שאלה חשובה ביותר !!!

שאלה חשובה ביותר !!!

התחתנתי לפני שבועיים והיו מס' דברים שלא ניראים לי : 1) שהלכתי עם אמא שלי בדרך לחופה אמי הבחינה במישהי שהסתכלה לדבריה : "היא רצתה להרוג אותך במבט שלה". 2) מישהי פנתה לאחותי ושאלה אותה איך הכרנו, אחותי שיודעת בדיוק איך הכרנו אמרה לה שאין לה מושג. 3) לאחר שבירת הכוס אימי אספה בזריזות את השברים ומישהי פנתה אליה לבקש חלק מהכוס, אימי סרבה בטענה שאני רוצה את כל השברים, חברי ששבר את הכוס ריסק אותה ואימי לא יכלה להרים את כל הרסיסים הקטנים והיא קלטה אותה מלקטת אותם לאחר שהלכה. חומר רקע אמא שלו לא אוהבת אותי ולא שמחה בחתונתנו (גם בוידאו רואים את הפרצוף ___ שלה) בוידאו ישנה מישהי שלבושה כמו שאחותי תארה ואני רק זקוקה לאישור של אימי שזו אותה אחת. לדברי חברי זו חברתה הטובה של אימו !!! ולשאלתי איזה אמונות טפלות קשורות לכוס של החופה? האם בעזרתה יכולים להטיל עין הרעה או כישוף כל שהוא? אשמח לכל תגובה
 

רסקול

New member
נשמה מתוקה שכמוך

כל כישוף יצליח אם תאמיני בו, אם לא תאמיני בו הכישוף ייעלם בלי כל פעולת מנע. החרדות שלך מהחתונה, החרדה שלך מאמא שלו מעוררת בך כל מיני תהיות. לא עדיף לשמוח בבן זוגך בעל הכוח שריסק את הכוס? אולי תבדקי מה מידת הקשר שלו עם אמו? האם לא בדקת לפני החתונה את הדברים האלה? למה לא בדקת? בקיצור קצר: כישוף עובד רק אם מאמינים בו אמא שלו לא סובלת אותך זו בעיה של בעלך. זו תהיה בעיה שלך אם בעלך עדיין מחובר לטבור של אמא שלו. במצב הזה כל כלה שלו תהיה אומללה עם כישוף ובלי כישוף. תעברו לעיר רחוקה מההורים שלו.
 

TAINTED SAINT

New member
הכישוף הוא המדאיג פחות,לעומת זאת...

אני במקומך הייתי מודאג יותר מזה שאת השברים הקטנים ניתן לטחון לאבקת זכוכית[פטיש פשוט+3 שקיות נייר,אחת בתוך השנייה], ואת האבקה ניתן להוסיף לאוכל.....שום רופא לא יצליח להציל במקרה שכזה....מוות איתי הכרוך בייסורים נוראיים,דימום מאסיבי ובלתי ניתן לעצירה...אני לא רוצה להפחיד אותך חלילה -אבל אני במקומך לא אוכל שום דבר שבישלה\אפתה אימו של בעלך.... בביקורים אצלה -את בדיאטה.....סגולה לחיים ארוכים. כמו כן תבדקי בסרט של החתונה אם "לחברה" של האמא יש צל משונה-תקפיאי תמונה שלה על רקע בהיר או לבן-לפי הצל ניתן לאבחן אם היא אנושית,או מלאך חבלה שהאמא הביאה איתה כדי שיטיל קללה בזמן החתונה-מנהג נפוץ אצל יוצאי צפון -מזרח הודו. בהצלחה,ודיאטה נעימה.
 
כבר הרבה זמן...

כבר הרבה זמן שלא צחקתי כך... לטחון את הזכוכית לאוכל ??? מלאך חבלה ??? גימדת את ההסיטריה שלי ... תודה
(מלאך חבלה... ?!)
 
למעלה