שאלה + התעייצות

מורני !

New member
שאלה + התעייצות

שלום, לפני 10 חודשים קניתי acer aspure 5620. בזמן הקנייה שאלו אותי אם אני רוצה לעשות הרחבה לאחריות ל3 שנים וכמובן שעשיתי. האחריות הינה אצל חברת taga magam. עכשיו המחשב מתחמם, הסוללה נגמרת אחרי חצי שעה של עבודה והתקני הUSB לא עובדים, בנוסף המחשב מכבה את עצמו לפי רצונו. כמובן שהפעלתי את האחריות, אמרו לי 5 ימים במעבדה ועוד יומיים לשליחות. אחרי שלושה ימים שאני מתקשרת לחברה, שאגב החליפה את מעבדת השירות ועכשיו זה לא בטאגה מגאם אלא באלקטרה מחשבים, והם לא מוצאים את המחשב, התברר שהם מצאו את המחשב אבל עדיין לא טיפלו בו, למחרת, 4 ימים לאחר הגעת המחשב, התקשרתי והודיעו לי שהם בדקו את המחשב אבל אין לו בעיה בכלל. כמובן שהתעצבנתי אבל ביקשתי שישלחו לי את המחשב חזרה וזהו. עכשיו הוא הגיע ללא מטען, והם טוענים שאין להם את המטען. כל ניסיון לדבר עם ההנהלה במקום - נדחה. התקשרתי למשרדי ההנהלה של טאגה מגאם, גם שם לא הסכימו לדבר איתי. יש למישהו רעיון מה אני עושה מכאן והלאה? אגב, בדף הפירוט של המחשב שהם שלחו אליי, הם כתבו שהבעיה היחידה שהמחשב נתקע, ולא כתבו דבר ב"תיקון" ו"ממצאים".
 
למעלה