שאלה בעניין התאמה לניתוח לייזר

אליעזר93

New member
שאלה בעניין התאמה לניתוח לייזר

שלום.
אני מקווה שהגעתי למקום הנכון בשביל להתייעץ בנושא.
יש לי בעיניים מידה 6 ומשהו פלוס צילינדר ואני מאוד מעוניין לעשות ניתוח להסרת משקפיים.
לפני כשנתיים וחצי עברתי בדיקת התאמה במרפאת care שם נמצאתי מתאים, אך לפי מה שביררתי באותה תקופה הבנתי שעדיף ללכת למרפאות טובות יותר.
לפני כחצי שנה הלכתי לעשות בדיקה במרפאת 'עיניים' שלפי מה שהבנתי נחשבת מרפאה טובה ושם אמרו לי שבגלל קרנית דקה מדי אני לא מתאים לניתוח PRK וניסו לדחוף לי ניתוח להשתלת עדשה בתוך העין.
לפני מספר ימים החלטתי ללכת לבדיקה נוספת במרפאה 'הדסה אופטימל' שלפי מה שהבנתי גם נחשבת מרפאה טובה ושם אמרו לי שאומנם יש לי קרנית יחסית דקה אבל לא דקה ברמה שאי אפשר לבצע ניתוח PRK.
אני מודע לזה שבסופו של דבר אלה שנותנים לי את חוות הדעת שייכים למרפאה שרוצה לנתח אותי כדי להתפרנס ולכן מצד אחד אני לא מקבל במאה אחוז את האבחנה של מרפאה 'עיניים' שאומרת שאני לא מתאים לPRK כי יש להם אינטרס לעשות לי ניתוח להשתלת עדשות בעיניים שהוא ניתוח יקר יותר ומורכב יותר ומין הסתם המרפאה גוזרת עליו קופון שמן יותר.
מצד שני גם את האבחנה של מרפאה 'הדסה אופטימל' קשה לי לקבל כי גם להם יש אינטרס לנתח אותי ובכל זאת, במקום אחר שנחשב מקום רציני אמרו לי שאני לא מתאים.
אני לא מחפש פה אבחנה נוספת או אישור מקצועי לעשות צעד כזה או אחר. אני מחפש ומקווה למצוא פה אנשים שמכירים את התחום טוב ומכירים את הנפשות הפועלות ויוכלו לתת לי עיצה אובייקטיבית.

תודה מראש על הסבלנות ועל העזרה.
 
למעלה