שאלה דחופה לגבי ההרשמה בפריא"ל!

שאלה דחופה לגבי ההרשמה בפריא"ל!

מחר ההרשמה שלי בפריא"ל (לשנה שנייה) והיום גיליתי שקורס בחירה ששיבצתי- המנהל הציבורי בישראל- הלכה למעשה של גיל בן בצלאל הוא קורס שאני יכולה לקחת רק אם עשיתי כבר את מבוא למנהל ציבורי ומדיניות ציבורית (שזה קורס חובה בשנה ב')...ז"א אני יכולה לקחת את הקורס רק בשנה ג' לפי התנאי המקדים....האם זה נכון? אם אני אנסה להרשם בכל זאת לקורס בפריא"ל- זה יחסום אותי??? אוףףף רציתי נורא לקחת אותו....:(
 
תלוי אם הגדירו את זה בפריא"ל

כתנאי מקדים. זה לא הוגדר ככה בשנה שעברה בזמן שעבדתי מטעם מנהלת פריא"ל במחלקה. הייתי מציע לך לברר את זה עם מזכירות המחלקה, אבל הם עלולים להגיד לך שאי אפשר למרות שאפשר בפועל. אז תנסי ותראי, וכדאי שתכיני חלופה למצב שלא.
 
בסוף נתנו לי להרשם!...שאלה נוספת...

אם מישהו יכול לעזור- לצערי קורס בחירה עם משאלי כבר היה תפוס (למרות שהייתי ראשונה ברישום)- אמרו לי במחלקה שפשוט נותנים עדיפות לשנה ג'- אז כנראה שכולם נרשמו! בכל אופן נאלצתי לקחת את מודיעין ומדינה עם דני שוהם ולפי מה שהבנתי הוא לא משהו...מישהו מכיר אותו אולי? תודה רבה!
 
דווקא אהבתי

אבל זה רק אני ועוד כמה אנשים לא מייצגים. רוב האנשים השתעממו עד מוות, אבל היתרון עבור אלה הוא שאין חובת נוכחות, ובכיתה נוכחים לא יותר מ-10 אנשים בד"כ. לא מדובר בהרצאה קלאסית, היות וברוב מוחלט של המקרים מתפתח דיון ער בין חברי הכיתה והמרצה בנוגע לסוגייה שהמרצה מעלה בתחילת השיעור, כך שמי שנושאי מודיעין מעניינים אותו יימצא עניין בהרצאות. בשיעורים לא רושמים כמעט כלום וגם אין חובת נוכחות. ממוצע הציונים הוא לא גבוה במיוחד וציון מעל 90 הוא נדיר (שני אנשים מתוך קבוצה של 39 סטודנטים) - רוב הציונים בקושי מגרדים את ה-80 (ממוצע הציונים בקורס בשנה שאני לקחתי אותו היה 74.21).
 
אסף...

אתה אולי יודע אם עדיף לי לקחת את מנחם קליין- אש"ף כארגון פוליטי במקום דני שוהם?...פשוט הציונים נורא חשובים לי- ולקבל 80 אצל דני ממש לא מתאים...ולעומת זאת שמעתי דברים נוראיים גם על קליין... אני כבר מיואשת! שנה ראשונה הייתה כבר יותר קלה להרכבת המערכת!!!...
 
לא למדתי אצלו

אבל את מה שאת שמעת לגביו גם אני שמעתי - מיקי למד אצלו ואמר כבר שהיה זוועה. אם יש לך אפשרות לקחת את חנן שוורץ בקורס אסטרטגיה פיקוד ושליטה, אז לכי על זה (ממוצע קורס 85, מבחן פתוח, וגם על הנוכחות הוא לא מקפיד יותר מדי). על ביצור הדעות חלוקות כאשר מצד אחד יש את אלה שמתעבים אותו ומנגד כאלה שממש מעריצים אותו, אין אצלו חובת נוכחות, יש חומר באתר האגודה והציונים סבירים ביותר ממה שהבנתי (ראי המלצות קורסים בביס).
 

מיקי*

New member
אני מכיר כמה חבר'ה שלמדו איתי

בקורס של מבא למנהל ציבורי שגם למדו במקביל את הקורס בחירה של גיל, המנהל הציבורי הלכה למעשה. ולא היה עם זה בעיה. למעשה לטענתם שני הקורסים האלה ממש ממש מקבילים ודומים, ומיותר לקחת את שניהם.
 
תגידו...

בנוגע ליהדות- מערכת פריאל בהתחלה כשנכנסתי, לא נתנה לי להרשם לקורסים שהם לשנה ג' (מן הסתם בגלל שאני שנה ב'...) אבל עכשיו בחלון השינויים ניסיתי שוב להרשם (לברמן וקיציס) וזה פתאום כן נתן לי וקלט את הבקשה שלי...יצא לכם להתקל במקרה כזה? לא יעשו לי בעיות בשנת הלימודים?...פשוט הנחתי לעצמי שאולי הבוקר זה עוד היה סגור רק לשנה שלישית כי היו כאלו שעדיין נרשמו, אבל עכשיו ששמו לב שיש עדיין מקומות-אולי פתחו את זה גם לשנה ב'? מצטערת על כל ההצקות...פשוט אין עם מי לדבר במחלקות...לא ביהדות ולא במדעי המדינה...תמיד תפוס!!!.....
 
למעלה