שאלה דחופה לגבי היפוך דחף

danii2

New member
שאלה דחופה לגבי היפוך דחף

דיי הרבה זמן לא טסתי בסימולטור,ועכשיו שבאתי לטוס גם במטוס בואיניג 737 וגם בדש 8,בנחיתה אין לי משום מה יכולת לבצע היפוך דחף לעצירת המטוס.מאוד מוזר לי הדבר,מה גם ששמתי לב,שהמטוסים לא עוצרים אלא רק אם אני לוחץ על הברקס.דבר שלא היה לי מקודם. האם יכול להיות שההגדרות השתנו?בבקשה את עזרתכם.
 

LLEM

New member
בוא ותתחיל בכך ש-

באמת תבדוק את ההגדרות שלך ותחזור לכאן עם תשובה. דבר שני: ספק לנו מידע כיצד אתה מבצע היפוך דחף בדרך כלל. עם מקלדת? עם ג'ויסטיק?
 

danii2

New member
היפוך דחף

זה לא פעם אחת ולא פעמיים שאני טס.את ההיפוך דחף אני מבצע עם כפתור במקלדת PAGE DOWN. לעיתים נדירות עם המצערות שהם בסרק,אני מוריד אותם כלפי מטה.כרגע זה מוזר ששום דבר לא עובד. אם תוכל להפנות אותי לאיזה הגדרות אני אמור להסתכל,ומה לעשות איתם??אשמח מאוד
 

LLEM

New member
בדוק ב- Assignments

האם גם את הקטנת הכוח אתה מבצע עם אותו כפתור? האם זה עובד?
 

danii2

New member
היפוך דחף

ניסתי ללכת לASSIGNMENTS ולא כל כך הבנתי מה לראות שם מבחינת המנוע. שוב,התופעה שקורה לי בכל המטוסים היא:שהמצערת לא נמצאת בסרק כמו שהיתה,והמטוס מתחיל לנסוע.אני מנסע בצורה ידנית להוריד את המצערת לסרק ולבצע בנוסף את היפוך הדחף,אבל היפוך הדחף קורה בדיוק שניה ,והכל חוזר על עצמו. יש לי הרגשה שמיכוון שהמצערת אוטמתית לא נמצאת בסרק עכשיו,לא ניתן לבצע היפוך דחף. השאלה היא:איך אני מחזיר את המצב לקדמותו שהמצערת תהיה בסרק. לאן אני יכול להסתכל בהגדרות ולשנות את המצב שם?האם יכול להיות שמשהו נדפק בגויסטיק?ואם כן,אז למה אני לא יכול בצורה ידנית עם העכבר על המצערות לבצע את הפעולה???נ.ב:אוףף זה כל כך מעצבן שאי אפשר לנחות ככה,אני מקוה ומאוד אשמח אם כבר נתקלתם בתופעה כזו,ויש פיתרון. אפילו אולי כבר לקנות גויסטיק חדש,העיקר שאני יוכל לטוס כמו שצריך.
 

LLEM

New member
אהה... אז יש לך ג'ויסטיק בכל זאת

יש מצב טוב שהכיול שלו גורם לזה. אם אני לא טועה, יש בסימולטור אפשרות של Calibration. בדוק אותו שם.
 

danii2

New member
זה כמעט הצליח

באמת עשיתי כיול לגויסטיק,ועכשיו זה יותר טוב אבל לא 100אחוז.מחר אני יעבוד על המטוס עוד בכדי שנוכל לצאת לטיסת ניסוי
תודה לכולכם על העיצות,כי ככה נראה לי מוזר שהגויסטיק מאבד את הכיול שלו ככה סתם,אבל עובדה. בכול אופן,אני יודע שכבר דשו בזה בעניין הגויסטיק,ואני מתכוון לרכוש את הגויסטיק הרוטט. הבעיה שבאופיס דיפו+אייס+הום סנטר,ראיתי רק דגם אחד של גוסטיק,ואני לא יודע אם הוא רוטט.אמור להיות רשום משהו באנגלית שהוא רוטט???
 

davidfainshtein

Member
מנהל
דני, מתפלא עליך...

בתור טייס אתה אמור לדעת לקרוא בד"חים... וודא A/T מנותק.
 
למעלה