הכספים שעוברים מידך לידי המוכר חייבים להיות מוגנים ברובם בנאמנות אצל העו"ד שלך. 3) כאשר הסכום האחרון (שהוא הגדול ביותר) ניתן למוכר לאחר עברת הבעלים בטאבו לשמך. דליה
 

ERA victory

New member
קבלי תיקון בבקשה:

מהיום אמרי שכ"ט מקבל גם המתווך!!!! זהוא שכר עבור עבודה ! בכבוד רב ERA VICTORY
 
סעיפים 2 ו-3 אולי נכונים לאמריקה ..

אבל לא לישראל. 2) בדרך כלל סכום מסויים נשאר בנאמנות עד שהמוכר ממציא את המסמכים והאישורים הדרושים להעברת הנכס על שם הקונה (אישור עיריה ואישור מס שבח). 3) הסכום האחרון (לא חייב להיות הדבוהה ביותר) משולם עם קבלת החזקה ולא לאחר העברה בטאבו. אולי עדיף לנהוג כמו באמריקה, כפי שכתבה דליה, אבל בשיטה הקיימת בארץ זה לא יכול לעבוד.
 

בולי27

New member
שאלה בנושא טאבו....

אני מתעניינת ברכישת דירה, הדירה הזו שהיום אני גרה בה בשכירות, לא רשומה בטאבו. (בהתחלה בעל הדירה אמר לי שהיא כן רשומה בטאבו וסיכמנו על מחיר) פניתי לעורך דין שאמר לי שאם הדירה לא רשומה בטאבו יהיו לי הוצאות נוספות על הרישום. והוא העריך את ההוצאות האלו ב-5000 דולר. עכשיו העורך דין פתאום שינה את עמדתו ואמר לי שלא יהיו לי הוצאות נוספות על הדירה. האם יתכן שבעל הדירה שילם מראש את כל ההוצאות על רישום טאבו? יש כזה דבר בכלל? או שבכל מקרה כשירשמו את הדירה אני אצטרך לשלם איזושהיא עמלה?
 

ERA victory

New member
ותיקון מס 2 ;

הסכום האחרון הוא לא חיב להיות הגדול .אלא פריסת התשלומים נקבעת בד"כ במשא ומתן. בתוספת זמן הפינוי ומסירת החזקה על הנכס. ישנם הרבה מקרים שהתשלום הראשון הוא הגדול וזאת כדי לקבל הנחה במחיר הדירה !
 

ERA victory

New member
תיקון מס 3!

הסכום האחרון משולם בקבלת מפתח. העברת השם בטאבו נעשית לאחר הפינויוקבלת המפתח(לוקח קצת זמן)
 
למעלה