שאלה בקשר לד"ר מיקי פולק.

שאלה בקשר לד"ר מיקי פולק.

האם הוא מומלץ לטיפול באובססיות, חרדות וכפייתיות? אני רוצה לשלב טיפול תרופתי ביחד עם טיפול קוגניטיבי התנהגותי, הבנתי כאן בפורום שזהו הטיפול הכי מומלץ.. השאלה שלי היא האם הוא מטפל בשיטה הזו? ומישהו יודע כמה הוא לוקח לפגישה? אשמח לקבל עזרה,תודה.
 
הכי טוב זה לשאול אותו

תמיד אפשר לשאול כמה אנשים במצב הזה היו אצלו
 
קשה לי בגלל החרדות..

אני מעדיף תמיד להגיע לרופא שאני יודע מראש שהוא טוב ומתאים לי במחיר,בלי שאני אצטרך לשאול שאלות..קשה לי לשאול שאלות כאלו בטלפון או בכלל, יש לי חרדה חברתית.. אבל אם אני אדע שהוא מומלץ בוודאות,גם כבן אדם וגם כמטפל לבעיות שלי ,אני אעשה את המאמץ ואתקשר לשאול על המחיר.. חשוב לי מעבר לזה שיהיה פסיכיאטר טוב מקצועית כמובן,שיהיה בן אדם נחמד ושאני ארגיש בנוח איתו..עד היום פגשתי רק פסיכיאטרים ופסיכולוגים שלא הרגשתי בנוח איתם..(אנשים רציניים מידי..)
 

אמא11

New member
בוקר טוב ברווז

דר' מיקי פולאק מומלץ גם כרופא וגם כאדם אכפתי באופן יוצא דופן. עד כמה שידוע לי הוא "גולש" מעבר לטיפול תרופתי, אבל איני יודעת לגבי טיפול CBT מסודר. בדרך כלל פסיכיאטר עוסק בתרופות וכשמוצאים את הטיפול הנכון אפשר לבוא אליו לעתים רחוקות בלבד,ולטיפול קוגניטיבי התנהגותי פונים לפסיכולוג או לעובד סוציאלי. תוכל למצוא מטפל CBT טוב בעלות זולה יותר מעלות רופא, ואל תשכח שלטיפול CBT הולכים פעם בשבוע בדרך כלל ולרופא בתדירות נמוכה יותר. אגב, אם תשאל אותו אם הוא מתמחה בOCD הוא יאמר לך שלא מאחר והוא לא אוהב לנכס לעצמו "מומחיות" כזו. מהכרות עם אנשים שטופלו אצלו - היו לו הצלחות. יום טוב תמי
 
אוקיי,פשוט חשבתי..

שאולי יהיה עדיף להיות בטיפול אצל מטפל אחד ולא אצל שניים..לכן אני מחפש פסיכיאטר שגם מטפל בCBT .. מה את אומרת , כדאי להתמקד במציאת פסיכולוג? דרך אגב, את יכולה קצת להסביר לי מהו טיפול CBT ? כי האמת שעד עכשיו אני לא ממש מבין מה זה..
 
פרופ' צבי זמישלני מנהל גהה

מישהו מכיר?? קיבלתי עליו המלצות חמות מאוד..מישהו היה אצלו בטיפול?
 
למעלה