שאלה (די דחופה
)...

Black Star

New member
שאלה (די דחופה ../images/Emo13.gif )...

היי לכולם, יש לי שאלה בנוגע לקק"צ וחופשים... אוקיי, אז ככה: ידוע לי שבין ההכנה לקורס עצמו יש שבוע חופש, ואני לא בטוחה כמה חופש יש בין הבסיסי להשלמה. בכל מקרה, אותו שבוע חופש: האם אני צריכה לחתום ימי חופש (מהרגילה שלי) כדי להיות בו בחופש (ולא ביחידה שלי), או שאני מקבלת את החופש הזה "חינם", בלי לחתום חופש? כל אחד אומר לי משהו אחר (מהאנשים שאמורים לדעת), וזה ממש חשוב לי לדעת, כי לפי זה אני אדע אם נשארו לי 5 ימים לבזבז בשלושה שבועות, או שאני צריכה לשמור אותם טוב... תודה מראש!
יעלי.
 
אני לא סגור על זה

אבל כלפעם שאת נגרעת מיחידה את אמורה לקבל אישור על כמה ימי חופשה נשארו לך. אני חושב שבין חלקי הקק"צ את לא שייכת לאף יחידה ולכן זה לא נרשם בכלל. הכי טוב שתשאלי את השלישות של היחידה שלך או את מש"קית הת"ש.
 

Black Star

New member
טוב אז ככה... ../images/Emo13.gif

קודם כל תודה על התשובות
שאלתי את הקצינה בשלישות של היח' שלי.. היא אמרה לי שאני לא צריכה לחתום עליהם חופש. אבל מצד שני שאלתי אנשים אחרים שאמורים גם להבין (קצינים למשל..) והם אמרו שאני צריכה לחתום. מה שהם טענו זה שאני צריכה, בתקופה של ההפסקה בין ההכנה לקורס, נגיד, לעשות טופס טיולים נכנס בבסיס שלי בתחילת השבוע, ושוב טופס יוצא בסוף השבוע.. ובכל מקרה, אין לי ממש מתי לבזבז את כל הימי חופש שלי
והולכת להתבזבז לי רגילה שלמה במהלך הקורס.. זה הגיוני???
 
תבזבזי תבזבזי

בקורסים יוצאים לחופשים בלי קשר לימים שיש לך הרי לא כולם יצאו לחופש ואת תישארי בגלל שאין לך ימים
 

ofekm1

New member
לפי הידוע לי...

אינך צריכה לחתום על שבוע חופש מהרגילה. אגב, גם אני הייתי אמור להגיע לקק"צ הזה, אבל חתמתי על ויתור כשבוע לפני תחילת ההכנה בבה"ד 11.
בהצלחה רבה!
 

דיילי

New member
יש פה כמה אי דיוקים

דבר ראשון, ברגע שאת יוצאת לקורס קצינים את לא שייכת ליחידה הקודמת שלך. את שייכת ליחידה שאת נמצאת בה במהלך ההכנה, קורס והשלמה. אני לא חושב שממש פיסית חותמים על ימי החופש, אבל בין ההכנה לקורס ובין הקורס להשלמה מקבלים חופש על חשבון הרגילה שלך. את מקבלת אותו בפערים מצומצמים יותר בגלל אילוצי הקורס, ולא כל ארבעה חודשים, אבל זה על חשבון הרגילה. באישור של ס"אל, מותר לך לצבור את חמישה ימי הרגילה שלך, החופשים שתקבלי במהלך הקורס לא "יזללו" לך את הימים האלה, הם פשוט יהיו על חשבון הרגילות הנוספות שלך. מה שכן, כל פעם מחדש תצטרכי אישור מחדש של סא"ל, ביחידה שתהיי בה באותו זמן, על המשך צבירת ימי הרגילה האלה, שוב ושוב, עד לסיום הקורס. ואז בתור קצינה אני לא בטוח כמה זה יהיה משמעותי בשבילך בכלל, ימי הרגילה האלה. אני גם באותו מצב. מתחיל ביולי הכנה אבל אני פשוט נהנתי מהימים האלה ושרפתי אותם עכשיו לפני הקורס, כי במהלך הקורס בלאו הכי אי אפשר לנצל אותם ואחרי הקורס הם כבר לא יהיו רלונטיים בכלל.
 
למעלה