שאלה בנושא סוכר...

Big Al

New member
שאלה בנושא סוכר...

מה היא ההשפעה של כמות גדולה של סוכר לילד או ילדה בני שנה. איך כמות גדולה של סוכר יכולה להשפיע אל ההמשך?
 

מחשבות

New member
לסוכר השפעות מרחיקות לכת. אזכיר

שלוש השפעות עיקריות: 1. הסוכר גורם לדם להיות חומצי ולכן הגוף מוציא סידן מהעצמות. 2. הסוכר גורם ללבלב לייצר כמויות אינסולין גדולות וזה גורם לאגירת שומן. עניין חמור מאוד. 3. הסוכר גורם למערכת החיסונית לחדול ולפעול למשך מספר שעות. חמור שבעתיים.
 

גילור

New member
4. הסוכר בעל השפעה מצטברת מזיקה

לשיניים. 5. עודף סוכר = קלוריות ריקות ומיותרות = השמנה.
 

ליאת5 5

New member
לאיזה סוכר הכוונה?

האם כל הנזקים שציינתם לעיל הם תוצאה של סוכר רגיל?כלומר האם גם הסוכר שנמצא בפירות מזיק אושדווקא נחוץ? ברור לי שהסוכר שנמצא בממתקים וכו' מזיק אבל מה לגבי סוכר טבעי?סוכר ענבים?סוכר חום?
 

מחשבות

New member
סוכר אחר אולי מזיק פחות, אבל אסור

לשבוח שמדובר בפחמימות. פחמימות הן אנרגיה בלבד, ללא ערכים תזונתיים. ברור שסוכר פירות, הבא עם הפרי, תועלתו רבה מסתם סוכר מזוקק נטול כל בריאות.
 
סוכר

אני לא מסכימה עם כל המרעין בישין שתוארו. סוכר אינו בריא לשיניים, הוא מעלה את רמות הגלוקוז בגוף במהירות וכתוצאה מעליית האינסולין המהירה הרמות גם יורדות במהירות. תנודות אלה אינן טובות. יחד עם זה פחמימות הן אב מזון חשוב מאוד!!!!!!!!!!!! בעיקר לילדים ופעוטות. הם זקוקים לאנרגיה זמינה הרבה יותר ממבוגרים. חשוב שיקבלו את הפחמימות כפחמימות מורכבות- לחם, פסטה, אורז, קטניות, וכיוב'. סוכר פירות הוא בריא יותר אם הוא בא בתוך אכילת הפרי לא כמיץ פירות.
 
למעלה