שאלה ברשותכם

yetush

New member
יש לי סוד בשבילך

בוא תתקרב לפה.... ........................... ................ יש חרדים שגם לא נמצאים תמיד בישיבה אלא עובדים ולומדים והם בכל התחומים אנשי עסקים ואפילו בעבודות פשוטות
 
אני יודע ! , אתה לא צריך לספר לי

זה ש-החרדים לא עובדים זה כל " סטיגמה " של התיקשורת השמאלנית של " הערב רב " . אני יודע ש-החרדים לא עובדים כי אין מספיק מקומות עבודה שהם " צנועים " - בלי נשים ! . ו-בצבא יש פריצות בלי סוף ! . והמון מקומות " לא צנועים ! "
 

דוד רץ

New member
די ל"ערב רב" הזה

חרדים שעובדים יעבדו גם במקומות "לא צנועים", ופרזיטים שמעדיפים לשנורר לא יעבדו תמורת משכורת סטנדרטית (הם מרוויחים יותר בשנורר). אתה גם יכול להוריד את לחץ הדם שלך עם "הפריצות בצבא". וי וי! רחמנא ליצלן! מי ידע? מי ישמע? נצחו אראלים את המצוקים ונשבה ארון האלוהים- אתה עלול להיחשף למספר פקידות גלויות שיער בשרוול קצר? ולסופרמרקט אתה הולך רק בשעות של גברים? ולמשרד הפנים? ולבנק? ולעיריה? בתור קורא מושבע של עיתון "הארץ"Online אני יכול להרגיע אותך- בכל פעם שאני מוצא מאמר מארכת עם אוריינטציה ימנית (ויש כאלו לא מעט) אני מדפיס אותו לאח שלי ומוסיף בכתב יד "הארץ- לא מה שחשבת". לא כל התקשורת שמאלנית. באופן אישי- בתור שמאלני אני יכול להוסיף שאני מוטרד מכך שאתה שולל את הלגיטימיות של השקפה פוליטית-חברתית ששונה משלך. אני יצאתי מהמערה- ואין לי שום כוונה לחזור אליה.
 

yetush

New member
../images/Emo6.gif

בגלל שאתה שמלאני אז זה נראה לך "בעלי אוריטנציה ימנית" אבל ת'כלס זה שמלאני לכל דבר לדעת הרוב.. היחידים שבאמת צריך אולי לשבחם זה ידיעות שמביאים אתץ אורבך השנון ודאום המקסים..
 

דוד רץ

New member
יש להם דברים ממש לוחמניים לפעמים

חברי המערכת אמנם נוטים שמאלה, אבל לפעמים יש שם אפילו מאמר מארכת בסגנון של "תנו לצה"ל לכסח". הדוגמא הכי טובה שנמצאת לי תחת היד כרגע זה המאמר הרצ"ב, למרות שיש דוגמאות טובים יותר (אולמרט מעולם לא תואר באור חיובי. גם לא עמיר פרץ בתור שר ביטחון. היה לראיון עם בוגי לאחרונה). יש אנשים שלא אוהבים את העיתון בגלל גדעון לוי ואחרים שנוטפים ארס ושנאה. אני חושב שהם תופעה קולנית ושולית שמפריזים בחשיבותה. סה"כ גם להם הזכות להישמע (וסביר להניח שקוראי "הארץ" לא ינקבו להם את הצמיגים או ישרפו את בתיהם).
 

שזיפוני

New member
אני משער..

..שקראת מדי פעם את התגובות שלי בעלות האופי הפוליטי, כך שאתה יודע מה הדיעות הפוליטיות שלי פחות או יותר, ואין לחשוד בי בימניות.. גם לא בשמאלנות, אבל לא משנה.. לגבי המאמר, אני מסכים איתו מאד, וזה לא נראה לי ממש "תנו לצה"ל לכסח". זה מאמר שמפרק את הטענות שמנסות למנוע מישראל את הזכות להגנה עצמית בכל האמצעים בהם נקטה. לא הייתה בו קריאה "לשבור עצמות" ולהפציץ בלי חשבון.. בנוסף, להגיד שגדעון לוי ואחרים נוטפי הארס והשנאה הם תופעה קולנית ושולית, זה אמנם נכון, אבל החשיבות שלה טמונה דווקא בתקשורת הזרה המצטטת את המאמרים שלהם כאילו אלו דיעות שניתן לצפות מישראלי ממוצע להחזיק בהן, ועל כן דעת הקהל העולמית נוטה לעיתים קרובות נגד ישראל, מה שמגביר לחץ עלינו ופוגע בהשגת המטרה הלגיטימית. אני לא אומר שישראל טלית שכולה תכלת, אבל מה שכותבים ב"הארץ" עובר כל פעם גבולות חדשים של שנאה, ארס וטמטום. אי אפשר לגמד את זה - חברי מערכת העיתון לא סתם "נוטים שמאלה" הם נוטים חזק שמאלה. הייתי מנוי הארץ ולמוד נסיון אנוכי.
 
