שאלה: בררנות ייתר

midnightcat

New member
שאלה: בררנות ייתר

היי, אני בת 24. אף פעם לא היה לי חבר, ואף פעם לא הייתה לי קרבה עם אף אחד/ת. וזאת למרות שהיו לי הרבה אופציות. אני פשוט לא נמשכת *כמעט* לאף אחד. אם יש חדר/מועדון/אולם מלא אנשים, כמעט בטוח שלא אראה שם אף אחד "שווה" לדעתי. ואם כבר יש בנאדם מושך חיצונית- האופי/ההתנהגות שלו יגרמו לי לרוב להפסיק לראות בו את מה שהופך אותו/ה למושכים מלכתחילה. זה לא מתוך מוסרנות- זה בלתי נשלט. רק אם אני מאוהבת בבן אדם, אני יכולה להמשך אליו (ואז, מידת המשיכה תלוייה ברמת ההתאהבות: אם אני "קצת מאוהבת", אז ארצה להחזיק איתו ידיים/להתחבק. יש רק אדם אחד שהייתי מוכנה להכל איתו, אבל זה לא מציאותי). אין לי בעייה לדמיין את עצמי לבד בעתיד (חוץ מהקטע של ייסורי מצפון בגלל שלא אביא ילדים), אבל יש לי סיוט מהמחשבה של להיות עם מישהו שאני לא אוהבת מספיק. להרגשתי, סטוץ זה אחד הדברים הנוראים שיכולים לקרות לאדם בכלל, ולאישה בפרט. אז רציתי לשאול, האם מידת בררנות/רגישות גבוהה לנושא מעידה על א-מיניות, או שאלה דברים לא קשורים? והאם יש אנשים (ובמיוחד גברים) שאינם א-מיניים, ומרגישים כמוני?
 

p019

New member
א-מינייות אינה בררנות

אני לא חושבת שא-מיניות קשורה לבררנות או רגישות יתר. ובקשר לאנשים שאינם א-מיניים ומרגישים כמוך, אני לא יתפלה, אבל את חושבת שפורום של א-מיניים זה מקום לשאול על אנשים שאינם א-מיניים?
 
לפחות אצלי

אתמול נתקלתי בתחנת האוטובוס באחת מהממת, פשוט מראה מלאכי. רציתי להתחיל איתה אבל לא היה צורך בזה וגם התביישתי. אפשר להגיד על להתחיל איתה על סמך המראה כדבר די שיטחי הרי, בהחלט עדיף להכיר את הבן אדם לפני זה. אני מנסה להגיד שאולי תכירי מישהו ותרגישי אליו את הרצון להיות קרובה אליו וכו', לא חיבור על מנת להביא ילדים, פשוט לבלות איתו את הזמן. אם לא תפגשי את הבחור הזה, לא נורא. לא צריך לחפש אותו בנרות. לפי מה שאני קורא אצלך, אמינית את לא. בהצלחה, אדם
 
למעלה