מה שנורא מעניין זה ! .........

" הערב רב " נורא אוהבים ומעריצים את
" הערבים "
, תמיד בתקשורת מרחמים על הערבים , ומראים כמה הם סובלים וכמה הם מיסכנים ! ( אויי אויי אויי ....
) בזמן ש-כאן אנשים לא מוצאים עבודה ומחפשים אוכל בתוך הזבל !!!!! .
 
דוד רץ ! - כל הקצינים הם שמאלנים !

כל הרמטכ"לים ו-הקצינים הגבוהיים הם " אנשי השמאל " , אחרת הם היו נישארים לנקות את השרותים של בסיסי טירונות . כן ! , ככה זה במדינה מושחתת .
 

yetush

New member
בולשיט בולשיט

ממש ממש לא! מה השטויות האלו? ה' ישמור תפסיק להכליל! יש ויש מה שכן השמלאנים האלו בצבא כהגדרתך מגנים לא פחות על העם מהימנים במלחמה הם נלחמו רגיל ואפילו בשטחים הם עובדים כרגיל(למרות שמבחינתם זה " לא מוסרי לשבת שם") אתה מערבב המון דברים!!!
 
אוליי הצבא לא כל כך !

אבל אני יודע מה שבטוח זה ! , שתמיד מאז קום המדינה ועד היום ! - השמאלנים שלטו על " התקשורת " = תשקורת
, לכן כל הזמן הם מראים בטלויזיה כמה ש-הערבים הם מיסכנים , ומראיינים את האוייבים שלנו ! .
 

yetush

New member
באשמתנו!!

מגיע לנו , אנחנו פנינו לדת והם פנו לתקשורת, יכולת לשנות את זה אבל התבדלת "מהם"
 
התקשורת החילונית זה רעל להמונים !!!

התקשורת החילונית היא " רעל למוח של היהודי " , כי כל היום הם עושים רעש וצילצולים מכל דבר קטן והכל זה כדיי שאנחנו נישכח את הקדוש ברוך הוא ! .
 

yetush

New member
לא ענית לי

אם זה באמת ככה איפה אתם הייתם כדי לשנות אותה? הקמתם עיתונים נפרדים ערים נפרדות תחנות רדיו נפרדות ברחתם מהצבא תתבדלו וזה מה שתקבלו תקשורת נוטפת ארס לגבכם
 
אני לא נולדתי חרדי !!!! ,

אבל כאן באתר תפוז כל הזמן יש מנהלים שמאלנים ( אל תידאג זה לא אתה ! ) , ובכל אתרי האינטרנט הראשיים , העיתונים החשובים , הטלויזיה , הרדיו . כולם !!!!!! חיביים ללכת לפי התרבות החילונית של הגויים . אבל ש-חס וחלילה יקימו רשות שידור חרדית , זה לא !!!!! , חס וחלילה שאיזה חרדי יבוא לתת דרשה בערוץ 1 .
 

אבנר ר

New member
רדיו קול חי

זה לא רדיו דתי-חרדי ? אני לא שומע אותו יותר מדי, אבל נראה לי שהוא כן, והוא של הרשות השנייה, אז כן יש רדיו חוקי כזה
 

yetush

New member
אתה יודע?

א. אף אחד לא מכריח אותך לכתוב בתפוז אם אתה כ"כ כועס על מנהליו השמאלנים ב.יש רב קבוע בתוכנית בערוץ 1 -אז הוא עם כיפה סרוגה אבל חפיף.. ג. יש עוד דברים יפים שיצאה מהתרבות החילונית הזאת אבל אתה מקובע בריבוע שלך, וחבל...(טוב יו שטיפת מח) ד. יש אתרי אינטרנט ראשיים דתיים(מורשת,כיפה וכו'..) ה. חוץ מלהוציא רעל לא ראיתי אותך מסביר את דעותייך רק חוזר על ססמאות(שטיפת מח?!) ו. חג שמח
 
חס וחלילה , חס ושלום שזה יהיה חרדי

ודרך אגב !!!!! " הציוניות כבר מתה !!! " , אפילו דתיים לאומיים הלכו לעשות פולסא דנורא על שרון . כי אין היום כבר אידאולוגיה ! , אף אחד לא רוצה ללכת היום להקים ישוב חדש בנגב או בגולן . הכל זה רק רעיון של אנשים ( טוב אני לא אגיד את המילה שלא רצית לשמוע ! ) שרצו " לערבב " אותנו עם שאר העולם ושנישכח את התורה .
 
למעלה